Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


2 deltagere

    Shopping og sorger

    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Man Maj 19, 2014 7:09 pm

    Anstor var taget til N.Y. han havde det endnu svært med Joshua og det var også derfor han havde valgt at tage over til sin svoger og være hos ham et par dage Han ville dels bare væk fra Joshua og dels ville han også gerne have Shanes råd. Anstor havde grædt i flyveren, men han havde betalt sig til en 1. klasses kabine, hvor han kunne sidde helt alene. Noah havde tilbudt ham at tage med, men Anstor havde sagt dette var noget han skulle klare på egen hånd. Joshua vidste godt han havde taget afsted, men Joshua havde været meget modvillig for at lade Anstor gå - og Anstor havde virkelig også haft svært ved at tage afsted, men det måtte gøres.
    Han tog solbriller på så snart han ko ud af flyveren, så folk ikke kunne se at han havde grædt.
    Han fik sin bagage og kom ud i ankomsthallen, da han havde aftalt at Shane skulle hente ham. Da han fik øje på Shane gik han stille hen og gav ham de kindkys han altid gjorde, men der var intet smil på hans læber og han tog ikke solbrillerne af. " Ja jeg er nok ikke lige den Anstor som jeg plejer at være - men kan vi ikke blot tage hjem og så skal jeg nok forklare dig det hele - " sagde han og gik ud af lufthavnen sammen med Shane.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Man Maj 19, 2014 7:17 pm

    Shane vidste ikke hvorfor Anstor kom på besøg. Det var naturligvis noget han var glad for. Det var altid hyggeligt. Men så snart han så Anstor komme ud i velkomsthallen kunne han se den var helt galt. Han fik sin normale hilsen, men uden et smil og han kunne høre på ham det ikke var noget han ønskede at snakke om her, men privat hvor ingen kunne forstyrre eller lytte med. Han gav et stille nik fra sig. Undrede sig over om det stadig var problemer i hjemmet, men han ville ikke udspørge ham. Han tog hans bagage og førte ham med ud til sin bil som holdt parkeret og ventede på dem. Han ville lade Anstor fortælle om det i sit tempo.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Man Maj 19, 2014 8:17 pm

    Anstor var dårlig til at holde masken - og han kunne med det samme konstatere at Shane kunne se at der var noget i vejen med ham. Han lod Shane sætte kufferterne ind i bilen og satte sig tavs ind ved siden af ham. De havde kørt lidt men Anstor kunne ikke lide stilheden. Hvordan har du det - det er jo ikke så tit vi ser dig i Paris, som vi kunne ønske os " smilede han og lod Shane svare, men sagde derefter ikke mere.

    De var kommet ind i Shanes store hus tog han endelig solbrillerne af. Han havde render under øjnene og han havde tydeligt grædt og hans make up var løbet. Han tog sin lille make up-takse op og rettede på det så det ikke så så slemt ud. " Hmmm hvis jeg kunne få en kop te ville det være rart " sagde han og blev før ind i stuen. Han hilste gladeligt på hundene, der på deres lovren og gøen tydeligt kunne genkende ham eller det var nok meres han duft de kunne genkende. " Hmmm årh Shane jeg er så ked af det.... Nu skal du høre - Joshua og jeg var i Norge - bare han og jeg til nogle romantiske dage, hvor vi bare ville være os selv. - Midt det det hele begynder han at fortælle mig at han har kysset med en eller anden gut ham han har kendt længe og som var meget forelsket i Joshua. Han forsikrede mig jo om at der ikke var sket mere end det - men jeg kan jo ikke vide mig sikker- for nu har han jo brudt min tillid....årh jeg er så ked af det .." sagde han og tårerne begyndte at trille ned af kinderne på ham og faldt ned i hans hænder.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Man Maj 19, 2014 10:55 pm

    Han trak lidt på skuldrene. "Nah.. ikke så meget anderledes end normalt.. prøver at få styr på mit liv." Meget mere var der ikke lige at sige om den sag. Han havde stadig ting i hans hverdag som ikke gik helt til held. Alt det med Alex var især noget der pinte ham.

    Shane lukkede døren efter dem og havde stilt taskerne fra sig i gangen og så på Anstor. Nikkede stille til det med teen og gav ham et knus før han gik ud for at lave noget te som han så tog med ind til ham. Han drak ikke selv så meget te længere, men ind imellem. Men han havde altid te og flere slags så han kunne altid tilbyde det.
    Han satte sig ned og lyttede til hvad Anstor sagde. Det lød lidt for bekendt. Bortset fra, at han ikke havde fået fortalt det af Joshua før det var, at han blev dumpet til fordel for den anden. Men det at Joshua fortalte det var vel et tegn på, at han ikke havde ment noget med det og fortrød? Sådan opfangede Shane det ud fra hvad han havde oplevet selv. Han klappede stille Anstor's hånd. "Jeg ved det er svært. Rigtig svært. Men det at han fortæller dig om det er noget der kan tyde på han siger sandheden. At der ikke skete mere og han fortryder det som er sket. Havde han tænkt sig at gøre mere ville han ikke sige noget. Dengang med mig der havde han en ved siden af, men uden jeg vidste det før han forlod mig. Hvis han fortalte om det vil jeg tro det er hans måde at bede om tilgivelse på. Han kunne vælge at holde mund, men han fortalte om det. Han har forandret sig meget siden han var teenager. Han er ikke længere den player han var. I har en skøn familie og er sådan et smukt par. I fortjener hinanden og selv lykkelige ægtepar kan begå fejl." Han så på Anstor. Han kunne ikke forestille sig, at Joshua pludselig skulle være en player igen. Ikke med det liv han havde hos Anstor. De elskede jo hinanden. Han tog en serviet og tørrede stille hans kinder fri for tårer.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Ons Maj 21, 2014 1:18 pm

    ” Hmm hvad skal det betyde – der er noget, det kan jeg hører på dig søde ” sagde Anstor da de sad i bilen. Han kendte Shane efterhånden meget godt, - så når han sagde at han forsøgte at få styr på sit liv, så betød det noget!

    Det var rart at få et knus af Shane – og bare være uden Joshua, selvom han på den anden side savnede ham forfærdelig meget – hører ham komme hjem fra arbejde og så altid komme ind i havestuen eller Anstors kontor hvor han ofte var. ” Det lyder rart – jeg sætter mig ind i stuen og venter på dig. Anstor kunne simpelthen ikke holde tårerne tilbage, da han begyndte at betro sig til Shane. Han kom kun til at græde endnu mere, da Shane sagde de var et smukt par og de fortjente hinanden. ” Jo jeg kan godt se det – men han har jo også bare svigtet min tillid så meget – nå kan jeg jo aldrig vide mig sikker mere når han tager ud i byen. – Dertil skal det siges at jeg naturligvis var glad for at han fortalte mig om det – og han græd og græd og græd og var helt sønderknust, så jeg kunne da tydeligt se at han fortrød, men årrrh jeg er bare så forvirret…. Må jeg være her et par dage, jeg trænger til at være sammen med andre end ham, og så bare tænke det lidt igennem det hele ” sagde han og smilede svagt, da Shane tørrede hans tårer væk med servietten.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Ons Maj 21, 2014 5:52 pm

    Han havde bare trukket lidt på sine skuldre. "Bare kærligheden..som altid.." det var det eneste han havde svaret. Det var jo sådan set også bare det som var hovedsagen. Han havde aldrig haft held på det punkt. Kun i starten dengang med Joshua. Men det var så røget af helvede til i sidste ende og ellers så var kærlighed bare noget han ikke havde held med.

    Shane ville ikke forsøge at få Anstor til at hold op med at græde. Han havde brug for at få det ud. Men at Joshua havde haft det skidt også var jo også et tegn på fortrydelse. Men naturligvis kunne Shane også godt følge Anstor i det med, at han ville få svært ved at stole på ham fremover. For måske betød det intet, men der kunne jo ske noget lignende igen? Eller noget der faktisk betød noget. Det ville begge være slemt. Joshua måtte altså lære at holde sig i skindet. Han burde da vide han ikke bare kunne regne med at Anstor tilgav ham? Ikke for hvad som helst.
    Shane så på sin ven og nikkede. "Du kan blive her lige så længe du vel. Jeg har jo plads nok og det er ikke fordi jeg har brug for privatliv. Der kommer såmænd nok ingen og besøger mig alligevel." han grinede lidt. Han ville dog gerne være der for sin ven så meget han kunne.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Fre Maj 23, 2014 6:09 pm


    ”Hmmm vi lader den ligge for nu – men jeg vil spørge ind til det senere.. det skal jo ikke handle om mig hele tiden. ” sagde han stille og kom til at tænke på at det var meget mærkeligt set med hans øjne, at Shane var så alene som han var. Han forstod ikke, at der ikke var en fyr, der ville være sammen med Shane.

    ” Det er jeg glad for – det er bare dejligt at komme lidt væk der hjemme fra – jeg tror også det er en god måde, den et hård, det indrømmer jeg – men jeg tror det kan være en god måde for Joshua at tænke over hvad han har gjort og hvilke omkostninger det har haft ” sagde han stille og tårede de sidste tårer væk fra sine kinder
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Fre Maj 23, 2014 10:12 pm

    Shane nikkede stille. "Ja det kan være det hele bliver meget bedre med lidt tid hver for sig. Han vil indse hvor meget du betyder og savne dig når du er væk. Han vil ikke miste dig og så skal du se alt løser sig." Han smilede og selvom han jo ikke med garanti kunne sige det ville foregå sådan, så var han temmelig sikker på det. Han havde set dem sammen.

    Han håbede bare ikke de begyndte at snakke om hans kærligheds liv. Eller mangel på samme. Han havde ikke lyst til at tænke mere over det end nødvendigt. Det var ikke lige det han havde brug for heller. Han var ved at have indset han bare måtte leve som han gjorde fremover også.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Søn Maj 25, 2014 1:45 am


    ” Ja han har godt af at få sig en lærestreg og vide at jeg ikke finde mig i hvad som helst og bare tilgiver carte blanche !” sagde han og kunne godt høre måtte lyde hårdt for Shane ” Undskyld det lyder hårdt, men du ved jo nok godt hvad jeg mener. ” Det håber jeg at det gør…men årh Shane jeg er så ked af det …han har virkelig skuffet mig go såret mig så dybt ” hulkede han og tårerne begyndte at pible frem på hans kinder igen. ” Årh jeg er vidst en værre tudeprins.. kærlighed er noget underligt noget du” sagde han helt nedtrykt og forsøgte sig med en slurk te, hvor tårerne faldt ned i og blandede sig med selve teen. ” Og hvad skal jeg sige til børnene….jeg er så bange for at de også bliver sure på ham- og det vil jo slet ikke hjælpe noget og omvendt vil de måske blive sure på mig for ikke at have fortalt dem noget.
    ” sagde han og så over mod Shane. Anstor var inderligt glad for at han kunne være hos ham i denne svære tid.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Søn Maj 25, 2014 8:43 pm

    Han bed sig lidt i læben. "Tja.. men de har jo ret til at vide det tænker jeg? De er jo voksne mennesker.. Og at holde dem udenfor vil jeg ikke mene er klogt. Joshua har selv dummet sig og begået en fejl. Så må han lidt tage prisen det vil koste. Han kan ikke forvente det hele blot vil gå over uden problemer." Han vidste det ville være dejligt og nemt hvis det hele kunne gå som før. Men han vidste det ikke var så lige til. Det havde splittet dem af i årevis, at Joshua havde været utro i lang tid med et helt forhold ved siden af som faktisk var temmelig ekstremt. Med barn og det hele. Han havde ellers holdt sig i skindet i alt den tid med Anstor så hvorfor skulle det komme nu?
    Han strøg hans kind stille. "Du har brug for at græde så blot gør det Anstor. Du skal ikke skamme dig. Du ved jo selv hvordan jeg var i en periode.. Der var jeg tæt på at dø af både det ene og andet. Var skind og ben.. Jeg havde ingen der kunne støtte mig op." Han ville ikke se sin ven sådan og selv om det ikke blev så slemt så ville han stadig være der og hjælpe hvor han kunne.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Søn Jun 08, 2014 10:20 pm



    ” Nej det er rigtigt og de er voksne unge mennesker, men sæt nu de helt slår hånden af ham eller noget …. Det ville bare være endnu et problem jeg måtte tage på mig. – Men omvendt kan jeg godt se din pointe. – Jeg tror jeg vil fortælle dem det, når jeg komme hjem igen ” sagde han og så op på Shane med våde øjne. Anstor rejste sig og gik hen til vinduet og begyndte at stirre ud. Han sukkede dybt.. og vendte sig om med ansigtet mod Shane ” Hvordan kunne han dog gøre det imod mig !” sagde han mest ligeså meget som til ham selv. ” Ja det husker jeg godt… jeg er ked af jeg ikke kunne være der noget mere for dig i den periode… Årh Shane jeg er så glad for jeg har dig. Dig kan jeg stole på og dig kan jeg betro mig til” hviskede han stille og så ned i gulvet inden han begyndte at gå tilbage og satte sig ved siden af Shane. ”Jeg bærer heller ikke min vielsesring mere ” sagde han trist og så ned på sin tomme ringfinger. ” Nå men hvordan har du det smukke ” sagde han og så op og tørrede lidt af de sidste par tårer væk.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Søn Jun 08, 2014 11:24 pm

    Shane så blot stille på ham som det var Anstor fik det lidt ud af sit system. Det var bedst sådan. Sådan startede healings processen jo. Han kunne ikke gå med det indeni og lade det hobe sig op. Det havde Shane gjort og se hvor det nær var endt? Han ønskede ikke at Anstor ødelagde sit liv på samme måde som Shane selv. Han havde mistet sin chance og måtte leve alene for tid og evighed.
    Han så på ham med et trist blik. "Jeg ønsker ikke du skal drage forhastede beslutninger søde. Men du kan jo altid tage den på igen når og hvis du føler du kan bære den. Men lad ikke jeres ægteskab gå til grunde før du er helt sikker. Jeg ved hvor ulykkeligt man kan blive alene og knust. Jeg ønsker ikke du skal igennem det samme." Han var dog glad for, at Anstor ville fortælle børnene om det. Ikke holde dem udenfor.
    Han trak lidt på skuldrene da emnet gled over til hans liv. "Som man tager det vel... tog til London for at gøre det godt igen med en ven som besøgte mig og som jeg gjorde vred. Endte på hospitalet, men sneg mig ud da jeg vågnede. Tog hen til min ven og fik gjort skænderiet godt igen. Men samtidig også fået besked på, at hans kærlighed for mig er væk. Jeg var for sen til at indrømme mine følelser." Han sukkede. "En fejl jeg ville ønske jeg ikke havde begået, men dengang havde jeg Joshua. Havde jeg vidst hvordan det var endt så havde jeg taget Alex dengang." Han rystede lidt på hovedet over sin egen dumhed!
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Lør Jun 14, 2014 11:38 pm



    ” Hvor er du sød Shane – jeg ved du mener mig det godt og kun vil mig det bedste. ..men altså bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at opgive mit ægteskab på grund af det her. Jeg tror at selv i de bedste ægteskaber er nogle gange nogle kriser og andre ting, der bare ikke altid er lige nemme at bearbejde… Men tak fordi du ser sådan på det. ” sagde han og nussede kort Shane på armen ” Hmm ved du hvad, jeg har altid undret mig over du har været alene. Ja jeg ved godt omkring det mellem dig og Joshua, men lad os se bort fra det …men sig mig ” sagde han og lagde hovedet lidt på skrå ” Har der aldrig været en anden… jeg mener, du som er så sød og smuk og god en person…hvordan kan en fyr ikke holde af dig ?” spurgte han lettere beskedent.
    Anstor lyttede stille til Shanes historie og syntes det var mere end synd for ham – men hvad kunne han dog gøre ved det. ” Det gør mig ondt at høre. Tror du alle hans følelser for dig er væk – spørger jeg måske lidt dumt ?!” sagde Anstor kiggede venligt over på ham med hans grædefærdige øjne. ” Hmm tjah, så endte jeg jo med ham kan man sige.. ” sagde han og kunne godt høre det lød lidt tragikomisk. ” Du har aldrig tænkt på at adoptere et barn så ?” spurgte han dernæst og skænkede lidt mere te op til sig selv.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Søn Jun 15, 2014 8:29 pm

    Han trak lidt på skuldrene. "Det var der også..engang.. men fordi jeg var med Joshua på det tidspunkt så afslog jeg hans følelser.. nu hvor mine så er blomstret op for ham så er dem han havde for mig gået væk." han sukkede og rystede lidt på hovedet. "Han har selv direkte sagt til mig, at jeg kom for sent.. At han ikke længere føler noget for mig." han bed sig i læben. "Havde jeg vidst Joshua ville bedrage mig så havde jeg sagt ja til Alex dengang." gentog han stille for sig selv. Han havde fortrudt det utallige gange! Men sket var sket. Desværre.
    Han så på Anstor igen. Smilede trist. "jeg ville næppe egne mig som alene forældre. Ikke med alt den tid jeg er væk på arbejde og sådan." Han gned sin arm lidt. Han var nok heller ikke psykisk stabil til at kunne adoptere. Med det medicin, prøver og sprøjter han stadig fik så ville ingen vel lade ham få et barn. Og som hans psyke var nu ville der gå nogle år mindst før han kunne stoppe med alt det medicinske. Det kunne dog også være meget længere. Eller kortere hvis han pludselig fik det bedre.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Ons Jun 18, 2014 11:42 pm


    ”Hmmm den kærlighed den kærlighed….det er ikke altid lige nemt. ” sagde han og så trist på Shane. Da han bed sig i læben var det tydeligt at se han var i familie, Joshua havde det også med at bide sig i læben. Det fik Anstor til at smile, da han så det. ” Det var nu heller ikke særlig pænt gjort af Joshua. Det har jeg også sagt til ham ! – Han var ikke altid lige så da han var yngre ved jeg. Men hvad så nu ? Er der ikke nogen du ses med nu ?!” smilede han og håbede på lidt bedring i Shanes tilværelsen. Børn var et – at være forældre noget helt andet. ” Tjooh man kan jo ikke rigtig vide det, når man ikke har prøvet det kan man jo sige. – Har du aldrig haft tanken inde på livet af dig ?!” spurgte han nysgerrig og kunne modsat Shane, godt forstille sig Shane som far. ”Du kunne jo få en barnepige med og sååå meget er du vel heller ikke væk, hvis du havde sådan en lille guldklump ?!” sagde han og nussede Shane på kinden. ” Nå du – er du ikke sulten, det er jeg i hvert fald. Kunne ikke spise noget i flyveren. Jeg tænkte hele tiden på Joshua og det han havde gjort ” sagde han og lagde hovedet en anelse til den ene side og afventede svar fra Shane.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Lør Jun 21, 2014 10:33 pm

    Shane trak på sine skuldre. "Der er ikke nogen nej. Og selvom jeg har tænkt på at måske adoptere så blev det kun ved tanken. Tror ikke jeg burde gøre det så længe jeg ikke har styr på mit eget liv helt endnu." han smilede lidt og så mod ham da han nævnte mad. "jo lad os prøve at få noget mad." Han var sådan set også sulten. Og sidst de havde lavet mad sammen havde da både været hyggeligt og givet et godt resultat. Han kunne dog godt forstå Anstor. Han håbede det hele ville ordne sig. Det var dog altid noget, at han ikke lod til at ville forlade Joshua. Han skulle bare lige komme sig over chokket og smerten. Det var ikke alle der var så heldige, at tingene kunne rettes ud.
    Han rejste sig op for at gå ud mod køkkenet. Hans mave rumlede lidt følte han. Bare tanken om mad havde startet det. Hvornår havde han sidst spist? Han var ikke sikker? Han havde dog taget en smule på igen siden hans nedtur hvor han havde været truende tynd. Dog var han stadig undervægtig, men ikke på så farligt et plan mere. Han kom dog stadig til at springe et måltid..eller to.. over ind imellem. Ikke med vilje. Han glemte bare det med mad og at spise.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Fre Jul 18, 2014 10:40 pm



    Anstor så på ham med sine rolige øjne og ville forsøge at få Shane på bedre tanker. ” Hmm det kunne være et barn kunne være det der kunne få dig til at få styr på dit liv, hvis ikke så ved jeg at børn kan være med til at gøre tilværelsen meget lettere. Jeg tror du har potentiale til at være en god og kærlig far .”. Anstor nikkede glad og indvilligede dermed til at de skulle til at få noget mad. De kom ned i køkkenet og Anstor satte sig på en nærliggende stol. ” Må jeg spørge om noget andet…. Ja det lyder måske mærkelig at jeg skal spørge dig, men jeg kom til at tænke på hvordan Joshua var som barn. Jeg kender ham jo kun som min mand men hvordan var han som sin tvilling bror ?” spurgte han nyserrigt eftersom han og Joshua aldrig havde talt om hans barndom. Anstor rejste sig og sagde at han nok skulle hjælpe med at lave mad sammen med Shane ” Havde du noget særlig i tankerne, eller skal vi bare improvisere ?” spurgte han op hoppede op på køkkenbordet.

    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Tors Jul 31, 2014 10:30 pm

    Han trak lidt på skuldrene. Ville sådan set gerne ligge emnet lidt til siden nu. Han var på ingen måde i stand eller humør til at snakke om de muligheder han måske eller måske ikke havde med hensyn til børn. Han ville også bare gerne nyde at kunne tilbringe tid sammen med Anstor nu. Han havde før erfaret de hyggede sig med at lave mad. At lære Anstor lidt om det samtidig. Det var sjovt og hygsomt for dem begge håbede han. Han så på ham med et lille smil. "Han var skam en skøn brr. Vi var nærmest som en. Ikke til at skille ad! Vi havde jo sådan set også kun hinanden med begge forældre der næsten aldrig var hjemme." Han vendte sig om mod ham. "Og hvis du har noget du vil have vi skal lave så sig til." Smilede han og var frisk på forslag.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Man Aug 11, 2014 12:51 pm

    Anstor kunne føle på stemningen at han ikke skulle grave mere i emnet om børn og han kunne udmærket følge Shane - når nu han ikke havde lyst til børn og heller ikke havde nogen at få dem med. " Ja det kunne jeg forestille mig - ikke fordi I måske ligner så meget hinanden hvis jeg må sige det - sådan af rent ydre udseende. - men nogle gange kan jeg tydeligt se ligheder imellem jer i den måde I er på" smilede han. Joshua og Shane var uden tvivl tvillinger af sind. " Hmm du ved jeg ikke er så god til det med madlavning så tænker det er mest effektivt om du siger hvad vi skal lave og så sætter du mig bare igang med de opgaver du nu mener jeg kan håndtere " smilede han og tog forklæde på og stillede jeg parat og til Shanes disposition.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Lør Aug 16, 2014 9:09 am

    Shane grinede lidt som Anstor ikke lod til at være modig nok til at kaste sig ud i sagerne på egen hånd. Men han vidste jo godt, at han ikke var så kendt i et køkken. Havde han fundet ud af allerede sidst de lavede mad sammen. Men det havde nu stadig været hyggeligt! Og det var han altså også sikker på, at det uden tvivl eller besvær ville blive det i dag. Han elskede at hygge sig med at lave mad. Men når man lavede det alene og kun til sig selv så blev det bare trivielt på en måde. Man ville ikke gøre lige meget ud af det hver eneste dag. Men sammen med en anden så blev der pustet så meget nyt liv i det hele og det blev fra en anden vinkel af som gav ham lysten til at more sig.
    Shane gik hen og så i sit køleskab. Der var begyndt at komme meget forskelligt ind i det igen. Det store dobbelt køleskab havde ellers i lang tid næsten været helt tomt. "Vi kunne lave en roastbeef? Med hasselbagte kartofler og en skøn sovs og friske grøntsager..." Han havde sådan set alt til at lave det.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Søn Sep 07, 2014 12:30 am

    " Mhmm det lyder dejligt. Jeg synes bare du skal sætte mig i sving. Så skal det sikkert nok blive godt " grinede han og blev anvist af Shane. Det var rart at komme igang med noget og få tankerne væk. Joshua skulle bare ud af hans hoved lige nu. " Du Shane.... Hvordan går det med dit mode?" spurgte han venligt men des stod der og arbejde sammen, bare de to i det store moderne køkken. bedst som de stod der så Anstor ned og genkendte synet, men da han så op var det ikke Joshua der stod ved siden af ham. De plejede tit at lave mad sådan her og tankerne rullede tilbage i hans sind. Han blev tavs, og med et begyndte tårerne at trille ned af hans kinder. Han faldt sammen ned langs køkkenbordet og var helt ulykkelig "Hvordan kunne han gøre det - hvordan kunne han gøre det mod mig !!!! " råbte han til Shane og var helt ude af sit normale jeg. " Det gør så ondt ... SÅ ondt herinde i Shane " sagde hn og tog sig til sit bryst. Anstor var så ulykkelig over det stik som Joshua havde givet ham.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Tirs Sep 09, 2014 11:47 am

    Shane smilede stille og satte sin ven igang med at rense grøntsagerne mens han selv snittede ridser i kartoflerne efter de havde skrællet dem sammen. Han havde sat roastbeefen over allerførst og den passede sig selv i gryden lige nu.
    Han så på ham med et lille smil. "Det går skam ganske godt. Selv min fotograf er begyndt at rose mig for, at jeg snart har fået min perfekte skikkelse tilbage." grinede han lidt. I starten efter hans lange pause med problemer så havde alle været efter ham med hans lave vægt. Men nu var han da ikke så undervægtig mere. Men der var stadig et stykke vej til hans normalvægt igen var nået.

    Shane havde stået og nydt den rolige stemning der var. Desværre varede den ikke ved. Han så hurtigt om på Anstor, da denne sank sammen og lagde kniv fra sig før han gik over for at hjælpe ham lidt op og sidde. Han satte sig ned ved hans side og vuggede ham stille. Anstor havde været der for ham, da det var Shane havde brug for det. Når han altså havde ladet vennen hjælpe. Han strøg ham stille over håret og tyssede stille på ham. Han vidste godt det gjorde ondt. Han havde selv oplevet det. Han måtte have sig en snak med Joshua. Han var nødt til at få at vide hvad pokker hans bror havde gang i! Joshua måtte også have en vinkel på sagen. Han var nødt til at vide hvad der havde ført Joshua til det kysseri med en anden. Han var nødt til at hjælpe dem så godt han kunne. Men lige nu...Lige nu var Anstor slet ikke i stand til at kunne være Joshua nær. Han kyssede sin ven på håret ganske forsigtigt og vuggede ham fortsat. Gjorde alt for at få ham beroliget. "Rolig min ven..rolig.. jeg er her.." hviskede han stille.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Lør Sep 13, 2014 3:04 pm

    ” Det er jeg glad for – men du ser jo altid godt ud må man sige. Hehe ” smilede han og lagde ikke skjul på at han altid havde fundet Shane meget flot ikke mindst i forhold til at Anstor jo også syntes at Joshua var ret flot – de havde nogle pæne gener i den familie. Anstor forsøgte at holde masken men det var svært – også fordi det endnu lå i baghovedet alt det som lige var sket imellem ham og Joshua. Det begyndte ellers at dufte godt i køkkenet, men det kunne ikke få de dumme tanker på afveje. ” Har ud altid haft den samme fotograf eller hvordan foregår det – skifter man dem selv ud eller vælger de en?” spurgte han nysgerrigt. ” Men jeg er også enig med din fotograf! Du trænger virkelig til at tage noget på i vægt !” tilføjede han ig fortsatte med sin arbejdsopgave.

    Anstor kunne mærke den kolde følelse af køkkenskabet mod sin ryg. Det var så trist det hele og denne madlavnings-stemning gjorde det ikke bedre på nogen måde.
    Det var rart at vide Shane var der for ham og at han holdt om ham. ” Hvordan kunne han dog gøre det mod mig ” sagde han og tårerne trillede bare ned af kinderne – de flød i en lind strøm om mange af dem ramte ham lige på hånden. ” Tak Shane, det er jeg glad for du – du har altid villet mig det bedste ” sagde han og lænede sig lidt ind imod ham og kunne mærke at han bare havde savnet at have et andet menneske omkring sig.


    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Shane Jackson Søn Sep 14, 2014 3:00 pm

    Shane vidste godt, at emnet måske kedede Anstor. Men det var jo godt nok, at snakke om noget som kunne være med til at aflede hans tanker fra alt det som skete. Og måske var han også interesseret. Kunne ligne Anstor. Han smilede lidt. "Tja jeg har den samme nu som jeg har haft i mange år. Jeg havde en anden helt i starten, men det var ikke mit eget valg. Vi kunne ikke enes ret godt. Ham jeg har nu er den bedste jeg har arbejdet med og jeg vil ikke have en anden så længe jeg har ham." At Anstor så var enig med Jack overraskede ham ikke. Han sukkede lidt og nikkede. "Jeg ved det.. Alle siger det. Men de skulle selv prøve det." mumlede han. Mest til sig selv. Han kunne spise til han nærmest sprang i luften. Han tog bare ikke meget på i vægt...

    At snakken så ikke hjalp alligevel var klart for Shane nu. Han ville dog ønske han kunne gøre mere. Hvad kunne han gøre eller sige så Anstor fik et smil frem? bare et lille et.. Bare et halvhjertet. Han ville tage alt!
    Det eneste Shane dog kunne nu var at prøve at trøste ham. være en god ven og støtte ham. Han holdt ikke med sin tvilling i denne sag. Naturligvis ville han høre hvad Joshua havde at sige til sit forsvar. Men han ville ikke støtte op om ham når han havde været den der var utro. Og det var jo ikke første gang! Joshua havde altid været en forbandet player!! Han havde sådan håbet han havde lagt det bag sig, da han fik Anstor. Det eneste der pegede på han havde forandret sig til det bedre var, at han havde erkendt sin fejl og fortalt Anstor sandheden. "Kom..lad os gå ind i stuen.." han forsøgte at få ham med op og stå så de kom væk derfra. Han slukkede dog for alt der var tændt inden.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Anstor Man Sep 15, 2014 5:46 pm


    Anstor ville nu gerne høre mere om Shane og hans tilværelse, Shane havde jo altid interesseret sig for Anstor og visa verse. ” Det lyder godt – jeg har også haft den samme sekretær i mange år og det hjælper virkelige når man har et godt forhold til den nærmeste medarbejdere – det gør også man arbejder meget bedre. ”sagde Anstor og så smilende over mod Joshua. ” Ja jeg skal jo ikke stille mig til dommer – men jeg syntes der var en periode hvor du var alt alt for tynd – men jeg vidste jo ikke helt hvordan jeg skulle få proppet noget mere mad i dig. – Ja det lyder måske lidt aparte at sige men jeg håber du kan se pointen i det jeg siger ” sagde han venligt og kunne godt selv høre at han formulerede sig lidt kryptisk.

    Anstor lod sig føre ind i stuen og blev placeret behageligt ned og sidde. ”Hmm jamen hvordan kunne han gøre det mod ham – jeg har da aldrig givet ham grund til at betvivle min kærlighed eller noget i den retning – jeg forstår det vitterligt ikke. Jeg har gjort alt for ham !” gentog han og var helt ved siden af sig selv og begravede ansigtet i sin hænder, men straks mærkede han guldet mod sin ene kind. Det var hans vielsesring. Han tog med det samme den af og ligeså tog han også sin vielseshalskæde af og smed begge ting langt ned i den anden ende af stuen! ” Fuck hvor er han en idiot…..Hvad ville du sige til om jeg skulle forlade ham …. Skal jeg det ?” sagde han og såt ængsteligt på Shane.



    Sponsoreret inhold


    Shopping og sorger Empty Sv: Shopping og sorger

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Tors Mar 28, 2024 6:22 pm