Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


    bah. skide ps

    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 32
    Join date : 05/01/11

    bah. skide ps Empty bah. skide ps

    Indlæg  Admin Ons Maj 18, 2011 10:13 pm

    Joshua jackson:Tid: 17-05-11 19:59
    Personen bag Judas og Joshua bor sammen som venner. Jeg, Joshua, vidste ikke at man skulle ansøge om det da ingen af os tænkte på det. Jeg ved godt at flere på samme ip er forbudt, men det ændre ikke på det faktum at man ikke altid tænker på det når der ikke var været problemer før. De fleste jeg kender irl er folk jeg bl.a. har mødt igennem ps og hvis man er flere på samme net får man samme ip hvis det er fastnet eller man logger på via samme pc og da vi kun har en pc og ikke råd til mere så logger vi på samme ip.
    Ps kan på ingen måde vide hvor mange eller få vi er i min husstand og når man tager en beslutning irl så er det ikke altid PS man sørger for at underrette.
    Det vil så sige hvis jeg tager over til en ven der bruger ps også så skal jeg underrette hele ps om at nu er jeg over hos en ven, har glemt min pc og logger på vedkommendens pc? For så får vi jo samme ip. Eller hvis jeg er hos en ven der har fastnet så ville vi jo også få samme ip hvis vi begge to loggede på fra hver vores pc. Jeg er godt klar over at man ikke må ha to brugere, men at tjekke IP har nogle grå zonefelter. Jeg er hos en af mine venner lige nu der også har ps så hvis jeg loggede på hans profil igår så vi blive bannet begge to.
    Melanie:Tid: 18-05-11 21:08
    Hej...

    Jeg kan forsikre dig om, at det for det første ikke er sådan tingene fungerer. Vi banner ikke uden grundlag for dette, og der er forskel på at have samme IP en enkelt gang eller to, end flere hundrede gange. Der dømmes skam ud fra forskellige kriterier når der bannes, og jeg ved, at denne samtale allerede har været taget op med Alouque.

    Beslutningen bliver ikke ændret, da det er dobbeltbrugeri.. Vi er bestemt sikre på, at du er den samme bag begge brugere, og vi har hørt de forskellige historier før. Beklager, men rektors beslutning er altafgørende.

      Lige nu er det Søn Maj 19, 2024 9:58 am