Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


2 deltagere

    Wedding plans

    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Wedding plans - Page 5 Empty Sv: Wedding plans

    Indlæg  Joshua Jackson Fre Mar 01, 2013 6:55 pm

    Joshua glædede sig også til at skulle blive gift med sin skat. Han ville trods alt gerne vise hele verden at han elskede ham. Han glædede sig egentlig også til at have et rigtigt bryllup i stedet for et eller andet skjult noget som ingen måtte vide noget om fordi alle var sure over at han skulle giftes. Det her føltes mere frit og det gjorde følelsen af glæde så meget større. Jesse mærkede nusset på ryggen og nikkede ganske let til Anstors ord. "Skal nok prøve, men jeg kan intet love. Jesse følte nu ikke at han havde et hjerte af guld. Han var der jo bare. Desuden elskede han efterhånden Anstor og Joshua som en form for familie. "Jamen jeg forstår det godt. Det er jo også nyt for ham og han må heller end gerne komme. Det er faktisk lige før jeg helst ville have jeg sov sammen med Shane så jeg havde mulighed for at snakke med ham inden." sagde han roligt og mærkede han tog fat i armen og lod Anstor putte sig indtil ham. "Jeg er også sikker på jeg sagtens kan undvære at se dig en nat. Er mere i tvivl om du kan" sagde Joshua med et mindre grin og drillede ham tydeligvis
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Wedding plans - Page 5 Empty Sv: Wedding plans

    Indlæg  Anstor Lør Mar 09, 2013 11:24 pm

    Anstor så også frem til at kunne kalde Joshua sin, ikke fordi han ikke allerede kunne det, men for Anstor talte det alligevel et eller andet at de nu kunne kalde sig for ægtefolk. Og Joshua, kunne han nu præsenterer som sin mand helt og holdent, også lovformeligt. Det gjorde også at eller andet ved brylluppet, at Joshua var så stolt af ham. I starten havde han troet at det ville blive ham selv der ville gå sindssyg meget op i brylluppet, og alting omkring det, men det vidste sig hurtigt at Joshua talte ofte mere om det og gjorde meget mere ud af forberedelserne. Dels kom det måske fordi Anstor havde været ude for den ulykke så han kunne ikke lave så meget i den tid. Joshua ville bare gøre det så godt han kunne for sin skat, og det varmede Anstor helt ind i hjertets centrum at han gjorde så meget for ham. ” Nej du skal bare love mig at DU kommer, vi vil ikke være uden dig på vores bryllupsdag, vel skat ” smilede Anstor skiftevis fra Jesse til Joshua. ” Hmmm ja men nu bliver det altså mig der sover med ham, ellers skulle jeg vel sove alene, jeg mener William er din ven ” smilede han og kunne ikke lade være med at smile stort til alle. ” Men ja han har sagt han gerne vil være onkel så godt han nu kan, så nu må vi se hvordan det går. ” sagde han og smilede ved tanken om Shane og det besøg han havde været til hos ham. ” Nåååå så det tror du…hihi hmmm jeg tror det er et problem for os begge, skal vi ikke bare sige det ” sagde han og nussede Joshua på ry
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Wedding plans - Page 5 Empty Sv: Wedding plans

    Indlæg  Joshua Jackson Tors Mar 21, 2013 1:34 pm

    Joshua så også frem til at kunne kalde Anstor sin mand. Nok var han jo allerede hans, men det var bare noget andet at have ring og papir på det. Selvfølgelig var Joshua stolt af ham. Han var mere stolt end han havde været af Davien i sin tid. Joshua var gået helt amok med forbederedelserne fordi Anstor ikke havde regnet med han nogensinde skulle giftes og derfor skulle det hele være perfekt for at Anstor fik et bryllup han aldrig ville glemme og slet ikke nu hvor han havde været ude for en ulykke. Joshua ville virkelig gøre alt for Anstor og havde ikke været så lykkelig som med Anstor. En ting hans børn også havde kunne mærke tydeligt selvom de ikke havde været særlig gammel da Davien og Joshua var gået fra hinanden. Da Joshua var begyndt at gå efter Anstor havde Davien dog givet afkald på sine børn. "Gør jeg skam Anstor. Jeg ville ikke misse det om så 10 vilde heste forsøgte at holde mig tilbage" sagde Jesse med et stort og bredt smil. Nok troede Jesse ikke på ægteskab, men hvis det var det man ville så skulle man gøre det og han elskede jo selve cermoninen. Præcis som da hans bedste ven var blevet gift med hans et år yngre barndomsven. Jesse havde stortudet af lykke på sine venners vegne og ville helt sikkert gøre det igen. Joshua havde slet ikke nået at svare og havde bare nøjes med at nikke. Han ville da ikke undvære sin ansatte og ven den dag. "Så siger vi det" hviskede Joshua blidt til Anstor. "Men jeg vil smutte for nu I to kærlighedsting. Så kan I være lidt alene" fniste Jesse da Anstor begyndte at snakke om onkel og nusse Joshua på ryggen. Joshua nikkede ganske let. "Nej, men tror de ved det og selvfølgelig skal Shane være onkel" hviskede Joshua og kyssede blidt Anstor på panden

    //måske vi skulle stoppe den her og begynde på brylluppet? <3
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Wedding plans - Page 5 Empty Sv: Wedding plans

    Indlæg  Anstor Tors Mar 21, 2013 8:58 pm

    // Jo det synes jeg vi skal Very Happy

    Vil du ikke nok være sød at begynde det Smile //
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Wedding plans - Page 5 Empty Sv: Wedding plans

    Indlæg  Joshua Jackson Fre Mar 22, 2013 1:56 am

    //Selvfølgelig smukke <3

    Sponsoreret inhold


    Wedding plans - Page 5 Empty Sv: Wedding plans

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Tors Mar 28, 2024 3:01 pm