Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


    Judas, Pierce, Theon - So scared

    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 32
    Join date : 05/01/11

    Judas, Pierce, Theon - So scared Empty Judas, Pierce, Theon - So scared

    Indlæg  Admin Ons Jan 12, 2011 1:01 am

    Judas:
    Judas var virkelig bange for at skulle fortælle Pierce om alt det her. Han kunne slet ikke samle sit hjerte og havde haft lukket sig inde på sovesalen det seneste stykke tid. Han ville gerne udsatte det så længe som han kunne. Han ville ikke risikere at miste Pierce lige inden deres årsdag. Han ville slet ikke kunne leve med det udfald. Heller ikke selvom Theon stadig elskede ham. Han ville synde helt hen for selvom Theon betød en del for ham så var Pierce hans alt. Han havde derfor skrevet en ugle til Pierce om at mødes med ham. Han havde bagefter bevæget sig mod Slytherins kollegium i håb om at finde Theon. Judas havde sin skoleuniform på og sin Usagi-san i sin favn. Han skubbede døren op indtil Slytherin kollegiet for at finde Theon. "Theon?" spurgte han forsigtigt og blev straks smidt ud derfra. En af de andre elever fik fat i Theon og sagde at Judas stod ud på den anden side. Det var trods alt ude sidst på eftermiddagen så der var stadig andre oppe end bare ham. Han ville heller ikke til at forklare hvordan han kunne komme derind da det ville give Theon problemer noget så meget. Udenfor sneede det ligeså fint, men alle synes det var for koldt til at være udenfor så mon ikke det var derude at Pierce gemte sig et sted? Han havde skrevet de skulle mødes udenfor i hvert fald

    Theon:
    Theon forlod opholdstuen kort efter at han havde fået af vide at judas spurgte efter ham og gik ud i krypten og så sig om efter judas, og håbede han havde snakket med pierce, for han kunne ikke holde ud at gå i uvidenhed og det havde holde ham vågen mere en gang efter sidst han havde set judas, han var nervøs, mere end nervøs han var bange. Han fandt judas og så på ham og spurgte ”hvad så?” han smilede til ham, han havde ingen ide om hvad judas ville ham, men forhåbentligt give ham et svar. Han havde også sin skole uniform på, hans hår sad løst og hans make-up var sort som den altid var.

    Pierce:
    Pierce sad ganske rigtigt ude i den kolde sne. Pierce nød kulde i øjeblikket. Nød følelsen af at føle sig følelsesløs. Han sad med sin smøg i mundvigen - han havde ikke skoleuniform på. Han havde bare et par almindelige sorte bukser på med massere af nitter og huller, så det gorde kun hans ben koldere. Han havde foruden det hoodie på og et par converse. Kulden lærte man efterhånden at ignorerer og smøgen holdt ham også en smule varm. Pierce fik så et brev kastet i favnen af sig og læste det. Han kiggede lidt på det og vendte det om. Han svarede så tilbage at han ville gå inden for, så de kunne mødes der. Han sendte så uglen tilbage og rejste sig op. Han røg sin smøg færdig og gik langsomt mod porten, for at kunne komme ind. Han undrede sig lidt over, hvad Judas ville snakke om nu. Han havde da ikke gjort noget han ikke måtte? Hmm. Nej, det ville Judas aldrig tøre fortælle ham. Pierce havde jo en eller anden tildens til at være utrolig farlig. Han åbnede døren til porten og trådte ind på slottet. Det føltes som om han ikke havde været her i lang tid. Det var helt underligt. Han så lidt på den julepynt der var og sukkede. Pierce hadede jul af mange grunde. Hans blik gled rundt, han kunne ikke se Judas her, så han gik derfor lidt rundt for at se efter ham.

    Judas:
    Judas ville ikke engang turde at gøre noget han ikke måtte for Pierce. Ikke bare fordi han ikke turde da Pierce kunne være farlig, men også ligeså meget at han var bange for at gøre ham trist og han skulle forlade ham. Judas så op da Theon kom ud. "Du skal hjælpe mig" sagde han med et varmt smil over sine læber der var et dække for at han var ret så bange for hvad der skulle ske lige om lidt når Pierce og ham skulle snakke med Theon ved hans side. Han var jo bange for at Pierce skulle forlade ham for han elskede ham inderligt. Judas fik brevet dumpet i favnen og læste det. Han nikkede let og tog fat i Theons håndled for at møde Pierce i indgangshallen. "Med ham" hviskede han idet de kom ud i indgangshallen og han fik øje på Pierce. Det fik Judas til at slippe Theon. "Skat" sagde han med et varmt og bredt smil over sine læber, men på samme tid bed han sig selv nervøst i sine læber og var derfor sikker på Pierce kunne se der var et eller andet. "Jeg skal snakke med dig skat og Theon skal være med" sagde han stille og gik over mod Pierce. Han ville ikke bryde ud med at han ikke havde gjort noget for så ville Pierce bare misforstå det. Så heller forsvare sig selv

    Theon:
    Theon stivnede let da han så pierce og ville hive fat i judas før han fik gjort ham opmærksom på dem, men nåde det ikke og følte sig med et meget lille lige nu og ville ønske at han kunne forsvinde, det her skulle nok ende godt, om ikke andet ville hans liv vel formodentlig være slut efter det her og så skulle han ikke tænke på det mere eller på noget som helst andet. Han gik efter judas uden at sige noget, han fast holde blikket mod jorden og havde ikke lyst til at være tilstede, han havde sådan håbet at judas havde klaret det her selv, det her ville kun blive akavet . han tog modet til sig og så på pierce i håb om at få hjælp til at slippe væk, han viste ikke hvorfor judas havde slæbt ham med til det her.

    Pierce:
    Pierce kiggede op da han så Judas' fødder. Han kunne genkende hans måde at gå på. Han havde også set at han havde holdt fast i Theons arm og så at han bed sig selv i læben. Han sagde ikke noget til hans skat men stirrede bare med hadende kolde øjne på Theon. Han hadede ham. "nå skal han det?" sagde han koldt og kiggede på Judas der gik over mod ham. "og hvad helt præcis, er det du gerne vil tale med mig om? Og hvorfor er det at Theon skal være her?" sagde han stadig koldt og gloede bare med de samme øjne på Theon og overså Judas. Pierce kunne da sagtens se at Theon frygtede ham og det var en hel nydelse at se. Pierce nærmest blev koldere og koldere for hver eneste gang han mødte Theon. Hans øjne var bare det eneste varme sted og de var kun varme når det gjaldte Judas. Han kigggede derfor på Judas og hans øjne forandrede sig med et. "Og måske skulle vi ikke snakke et sted, hvor der er så mange mennesker" mumlede han, da han da regnede med at det måtte være et eller andet vigtigt siden den idiot til Theon også skulle være der. Han vendte derfor ryggen til dem og holdt fast I Judas' hånd, bare for at irritere en lille smule. Han fandt så et sted, hvor de kunne være alene. "Hvad er det så?" sagde han kølgit

    Judas:
    Judas lod ham tage fat i sin hånd og så skiftevis på Theon og Pierce. Han var godt klar over at de havde et problem med hinanden og Pierces kolde øjne fik ham da også til at pive lavt. "Skat lad nu være. Jeg ved jo godt du hader ham, men det er vigtigt" sagde han stille og så ned da han ikke kunne li det her. Det var jo præcis derfor Theon skulle være der. Han var bange for at Pierce skulle slå ham. Det havde han jo også sagt til Theon. En ting var at Pierce slog ham når han var sur, men lige det her var vigtigt at Pierce forstod uden at være alt for voldlig selvom det var en side af ham han både elskede og hadede. "Fordi.. Fordi jeg siger det skat.. Min dejlige herre" sagde han stille og bed sig hårdt i læben. Han kunne ikke sige det nu og nikkede bare til de skulle gå et andet sted hen. Han lod sig hive med og kiggede ned i mens da han var bange for hvad der skulle ske. Hver lille celle i hans krop råbte og skreg. Han så kort bagud for at sikre sig at Theon kom med dem så han kunne være der for ham. "Herre jeg ved godt vi snart har været sammen i 3 mdr og der går ikke en dag hvor jeg vil ændre det, men.. Men" sagde han stille og så ned. Han forsøgte at lade sine fingre flette ind i Pierce's for at sige at han stadig elskede ham og han ikke ville væk fra ham selvom han godt vidste det ville gøre ondt på Theon. "Du vil gøre alt for mig ikke sandt? Din måde at vise du gør de tre forbudte ord" sagde han stille og var bange for hans tåre ville begynde at trille igen bare pga. frygten

    Theon:
    Theon så på dem og holde sig i baggrunden af den, han brød sig ikke om at være tilstede og så ned da pierce tog judas hånd og fulde med dem da de gik og stod stadig et godt stykke bag dem og så på dem igen og bed sig hårdt i læben da judas flettede hans og pierce fingre samme og så ned igen, hvor ville han ønske han ikke var her det var næsten ikke til at holde ud at skulle stå her og se til, uden at vide hvad han skulle gøre og han sukkede lavt, han så på den igen og lyttede til hvad der blev sagt, dog stadig et stykke væk fra dem

    Pierce:
    Han kiggede på Judas da han sagde, at han skulle lade være. "Jeg bestemmer selv hvad jeg gør og jeg kigger på ham som jeg vil. At det er vigtigt ændre ikke på hvordan mine øjne kigger på ham" sagde han bestemt Hans øjne ændrede sig jo ikke bare på grund af det var vigtigt. Hans øjne kunne ikke ændre sig, bare fordi det lige var vigtigt at de skulle snakke og han vidste jo ikke en gang om hvad. Pierce ville ikke slå, når han vidste hvad det var. Men hvis han mistolkede det, hvilket han var ved lige nu da det ærlig talt lød som om Judas var ved at slå op. Hvis det var tilfældet ,ja så ville han blive voldelig. Han havde slået Judas en gang og han kunne sagtens gøre det igen. "Fordi hvad?" sagde han koldt og kiggede tilbage på Theon. Han kunne virelig ikke se, hvorfor han skulle være tilstede. Hans tilstedeværelse irritererde ham. Han lod deres fingre flette sammen og kiggede lidt på Judas mens de gik. Han kunne godt se, at der var en frygt i hans øjne. Han havde trods alt set frygt før. Mange gange. Han vidste også, hvordan frygt så ud sådan generelt. Jo mere han sagde jo mere lød det som om at han var ved at slå op. "Men hvad?" spurgte han og kunne mærke vreden stige, fordi han havde mistolket det. "Ja, jeg vil gøre alt for dig.. hvor vil du hen med det?" spurgte han og kiggede lidt på Theon. Theon måtte vel sige noget, hvis Judas virkelig havde brug for hjælp med det her.

    Judas:
    Judas kunne godt høre at Pierce var ved at blive mere vred og var virkelig bange lige pludselig. Han så kort over på Theon og var godt klar over det gjorde ondt på ham at Judas stod og holdte Pierce i hånden. Han stilte sig op på tæer og kyssede Pierce på kinden. "Fordi.. fordi mit hjerte er delt i to.Til dig og ham" sagde han stille og lod sit blik glide ned af mens en tåre gled ned over hans kind. "Jeg.. Jeg vil ønske du vil dele mig med ham. For min skyld. Ellers ved jeg slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv" sagde han i en stemme der knæk i ny og næ da han var virkelig ked af det. Han var så bange og klemte derfor hans hånd så hård han kunne. "Jeg ved godt du nok vil misforstå det herre, men vi har ikke lavet noget. Jeg ville aldrig være dig andet end tro og jeg er virkelig bange for du vil gå fra mig. Jeg ville aldrig kunne nøjes med kærlighed fra en af jer og jeg kan ikke samle mit hjerte igen. Jeg har forsøgt at stoppe det, men jeg kan ikke" sagde han med flere tåre over sine kinder. "Du gør mig så glad herre, men.. Jeg beder dig.. Del mig med ham" sagde han stille og turede slet ikke se op


    Sidst rettet af Admin Lør Feb 12, 2011 7:55 pm, rettet 1 gang
    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 32
    Join date : 05/01/11

    Judas, Pierce, Theon - So scared Empty Sv: Judas, Pierce, Theon - So scared

    Indlæg  Admin Tirs Jan 25, 2011 11:28 pm

    Theon:
    Theon var ikke sikker på hvor meget han var til hjælp for judas, for nu mere han så og hørte følte han sig mere og mere dårlig og ønskede kun han kunne forsvinde. hans blik hang fast ved pierce for hvis han blev voldlig skulle det ikkke gå ud over Judas. Theon havde ikke sagt en lyd indtil vider og havede heller ikke tænkt sig det hvis han kunne undgå det og hvis han sagde noget var der kun stører chancer for at pierce blev sur. han så ned når det blev lidt for meget for ham at se på dem men tvang sig selv til at ser det meste af tiden, han knyttede og åbnede skiftesvis sin hånd for at have noget at tage sig til og så fordi han meget mere end nervøs og ikke kunne holde det ud og det kravede en heldel konsentration og vilje ikke bare at vænde om og løbe sin vej fordi han ikke kunne holde det ud.

    Pierce:
    Pierce kiggede forskrækket på Judas da han sagde at han skulle dele ham med Theon. Hans blik faldt på Theon, de samme kolde og hadende øjne. Han kunne trods alt ikke skjule, hvad hans øjne sagde. Hans mund kunne sagtens sige noget andet, men øjnene sagde noget andet. De fortalte sandheden og de smilte overhovedet ikke, ved det han sagde. Det gjorde hans læber så heller ikke. Han gav slip fra Judas' hånd, mens han bare kiggede på dem skiftevis. Han havde lyst til at slå Theon. Han kunne føle et had og en vrede vokse inden i ham - der skulle så heller ikke særlig meget til. Det væreste var at det udnyttede det, at han egentlig gerne ville gøre alt for ham. Han kiggede kort væk fra ham og sukkede. Han kiggede så på Theon igen. Han følte sig en smule ambivalens. Han ville jo gerne beholde Judas for sig selv og alligevel så elskede han Judas nok til at han ville gøre alt for ham. Han elskede Judas MEGET. For ellers ville han slet ikke kunne være sammen med ham. Han var dog ikke hele tiden nær så egoistisk. Efter lang tid, træk han vejret dybt for at køle sig selv ned, da han trods alt prøvede. "Okay så. Du får os begge, hvis det er det, du ønsker Judas" svarede han så roligt, selvom han var lettere irriteret.

    Judas:
    Han mærkede han slap ham og blev helt vildt bange for hvad Pierce ville sige. Han vendte blikket ned og så godt ud af øjenkrogen hvordan Pierce så på Theon. "Ingen siger du skal.. Du ved.. El.. ham, men.. Men.." sagde han og var lige ved at gå helt i panik da Pierce sagde ok. han tog stille fat i hans hånd og kyssede håndryggen flere gange. "Åh herre. Du gør mig så glad og du ved jo jeg altid vil.. Du ved. Dig højst" sagde han stille mest så Pierce kunne høre det og nejede så dybt som han overhovet kunne det for Pierce. Han var så glad, lykkelig og takenlig lige nu. Han lagde sig ned på knæ foran Pierce for at vise hvor ydmyg og glad han var på samme tid. Han vidste jo godt at det var meget at forlange af Pierce og han nok lige nu måske udnyttede hvor meget Pierce elskede ham, men hans hjerte var og blev delt i to så derfor kunne han slet ikke andet end være glad. Han vendte sit blik mod Theon som han stadig lå på knæ foran Pierce og sendte Theon et glad og varmt smil. "Min herre og min prins. Og jeg har lov til at elske dem begge to.." sagde han stille og mærkede så et par glade tåre der løb over hans kinder. Han havde verdens dejligste kærester

    Theon:
    Theon viste ikke helt hvor han skulle gøre af sig selv og stod bare og så på Pierce. Han sukkede lettet og så væk fra dem og var mere rolig selvom han stadig følte sig malplaseret. Han så på Judas og smilede, hans hjerte begyndte at småt at banke hurtigere og kiggede så op på pierce og ville sige et eller andet men kunne ikke finde noget og sige så han smilede kærligt til ham, selv om han godt vist at Pierce nok ville hade ham mere og deres næste møde nok ikke ville blive særligt rart.

    Pierce:
    Pierce hørte godt hvad Judas sagde. Han var glad for at han ikke sagde de tre forbudte år helt. Han var ligeglad med om Theon kunne høre, hvad han sagde selvom det havde været utrolig lavt. Han rullede med øjnene da Judas var nede på knæ foran ham. Han svarede ikke på det han sagde, hans blik hvilede på Theon. Det var så svært for ham at skulle dele Judas. Han ville dog også ende med at være fuldstændig ligeglad med dem begge to og hvad de rendte rundt og lavede. Han ville virke som om han virkelig var glad og sådan noget for det, den her gang. Og når Judas ellers var i nærheden. Men sex med dem begge to samtidig var virkelig en gangsforestilling. "Det er fint Judas" sagde han og stirrede stadig på Theon. Han havde lyst til at smadre ham. Han havde brug for at tænke på noget andet. "Hvad skal vi nu lave?" mumlede han så og kiggede lidt på dem begge.

    Judas:
    Judas ville ikke sige de tre forbudte ord. Det var fy og han vidste det godt. Han kunne dog ikke lyve for sit hjerte med at han elskede Pierce mest, men han også på samme tid elskede Theon. Han var stadig lettet over at Pierce sagde ok for det her, men det kunne næppe være betingelseslyst og det vidste han godt. Det var dog en ting han havde vejet op da han havde spurgt ham. Han kendte slet ikke betingelsen, men det gik nok for nu. Han så godt han rullede med sine øjne og bed sig hårdt i læben mens han så ned. Han kunne slet ikke se på nogle af dem lige nu og havde lidt lyst til at flygte da han virkelig pludselig var bange for hvad konsekvensen for det her ville blive. Han satte sig ned på gulvet og holdte om sig selv inden han så kort over mod Theon
    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 32
    Join date : 05/01/11

    Judas, Pierce, Theon - So scared Empty Sv: Judas, Pierce, Theon - So scared

    Indlæg  Admin Lør Feb 12, 2011 7:50 pm

    Theon:
    Theon holde sit blik ved Pierce og gik med forsigtige skridt hen mod Judas for at få ham op fra gulvet, selv om han synes det var alt for tæt på pierce men han tog sig sammen. han kunne ikke lade være med at smile. nu tætter han komme på pierce og judas nu mere bankede hans hjerte. "hvad med at starte med at få ham op fra gulvet" sagde han til det pierce spurgte om og gav judas sin hånd og smilede til ham

    Pierce:
    Pierce kiggede på Theon og så derefter ned på Judas, der var nede på gulvet. Han kiggede på Theon da han talte. Pierce følte sig virkelig irriteret og vred. Han følte også han var blevet pisset på. Han ville dog gøre alt for Judas, det var også den eneste grund til, at han havde sagt ja til det her. For Pierce hadede Theon mere end noget andet. "Det kunne være en idé.." mumlede han og tog fat I Judas' anden hånd, da Theon ikke skulle holde ham alene. Han hev ham så op og kiggede derefter på Theon.

    Judas:
    Judas lod sig hive op af dem begge to. Han følte sig virkelig speciel fordi han havde fået lov til at elske dem begge to. Det var virkelig noget af en ære og så skiftevis på dem med et varmt smil. "Hvad så nu?" spurgte han stille og bed sig selv let i læben. Han følte sig heldig over at have to af skolens smukkeste drenge til at elske ham. "I skal jo dele lille mig. Så heldig jeg er. Min herre og min prins" sagde han stille og rødmede helt mens han så ned i gulvet. Det var helt fantastisk

    Theon:
    Theon så stadig på pierce men flyttede så blikket hen på judas og smilede varmt og kærligt "det ved jeg ikke hvad vil du lave prinsesse?" sagde han og så derefter på pierce igen og var ikke sikker på hvordan pierce ville reagere på at han kaldte judas for prinsesse. han holde stadig fast i judas. han havde ingen ide om hvad de skulle lave, han viste at ham og pierce ikke havde særlige svært ved at komme op og slås, så han var ikke sikker på hvad de kunne lave uden der ville ske noget.

    Pierce:
    Pierce kiggede væk i det Judas snakkede. Han kiggede lidt på væggen og hørte egentlig ikke rigtig efter. Hvad ragede noget af det her ham? Han var her kun fordi Judas ville have det og den eneste grund til at han ikke gik amok på Theon var også på grund af Judas. Da Theon kaldte Judas prinsesse, blev han vred. Han ville ikke vise det, så han kiggede bare på Judas, hvor hans øjne straks var milde. "Ja, hvad vil du selv lave Judas?" spurgte han og strøg Judas gennem håret og kyssede hans læber en enkelt gang.

    Judas:
    Judas så lidt på Theon der stadig holdte ham i hånden og sendte ham et varmt smil. Han var en smule bange for hvordan Pierce ville reagere da Theon kaldte ham prinsesse for det gjorde Lauryn jo sådan set også. Han så over på Pierce da han strøg ham over kinden og fik derfor ikke svaret nogle af dem da Pierce gav ham et kys på munden og gengældte det ene kys. "I skal dele mig. Lige nu. Lige her" sagde han stille og rødmede helt vildt ved sine ord. "Bare denne ene gang som Pierce rørte mig da vi begyndte at være sammen" sagde han stille og gav Pierces hånd og så Theons hånd et kys. Han ville gerne være i deres midte og han var klar over Pierce nok forstod hvad han mente når han sagde sådan for de havde trods alt haft sex næsten lige efter de havde fundet sammen og han fandt det som den ultimative nydelse

    Theon:
    Theon så ned da judas og pierce kyssede og bed sig i læben og så på judas igen. han letter forvirret og så på judas og havde ingen ide om hvad han snakkede om, for han havde ikke været særlig glad da han fandt ud af at judas og pierce kom sammen og havde slet ikke ville høre om det. han så hurtigt over på pierce for at finde ud af om han viste hvad judas snakkede om.

    Pierce:
    Pierce blev indeni meget overrasket over det var det Judas ville og på en måde også meget såret. Han nikkede så lidt "Javel ja.." mumliede han nærmest uhørligt. han kiggede kort på Theon, der i den grad ikke lignede en, der vidste, hvad der blev snakket om. "Han vil have os til at dele ham seksuelt" oversatte Pierce. Han fik det egentlig til at lyde som om Theon var dum, men hvad fuck ragede det ham? han kyssede Judas kærligt op ad halsen, et forspil skulle der vel være. Hvordan Theon så ville være med, måtte han selv bestemme.

    Judas:
    Judas var godt klar over at Theon ikke vidste hvad de snakkede om for Theon havde som sagt ikke ville vide noget om hans forhold med Pierce fordi Theon bare havde set jaloux på. Judas nikkede til det Pierce sagde om at han ville deles seksuelt. Judas havde svært ved at sige den slags højt og var derfor helt rød i hovedet og var mere til at hinte end sige tingene direkte. Det var så pinligt at sige at man havde lyst til sex med begge sine kærester på en gang. Det var egentlig også pinligt at sige det bare med en af dem. Det var jo ikke fordi han ikke kunne li sex for det kunne han godt. Han kunne bare ikke finde ud af at sige andet end ting som: rør mig. Han mærkede Pierces kys på halsen og blottede den langsomt for ham og sukkede svagt i nydelse. Han håbede Theon bare var med på det her og ellers ville han begynde at snakke om de skulle dele ham igen selvom han godt vidste at Pierce nok dybt inde ikke havde lyst og mest af alt bare ville have Judas for sig selv, men idet Judas bad om det så gjorde Pierce det for at vise sin kærlighed. Han hev lidt i den hånd som Theon havde fat i for at få ham til at være med og så let tiggende på Theon i mens. Det skulle blive dejligt for første gang i hans liv at være i trekant med nogen han faktisk elskede og ikke dumme Nedd og Jesse-Alec.

    Theon:
    Theon viste ikke hvad han skulle gøre eller sige og blinkede overrasket over der det blev sagt. da judas hev i ham kom han lidt til sig selv om smilede lidt usikkert tilbage til judas' tiggende blik men tog et skridt tættere på ham og kyssede ham på den anden side af halsen og nussede ham ned af ryggen. det ville blive underligt det her og han viste ikke om han synes om det her men hvis det ville gøre judas glad, ville han gøre det og han kunne altid forsøge at udskyde at møde pierce på et andet tidspunkt, det var han efter hånden god til.

    Pierce:
    Pierce var den der ville lide mest under det her, det var han sikker på. Han var den eneste af dem, der ikke ønskede det skulle være sådan her og allererede nu hadede han det. Han havde endnu mere lyst til at slå ham ihjel. Lige nu var Theon egentlig bare heldig, at han kunne stytre det. Pierce ignorerede fuldstændig det, der foregik omkring ham. Han vidste, at han sikkert også burde køre et eller andet ved Theon, bare for at vise Theon at det her var noget han gad og ikke mindst Judas. Han lod sin hånd ramme Theons' lår og nussede ham blidt. Pierce nød ikke det her på nogen måde, men han prøvede at se ud som om det var noget han gad. Det med at lade som om, gik ham også fint nok. Men et fake smil ville han aldrig nogensinde kunne gøre uden det var når han var påvirket. Det var så også det eneste tidspunkt, han smilede på. Han kunne dog også smile sarkastisk eller når han hånede andre. Men det var kun nogle gange han gjorde det. Pierce nussede intenst for Theon's inderlår, mens han lod sin tunge køre ned af Judas' hals

    Judas:
    Judas kunne godt forstå hvis Thoen var overrasket over det her for det var lidt en underlig ting at skulle bede om, men det var bare fordi han ville se at de kunne dele ham. Bare lige nu. Bare denne ene gang. Han mærkede kort tid efter Theons kys mod sin hals og var nød til at rette den så de begge kunnne komme til og sukkede forsat nydende mens Theons hånd gled ned over hans ryg. Han var sikker på han ville komme til at smelte over det her og vidste godt han lige nu kunne opfattes egoistisk fordi han ville have to på en gang, men det var ikke sådan han tænkte det. Han tænkte det mere som de skulle vise de kunne dele ham. Han vidste også godt Pierce nok manglede stoffer for at fuldføre det her bedst muligt, men han brød sig ikke om Pierce der var langt væk på et eller andet så det ville være underligt at bede Pierce om at indtage noget for bedre at kunne fuldføre det. Han mærkede Pierces tunge over sin hals og bed sig selv svagt i læben i den ene side og så godt Pierce begyndte at røre ved Theon. En lille glade spredte sig i ham for så kunne det være de kunne enes og dum og naiv som han var troede han faktisk på det og ikke det mest indelysende.. At Pierce nok ville vise at det var ham der bestemte og bare gjorde det her for at gøre Judas glad. Judas var trods alt glad for de ville dele ham og at de begge stod her på en gang og ingen var ved at slå den anden ihjel

    Theon:
    Theon gispede svagt da han mærkede pierce' hånd mod sit inderlår men nød det ellers for han elskede ham jo stadig selvom han vist at pierce hade ham, hvilket gjorde det har sværre for ham end det burde. han rykkede tætter på judas og pierce, han kyssede judas mere på halsen og nussede ham på ryggen op under han trøje og begyndte forsigtigt at nusse pierce for brystet og sukkede nydende af det selvom han ikke følte sig sikker på det her.

    Pierce:
    Pierce bed kærligt Judas i halsen. Han tænkte ikke over, om ønsket var egoistisk, det var egentlig for ham lige meget. Han vidste godt hvordan Judas var og han vidste også, at han ville bringe det her på banen. Pierce var ikke ligeså dum, som han nogen gange virke som om han var. Han vidste at Judas måtte være så fandens glad lige nu og Theon også. Mens inden i ham, gjorde det bare ondt. Han lod dog som ingen ting, for det gjorde ondt inde i ham hele tiden. Alle de ting, han bare gerne ville glemme, men som ikke ville gå væk. Han hadede det. Han ville ikke huske sin mor. Han ville ikke huske sin far. Han ville ikke være sammen med Theon, men bare have Judas for sig selv. Så havde han noget, han kunne være glad for. Men når han var sammen med Theon, var det som om noget af Judas gled væk fra ham og at han kunne ville glide mere og mere væk fra ham. Men det var ord, han aldrig nogensinde ville sige. De var ham alt for menneskelige. Han prøvede at slette alt ved ham der var menneskeligt. Han prøvede at opføre sig som noget, der ikke var menneskeligt. Men prisen for den måde han var blevet på, var fordi han havde levet så lang tid uden kærlighed. Den eneste der havde elsket ham var hans mor og så Theon, da de lærte hinanden og kende. Men det havde Pierce glemt. Han vidste dog godt at Judas elskede ham og var lykkelig for det, men det var endnu en ting, han aldrig ville kunne sige. Han bed sig i læben, da han mærkede Theon’s hånd på sit bryst. Det blev for meget for ham. Han lod de dog være sådan i et stykke tid. Han stoppede så med at bide Judas i halsen ”Jeg kommer om lidt. Jeg skal lige på toilet...” mumlede han og gik stille væk. Han gik et sted hen, hvor han kunne være alene. Han tog sin cigaretpakke op af lommen, hvori der var en smøg der var anderledes end de andre. Han tog den op til sin mund og tændte den. Han røg den færdig. Det var selvfølgelig en joint, han ville ikke kunne fuldføre det her uden. Han røg den hurtig færdig og tog også et par hvæs af en normal smøg. Han kom derefter tilbage og lignede sig selv.

    Judas:
    Judas mærkede hvordan Pierce begyndte at bide i hans hals og sukkede blot mere af nydelse lige nu og nød blot de begge to var der. Judas bed sig en smule hårdere i læben og lukkede let sine øjne. Alle tænker om hvordan det her ville være for Theon og Pierce var helt væk lige nu, men han ville godt kunne regne ud at Pierce skulle have et eller andet når han forsvandt for godt nok var Judas tit og ofte naiv, men han var klog på sin egen lille måde der tit og ofte kørte på barnlig logik. Judas mærkede Theons hånd oppe under sin trøje og kunne godt regne ud han ville blive helt blød i knæenene når først de kom videre. Han så ikke hvad der skete mellem Theon og Pierce, men da Pierce holdte op med at bide ham i halsen og sige sådan nikkede han let. Han lod Pierce gå afsted og lagde sine arme om Theons hals. "Nu skal I være sød at dele min prins" hviskede han stille selvom han godt vidste Pierce nok ville være påvirket for at klare det her. "I er mine skattebasser. Begge to" hviskede han stille og ville have Theon skulle vente på Pierce så Pierce ikke følte sig snydt af nogen art. Det var også derfor han havde sagt til Theon han skulle dele ham og han var godt klar over Theon nok ville forstå det

    Theon:
    Theon så efter pierce da han gik og stoppede med at kysse judas på halsen og så på judas da han lage armene om ham og smilede og bøjede sig ned over ham og kyssede ham blidt på munden "det skal jeg nok prinsesse" hviskede han tilbage og så på ham. lige nu kunne han også godt bruge noget og falde til ro på, men han udnyttede den tid pierce var væk til at ha judas lidt for sig selv. han viste pierce ville være mere behagelig at være i nærheden af for ham nå han kom tilbage. han så på judas og nussede ham let i håret og smilede mere til ham og ventede på at pierce kom tilbage.

    Pierce:
    Pierce var lige nu glad for at han ikke vidste, at Judas og Theon stod tæt sammen. Det ville dog ikke gøre ham noget længere, nu var han påvirket af sin joint. Der gik heldigvis ikke særlig lang tid, når det kaldte sådan noget. Han smilede kort da han kom til døren og åbnede den. Han traskede ind mod dem begge med et stoneface. Hans øjne havde dog en smule mere lykke i sig, men som om folk overhovedet gad ikke på hans øjne. De fleste mennesker, fandt så også hans øjne decideret skræmmende. Han stilte sig tæt ved Judas og kyssede hans hals og tog hans trøje af, hvorefter hen vendte sig om til Theon. Han tog også Theon’s trøje af og slikkede så Theon hele vejen ned ad brystet. Han fik lyst til dem begge, når han var påvirket af noget. så kunne han fuldføre det. så måtte de begge røre ham.

    Judas:
    Judas så på Theon og var glad for han sagde sådan. "Han går ud og tager noget.. Gør han ikke?" spurgte han stille efter han havde haft gengældt hans kys. Judas brød sig ikke om det, men hvis det kunne få Pierce til at falde til ro for nu så var det ok at han gjorde det. Han ville gerne have at Pierce kunne gennemføre det her for en gangs skyld. Hans blik var en blanding af 'sig jeg ikke har ret' og det var fint nok med ham.
    Judas lagde godt mærke til Pierces øjne. Han kunne godt se han var forandret og vidste han havde ret uanset hvad Theon ville sige til ham. Han sank en enkelt gang og følte lidt det var hans skyld lige nu at Pierce var væk på et eller andet, men glemte det hurtigt da Pierce gik ind bag ham og mærkede hans tunge igen. Han sukkede ganske lavt og sendte Theon et blik om han godt måtte være med igen og lod så Pierce fjerne hans trøje og hjælp selv en smule til. Han havde dog ikke den store idé om hvad han måtte og ikke måtte for han ville jo ikke tage magten fra nogen af dem og nød faktisk at se Theon og Pierce stå sammen.

    Theon:
    Theon så på judas og smilede skævt ”ja det gør han nok” sagde han selv om han vist at det var det pierce lavede, men tanken gjorde ham mere rolig. Han så på pierce komme ind smilede let til ham. Han betragtede pierce og judas og nød synet. Han betragtede pierce da han tog trøjen af ham og kyssede ham blidt inden pierce slikkede ham ned af brystet, han tog trøje af i det han gjorde det og nyde det og så på ham i mens. Han tog judas’ hånd og hev ham hen til dem og kyssede ham på halsen og slappede helt af.

    Pierce:
    Pierce gengældte Theon’s kys. Han lod sin egen trøje glide af og kørte sin hånd ned af Theons mave. Han lod Theon sagde sig af Judas, mens han selv slikkede Theon op af maven. Hans hånd gled hen til Judas’ inderlår. Han var ligeglad med om de vidste han var påvirket afnoget eller ej. Han fik det i det mindste gennemført. Det her var den eneste gang, han ville gøre det med dem, med mindre han var langt væk på et eller andet igen og hvad var sandsyneligheden for at de så ham, når han var det? Den var i hvert fald meget lille. Men Judas og Theon kunne da være sammen alt det de ville nu, uden at Pierce ville stoppe dem. Igen, han havde allerede følt at Judas var ved at glide ud af hans hænder. Han havde lyst til at lænke ham fast til sig, så han ikke kunne gå. Men hvad hjalp det ham? Det ændrede ikke det faktum, at Judas også kunne lide Theon. Han måtte bare få styr på sig selv og holde sig på afstand. Han måtte ignorerer, at det gjorde så ondt, som det nu en gang gjorde. Det interesserede vel ikke en gang Judas, nu hvor han var i sin egen lykkelige verden. Pierce ville da ikke være den, der skulle hive ham ud af den. Han åbnede så Judas bukser med sin ene hånd og lod sin hånd glide ned i hans bukser, hvor han roligt begyndte at nusse for hans lem uden på hans boxers.

    Judas:
    "Ok.. Okay" sagde Judas stille og var godt klar over at hans skat nok ville være på et eller andet. Han var godt klar over det nok var den eneste gang og det var nok også bedst. Judas kunne ikke se Pierces ulykkelighed for sin egen og så det faktum at Pierce aldrig vidste hvordan han havde det. Han havde jo også lovet Pierce at holde mest af ham selvom Theon også havde været der og truslen om at blive lænket fast ville han få senere efter Judas igen ville være blevet voldtaget, men han vidste det bare ikke. Judas kunne godt li at se Theon og Pierce kysse for han vidste et sted han var den vigtigste for dem begge to og derfor ville han sådan set ikke kunne blive jaloux. Eller. Han vidste han var for Pierce og lige nu var det vigtigst. Han var ligeglad med om han havde en første eller en anden plads hos Theon for han elskede ham lige højt uanset hvad rækkefølge han kom i. Judas lod sig hive hen til dem af Theon og bed sig let forlegen i læben i mellemtiden. Han mærkede Pierce hånd ved sit inderlå og måtte bide sig en anelse mere i læben da det begyndte at være nydende i stedet for. Judas mærkede at Pierce åbnede hans bukser og så ned på ham og mærkede hvad han gjorde. Han ville blive ked hvis Pierce begyndte at overse ham for han elskede trods alt dem begge to og hvis Pierce ville åbne sig for ham stod han og tog imod. Det var kun Theon der var åben og Judas selv brød sammen over ingenting. Især hvis det var noget med Theon og Pierce. Judas anede stadig ikke rigtig hvad han skulle og forsøgte at nå Theons hals for at kysse den eller i det mindste hans mund. Han synes hans lyde var pinlige

    Theon:
    Theon så på Pierce og nussede ham på maven og ned til kanten af has bukser og hev let ned i dem før han åbnede dem og nussede for hans lem. Han kyssede Judas på munden og smilede af hans lyde. Han nød at Pierce slikkede ham op af maven og sukkede nydende ind i kysset med Judas. Theon var utrolig åben og det var en stor ulempe nogen gang for dem der kendte ham godt kunne for det meste læse ham som en åben bog. Theon elskede både Judas og Pierce meget højt men havde intet håb tilbage om at Pierce nogen sinde ville komme til at elske ham igen og det gjorde ondt på ham når de var sammen fordi han viste at Pierce hadet ham så inderligt. Han elskede Judas, han var hans prinsesse og han ville gøre alt for ham hvis bare det gjorde ham glad.

    Pierce:
    Pierce hev så længere ned I Judas’ bukser, han måtte selv træde ud af dem nu, for han kunne ikke få dem længere ned med en hånd. Han kørte så hans hænder hen til Judas’ boxers og fik også dem af. Han mærkede Theon åbnede hans bukser, hvilket var helt fint for ham. Han hev dem let helt af og åbnede også Theon’s bukser og nød at få sit lem nusset. Lige nu var Pierce egentlig bare lettere utålmodig, så lige nu skulle de begge bare helst stå nøgne foran ham. Han mente selv at han bestemte over dem begge allermest. Theon skulle bare gøre som der blev sagt og det samme når det gjaldte Judas. Men det vidste Judas så tilgengæld godt. Pierce fik taget Theon’s boxers af og kiggede på dem, da de begge to var nøgen foran ham. Han smilede lidt. ”Owh owh... nu er I begge helt nøgne” sagde han drillende og slikkede sig om munden. To på en gang, hvor var Pierce bare heldig. Og lige nu strålede hans had til Theon overhovedet ikke igennem, kun hans lyst til sex. Men det var oftest sex han havde mest lyst til, når han havde røget en joint. Og hans had blev selvfølgelig forstærket af nogen stoffer, hvorimod andre stoffer ville gøre ham helt anderledes. Men at drikke ville ikke gøre, at han kunne lide Theon. For det meste ønskede han ham død om så han var ædru eller ej.

    Judas:
    Judas gengældte Theons kys og havde ikke helt lagt mærke til hvad de to andre lavede da han bare var langt væk lige nu i hvad der skete for ham selv da han gerne ville adlyde Pierce og helst til en hver tid. Han turde ikke rigtig andet. Judas mærkede sine bukser forsvandt ned af i mens og trådte ligeså stille ud af det hele da hans boxers fulgte med ned. Han hørte dog godt Pierces nydende lyde og var glad for at Theon kunne gøre noget for Pierce da Judas selv kun adlød og især det kom til Pierce. Judas turde ikke rigtig andet. Da Pierce snakkede brød Judas kysset med Theon og så ned af sig selv helt rød i hovedet. "Herre du nyder det virkelig.. Gør du ikke?" spurgte han stille Pierce da han så hvordan han slikkede sig om munden. Judas var godt klar over Pierce var langt væk lige nu og kun denne ene gang accepterede han det. Han forsøgte at skjule sig selv med at tage sine arme om sig selv. Godt nok havde både Pierce og Theon set ham nøgen før, men han følte sig bare så grim at han ikke ville have de skulle se det. "Hvad skal jeg gøre for jer?" spurgte han stille og så skiftevis på dem
    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 32
    Join date : 05/01/11

    Judas, Pierce, Theon - So scared Empty Sv: Judas, Pierce, Theon - So scared

    Indlæg  Admin Søn Feb 13, 2011 6:18 pm

    Theon:
    Da pierce snakkede og Judas havde stoppet kysset, så han ned af sig selv og smilede ”hvad vi du gøre ved det?” spurgte han og så kærligt på ham. Han nød at være sammen med Pierce lige så meget som han nød at være sammen med Judas. Han tog et skridt hen mod Pierce og tog fat i kanten af hans boxers og hev let ned i dem og på ham og kyssede ham på halsen og hev dem helt af ham og gik et skridt bagud og betragtede både Pierce og Judas med et smil på læben. Han så på Judas da han spurgte hvad han skulle gøre for dem og smilede mere og gik hen til ham og kyssede ham blidt på munden og nussede ham for brystet. Han havde det stadig lidt underligt med det her men lige nu tog han sig ikke af det. Han så på Pierce for at se hvad han ville havde dem til, for han viste godt at Pierce var den der bestemte mest når de havde sex men det gjorde ham ikke så meget.

    Pierce:
    Pierce smilede ved Theons smårgsmål og slikkede sig endnu en gang om munden. Ja, det var måske ret så tydeligt at han var påvirket, men ærlig talt. Han kunne ikke gennemføre det uden, lige meget, hvor meget Judas så ønskede at han kunne Men det var og så bedst for dem alle, at han var på et eller andet, for han kunne virkelig ikke uden det. Han lod Theon have fat i kanten af hans boxers og lod dem falde af sig. Han blottede sin hals for ham, da han nød det og betragtede så Theon og Judas og var allerede begyndt at få gode idéer til en hel masse. Lysten brændte inde i ham og modsat Judas, var han meget ærlig med sin liderlighed. Han kiggede hen på Judas, da han spurgte hvad de skulle gøre. Han smilte smørret. Han bestemte det hele. Han havde magten og han havde dem begge i sin hule hånd med retten til at gøre som de passede ham. "Åh Judas, synes du ikke vi skal forkæle din krop? En af os kunne tage dig, en anden give dig et hand eller blowjob.. Og oh, der er jo et hav af muligheder, Theon kunne jo give dig et blowjob, Judas" sagde han med et smørret smil over sine læber.

    Judas:
    Judas betragtede dem let da Theon gik hen til Pierce. Det var virkelig et smukt syn i hans øjne lige nu. Det ville han gerne indrømme at han synes. Han bed sig blot i læben mens han kiggede på dem. Han kunne godt vende sig til det syn, men vidste godt det bare ville ske en gang. Judas så derefter Theon der kom hen til ham og gengældte så hans kys og sukkede svagt da han begyndte at nusse for hans brystkasse. Da han hørte Pierces ord gled der en rødmen indover hans kinder og næse igen. Han nikkede bare svagt og holdte kysset med Theon lidt endnu. Han ville ikke have noget mod at være den der blev forkælet, men han var stadig dybt forlegen over det foreslag

    Theon:
    Theon smilede let over det Pierce sagde og nikkede så til det. Han begyndte at kysse Judas ned af halsen og nussede ham nede af maven og ned til hans lem og nussede for det mens han kyssede ham på brystet. Han kunne godt lide ideen og var helt med på den og smilede over Judas rødmen. Pierce kunne få ham til mange ting men langt fra alt. Theon kunne godt lide at forkæle Judas og det var efter hånden længe siden de havde været sammen og han savede det, han savnede også at være sammen med Pierce men det var nok og så nåde af det sværeste for ham at Pierce hade ham så inderligt meget, når nu han selv stadig elskede ham.

    Pierce:
    Pierce betragtede Judas rødme. Hvor var det sødt, men lige nu sagde han ikke noget, han kommenterede det så heller ikke til daglig, når han gjorde det. Han betragtede derefter Judas og Theon kysse og derefter Theon kysse ham på halsen og brystet. Lige nu havde han ikke en skid imod det. Han var faktisk stortset liegglad, men han ville selvfølgelig gerne joine. Pierce var ligeglad med om han kunne få Theon med på alt, han kunne sgu bare prøve på at tvinge ham, hvis det var det. Pierce havde heldigvis ikke været sammen med Theon i lang tid og selv da han havde, havde det været med had til ham. Han havde bare gjort det, for at få noget på den dumme, for sådan var han. Judas havde altid været hans legetøj! Så skulle Theon ikke være sammen med ham. Pierce vidste godt at Theon elskede ham, det havde han jo sagt Men han ville ikke høre det. Han kyssede Theon ned af ryggen da han også ville være med.

    Sponsoreret inhold


    Judas, Pierce, Theon - So scared Empty Sv: Judas, Pierce, Theon - So scared

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Apr 26, 2024 5:00 pm