Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


3 deltagere

    sommerferie.

    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    sommerferie. Empty sommerferie.

    Indlæg  Davien Ons Jul 06, 2011 12:00 am

    Davien var på vej mod Anstor's palæ med Ethan som han havde lovet ham tidligere på året. det var efterhånden et par måneder siden de havde lavet den aftale men Ethan glædede sig til at slå græs hos sin onkel og Davien kunne faktisk også godt ha' brug for at se Anstor igen...eller Anne som han jo var blevet til gennem tiden. Han havde valgt at køre derhen i deres bil da de jo også selv boede i frankrig nu og derfor også havde dejlig tæt på. nu behøvede de ikke længere fly og taxa for at komme derhen. Davien så kort om på bagsædet for at se på Ethan der sad og gnaskede i en mariekiks og med en lille juice i den anden hånd så han havde noget at tage sig til på køreturen. Nu var de der lige om lidt. Daviens bil trillede stille og roligt ned ad den private vej mod Anstor's palæ hvor han parkede sin bil i den store indkørsel og så kort op mod huset med et lille smil mod læben inden han steg ud og gik om på den anden side af bilen for at slippe Ethan løs fra autostolen så han kunne komme ud og røre de små korte ben lidt. "Gå du bare i forvejen"smilte han til den lille dreng der gik med sikre skidt op mod den store trappe og satte sig og ventede på Davien der fiskede hans græsslåmaskine ud af bagagerummet og gik op mod trappen for at ringe på den store hoveddør.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    sommerferie. Empty :)

    Indlæg  Anstor Ons Jul 06, 2011 12:10 am

    Ind i palæet var Anstor hushovmester, klar til at åbne døren og i sit kjole og hvidt tonede han pludselig frem i døren. " Åh jeg ser det er Hr. Davien og den unge Hr. Ethan. " smilede han og bukkede sig ned i børnehøjde. " Du må være Herrens nevø, mit navne er Pierre Chaplin, jeg er din onkels butler" smilede han og tryggede venligt Ethan hånden. " Hvilken glædelig overraskelse, Herren er i have stuen. Han maler" smilede han og gik ud mod Davien der kæmpede med græsslå maskinen. " Har De brug for hjælp og skal jeg gøre Deres værelse parat" smilede og kiggede afventende, men høfligt på Davien " Ned i den del af palæet der vente ud mod den tilhørende have sad Anstor fordybet igang med at male en blomster opsats som han og Macey havde lavet sammen tidligere, og på gulvet ved siden af ham lå Diana på et lille tæppe. Hun brød sig nemlig ikke om de kolde marmorfliser. Alligevel strittede hun med ørerne og lagde mærke til der var nye dufte i luften. " Er der noget Diana, er der nogen ved døren " sagde han og lagde pensel og palet fra sig skylle hænder, og tog den hvide frakke af.
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    sommerferie. Empty Sv: sommerferie.

    Indlæg  Davien Ons Jul 06, 2011 12:25 am

    "Ja det er os. vi kommer for at slå Anstors græs"smilte Davien der havde mødt Chaplin mange gange før mens han betragtede Ethan der tørrede sin lille fedtede barnehånd i blusen inden han genert gav Caplin hånden imens han blik var rettet mod trappen. "Lad os komme indenfor"smilte han og tog Ethan i hånden og kom indenfor i for hallen. "Nej tak Chaplin. jeg tror godt selv Ethan vil ud og vise den til ham...men du må meget godt ligge hans kuffert op på et værelse hvis du gider"smilte han og rakte ham en lille legekuffert der også var fyldt med lidt tøj og sådan hvis uheldet nu skulle være ude. Davien gik med Ethan mod havestuen som de var blevet anvist til og slf. kunne Ethan ikke lade vær med at sætte i løb med sin græsslåmaskine så de små bare fødder klaskede hen ad gulvet blandet med den lille rumlen fra græsslåmaskine af plasik. "Hej Anne"smilte han grinende ved synet af ham og lod blikket glide over Ethan der løb i forvejen over mod ham med et stort smil over de små læber.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    sommerferie. Empty :D

    Indlæg  Anstor Ons Jul 06, 2011 12:44 am

    " Nå jamen det bliver han uden tvivl glad for." sagde han og kiggede smilende til Ethan, hvis der er noget De mangler eller søger kan De altid spørge mig, jeg er altid til rådighed for gæsterne her i huset " smilede han og tog imod legetøjskufferten og gik op og lagde den i Joshua og Daviens gemakker på 1. sal. Det var et højloftet rum fyldt med detaljer og forgyldt møblement. Og mens han var der skiftede han hurtigt gardiner blomster og sengetøj, så frem gæsterne besluttede sig for at ville overnatte. Nede i havestuen nåede Anstor lige at tørrede sveden af panden med håndryggen, og pustede ud, inden stilheden blev brugt af små barnefødder der piplede hen over gulvet og en græsslåmaskine der forsøgte at gøre marmorgulvet kortere. " Neeeeej.......er det dig min lille skat " smilede han og kastede dig på knæs og åbnede favnen " Kommer du der med græsslåmaskine og det hele " sagde han glad og tog den lille dreng i favnen og gav ham et ordenligt kram. I mellemtiden var Diana blevet nysgerrig, men hun var opdraget godt så hun nøjedes med at sætte sig op og blot observere denne nye skabninger, der kom hende ind for rækkevidde. " Hvor er jeg glad for du sådan kommer og overrasker Diana og Jeg " sagde han og tog ham mellem benene og lagde en hånden på maven af ham " Kan du se den lille hvide hund der, det er Diana, og hun er min lille øjesten " sagde han og pegede entusiastisk en mod den lille hvide silke hund.


    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    sommerferie. Empty Sv: sommerferie.

    Indlæg  Davien Ons Jul 06, 2011 1:04 am

    Bliver altså nød til at gå i seng nu ^^
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    sommerferie. Empty :D

    Indlæg  Anstor Ons Jul 06, 2011 1:07 am

    Me too Very Happy
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    sommerferie. Empty Sv: sommerferie.

    Indlæg  Davien Ons Jul 06, 2011 10:35 am

    "Ja det tror jeg helt bestemt også"smilte han inden han valgte at følge efter Ethan inden han væltede noget med den græsslåmaskine. De valgte nok at blive til imorgen da det trods alt var lang tid siden de havde set hinanden. og så ville Ethan nok også blive lidt umulig hvis de først tog hjem i aften. Ethan parkerede sin græsslåmaskine lidt derfra og fortsatte i småløb over mod Anstor og gav ham et vådt smækkys lige på munden. "Haij!"svarede han ivrigt lige efter og tog så en bid af sin kiks. Ethan så over mod hunden med et lille smil på læberne og selv om han ikke forstod så meget af hvad Anstor sagde vidste han i hvert fald at hans far havde en stor hund...men hjemme hos deres mor havde de ingen hund. Han gik over til hunden og satte sig på knæ og klappede den blidt da han skam havde lært at man skulle være forsigtig med dyr. "Hvad med mig. for jeg slet ikke noget goddag?"spurgte Davien drillende da han stod i døren med et svagt smil over læberne.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    sommerferie. Empty :D

    Indlæg  Anstor Ons Jul 06, 2011 11:20 am

    På trods af at Ethan først var kommet sent i Anstors tilværelse når man tog hans levetid i betragtning havde han allerede fra første færd fået samme status som Cade og Noah havde i Anstors hjerte. Det var måske lidt sød romantisk som han omtænkte det, men det var jo sådan realiteterne var. "Hey min lille skat" smilede han og blev glad for smækkysset, selvom det var en anelse vådt, men sådan var det jo med børn. Anstor listede bagefter for at kunne introducere Ethan og Diana, men i selv samme øjeblik fik han øje på Davien, og hvis der var nogen der kunne gøre ham glad var det ligeså meget ham. " Nej det får du ikke, efter du har fået børn må du lærer at stå i 2. række " drillede han, mens han smilede gik hen imod ham og slog armene om ham i et knus. " Hvor er det bare skønt at I sådan kommer der!" sagde han og gave ham kindkys som det var tradition med Anstor. " Og jeg ser din kloge lille søn har taget sin græsslåmaskine med som han lovede.......hvor er han bare kær " komplementerede han og slap grebet om Davein for så at sige til Diana, "Gi´ pote" og straks løftede den lille hund sin fine lille hvide pote frem mod Ethan, men det var en bagatel i forhold til det at hund blev klappet, hvilket hun elskede ligemeget hvem hun fik klappene af.
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    sommerferie. Empty Sv: sommerferie.

    Indlæg  Abbie Lør Jul 09, 2011 10:48 am

    Og du må lige undskylde at jeg kom til at skrive med min anden bruger xD


    Sidst rettet af Abbie Lør Jul 09, 2011 10:52 am, rettet 1 gang
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    sommerferie. Empty Sv: sommerferie.

    Indlæg  Davien Lør Jul 09, 2011 10:50 am

    Davien var virkelig glad for at Anstor tog så godt imod Ethan som han havde gjort. Noah og Cade havde også taget ret godt imod ham og Joshua også. i det hele taget var han bare glad for at hans nærmeste havde taget så godt imod ham når man tænkte på at han jo var et barn uden for ægteskabet...og så lige med Thyra. Men han var virkelig glad for sin ældste søn...alle hans børn slf. men selv om det måske ikke lige var verdens heldigste måde han var kommet til verden på så ville han ikke ændre noget ved det. "Jamen jeg vil ikke stå i 2 række"klagede han og lagde armene om ham i krammet "Ja den skulle bare med så han kunne komme ud og slå dit græs. Hvor er Macey egentlig henne?"spurgte han og så lidt rundt. Han slap så Anstor da han vendte sig mod Ethan igen og benyttede lejligheden til at sætte sig ned. //Undskyld længden//
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    sommerferie. Empty :)

    Indlæg  Anstor Lør Jul 16, 2011 11:42 pm

    Anstor ville altid have sit hjem stående åbent for Davien og hans familie, da han jo mest af alt så Davien som den bror han aldrig havde fået. Derfor så han det også kun naturligt at betragte Cade, Noah og Ethan som sine nevøer og niece. Også selvom ingen af dem på nogen som helst måde var beslægtet med hinanden. "Ramte man lige et ømt punkt " drillede han på en charmerende måde, og gav ham et ekstre kram " Nej du vil altid have første prioritet, næst efter Macey " smilede han og nu de var ved ham. " Hmm han er hos sin søster, men ved ikke om han komme hjem " // Jeg kan foreslå ham at skifte over til denne side måske// " Hvor er du dygtigt, du kan godt lide hunde, måske Ethan " smilede han og kunne lade være med at grine da han forsøgte at udtale hundens navn perfekt, hvilket jo bare gjorde det endnu sjovere da Diana var Anstors kælenavn for Davien der jo var hans far. " Vil du med op og se din farog dit værelse " smilede Anstor ned til Ethan, og glæde sig til at vise ham den overraskelse han havde fået installeret til Ethan.
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    sommerferie. Empty Sv: sommerferie.

    Indlæg  Davien Søn Jul 17, 2011 11:28 pm

    For Davien var det nærmest også blevet en naturlig ting at betragte Anstor som en slags bror. de havde jo kendt hinanden i et par år efterhånden så alt andet ville være underligt. Dog havde Davien ikke rigtig forestillet sig at Anstor faktisk engang havde været forelsket i ham. Men det synes han jo egentlig bare var sjovt nu, specielt fordi han slet ikke havde bemærket det da de var yngre. Davien smilede lidt ved det ekstra kram og satte sig så ned igen imens han betragtede Ethan lege med hunden. "Går det ellers godt med jer?"spurgte han så med et interesseret smil. Ethan aede videre henover Dianas bløde pels inden han kort stoppede op for at se hen på Anstor med et ivrigt nik. "Min far har en stor hund!"smilte han inden han igen vendte opmærksomheden mod Diana. "Naij jeg vil slå græs"svarede han bare og tog en kiks op af den ene lomme som han gav sig til at spise af. "Han vil nok bare gerne slå lidt græs først"sagde Davien med et lille nik. Hvis Ethan fik alt for meget at se på en gang blev han også bare helt kulleret i hovedet og så var han bare slet ikke til at styre. det var svært nok for Thyra der for det meste var offer for Ethans hysteriske udbrud.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    sommerferie. Empty :)

    Indlæg  Anstor Man Jul 18, 2011 7:58 pm

    Anstor havde ganske vist været forelsket i Davien, men det var en saga blot og det var efter hånden lang tid siden, men at han nære kærlgie følelse for Davien og hans familie det var dog noget han endnu håndhæve. Meget! Alligevel glæde hans sig til at han en skønne dag måtte få sin egen familie, gerne med Macey. " Du er jo lidt som min familie " udbrød han da han kom til at tænke lidt høj " Sorry" smilede han og kiggede starks ned på Ethan. " Tak du spørger....det var sødt....det går rigtigt fint..Vi er vist meget forelskede.....vi har sex ustanseligt " hviskede han og rødmede svagt." Men vi så jo gerne vi fik nogle ferie børn " sagde han højt så det måske vagte Ethans interesse. " Hvad med jer. Hvordan står det til med det hele og med ungerne, og det nye hus?" Og da brød Ethan ind med bemærkningen om sin fars hund." Har han deeeet. Jamen skulle Diana der jo være en let sag for dig, mester " smilede han og agede ham på håre. " Nuuue hvor er du sød, jamen det skal du få lov til så. Alt det du vil " smilede han og gik hen og åbnede de franske døre ud til haven der mere mindede om en park. " Det nu en dejlig søn du har fået dig der....hvor må du være stolt " tilføjede han og nød synet af Ethan der styrtede afsted med græsslåmaskinen og kiksen.
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    sommerferie. Empty Sv: sommerferie.

    Indlæg  Davien Ons Jul 20, 2011 11:04 am

    "Ih dog!"Udbrød Davien nærmest helt flovt ved Anstor's melding om han og Maceys fantastiske sexliv. Han var absolut ikke blevet vandt til at både Joshua og Anstor var så åbne når det kom til sex og han vidste jo godt at de af og til snakkede sammen, lige om det emne når han ikke selv var der. "Det var da godt at i rigtig hygger jer så"sagde han og kløede sig lidt i nakken inden han så over på Ethan der hyggede sig med hunden, men stadig lige kiggede kort op ved Anstor's bemærkning om nogle ferie børn. "Jo altså...vi har ret travlt for tiden. Joshua er jo igang med at åbne en restaurant og jeg har fået et arbejde inde i lufthavnen indtil der kommer et ledigt job inde på wwf...og der er ikke så meget nyt med børnene. Cade går stadig i dagpleje med Noah og Ethan skal snart begynde i børnehave...i london altså"svarede han smilende og så efter Ethan da han tog sin græsslåmaskine og smed sine små sandaler på trinet ud til haven hvor han så gav den fuld knald derud af. det blev i hvert fald ikke noget problem at få ham til at sove i nat hvis han fortsatte i det tempo.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    sommerferie. Empty :)

    Indlæg  Anstor Tors Jul 21, 2011 12:04 pm

    Anstor kunne ikke lade være med at smile hver gang han overraskede Davien med hans ligefremme væremåde over for det at tale om sex. En ting som Joshua kunne tage æren for, og Macey nok også, men i første omgang Joshua. Anstor var dog glad for det. Det skulle lige huskes at nævnes. " Nuuuue hvor er du sød" grinede han " Jeg beklager hvis jeg er for ligefrem, søde. Men vi laver da også andre ting, Macey er lige straks færdig med sine sidste eksamen, og så skal han til at finde ud af hvad han vil, og jeg er igang med noget funder for unge musik talenter" smilede han og derpå vendte samtalen så nu var det ham der var lytter. " Ej hvor godt....jeg tror faktisk han har talt om det. Men det med lufthavnen lyder spændende, hvad laver du så ?"smilede han og lod øjnene hvile en kort stund på Davien, inden Ethan erobrede dem tilbage. " Hvad er WWF?" spurgte Anstor dernæst og begyndte at gå med Davien ud i haven. " Meget kan man sige om din dejlige søn, men det lader nu til at han har arvet sin fars energi sådan som jeg husker den første gang jeg mdøte dig " smilede han og satte sig på en bænk ved en blomstrende rosenbusk. "Vil I have noget. Sulten eller tørstig nogen af jer ?" spurgte han høfligt, og kaldte på Chaplin.



    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    sommerferie. Empty Sv: sommerferie.

    Indlæg  Davien Man Aug 08, 2011 10:49 am

    Davien var ikke spor åben omkring den slags. han var nærmest lige modsat og derfor var han endnu ikke vandt til at både Joshua og Anstor var så åbne omkring den slags. han blev også helt genert når Joshua begyndte at snakke om sex. "Det er okay. jeg har jo hørt det før"svarede han bare da det jo var sandt. Davien havde da efterhånden hørt Anstor fortælle om han og Maceys sexliv et par gange. "Ja det er jo det han vil. og jeg tror det kunne blive ret godt når han lige kommer igang med det"smilede han og tænkte kort over det. Joshua havde vist kig på et par lokaler men det var nok ikke kommet meget videre end det. "Jeg sidder bag skranken og tjekker folk ind og hvis jeg skal på arbejde i weekenderne hjælper jeg folk med baggage der er forsvundet. det er ret sjovt faktisk"smilte han lidt ved sig selv og fulgte med Anstor ud i haven og satte sig på bænken og kiggede kort efter Ethan der løb rundt og 'slog græsset' "WWF er verdensnaturfonden. de hjælper dyr i hele verden der er blevet forsømt eller mishandlet. de giver dem et nyt liv så at sige"svarede han. han havde drømt om at arbejde for dem siden han var 15 år så han var bare taknemmelig for at han var kommet på deres venteliste. "Ja det har han vel. det er nok mig selv der for ham girret lidt op for han er helt stille og rolig hos sin mor"svarede han og trak på skuldrene og var bare glad for at Ethan sikkert ville være så træt i aften at han ville gå i seng uden al for meget brok. "Jeg kunne godt bruge en kop the og Ethan kan nok også godt bruge noget at drikke lige om lidt, tak"svarede han og trak benene op til sig.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    sommerferie. Empty :)

    Indlæg  Anstor Man Aug 08, 2011 5:56 pm

    Anstor smilede en kende for sig selv, da han selv engang havde været lige så lukket og diskret omkring sex som Davien var det nu, men det var røget af ham med tiden, ikke mindst med de to herre Maceys og Joshuas hjælp." Det tror jeg såmænd også, og især fordi det jo så også er ens eget kan man vel sige, ikke?" smilede han og fik sat sig tilrette på bænken netop som Chaplin kom " Hmm vi vil gerne bede om en kande the, hmme noget safte juice og vand, og så hmmm....lidt chokolade tærte, vil jeg tro. Se nu bare Chaplin, nu slipper de for at ringe til gartneren det næste stykke tid " smilede han og hentydede til at plænen var i fuld gang med et blive hugget ned. " Ja det ser jeg. Jeg kommer med det straks " smilede han og gik tilbage ind i huset. "Det lyder da som et sjovt arbejde, jeg også tit tænkt på bare for engangs skyld at have et arbejde, så jeg kan få en fornemmelse af hvad det vil sige. Selvfølgelig har jeg min fond, men måske noget andet ville være godt til en afveksling. " sagde han og tænkte lidt tid. " Nååår på den måde, så forstår jeg. Det skal der jo også være nogen til, for dyrene kan jo ikke tale deres egen sag, så det er et ganse betydningsfuldt arbjede må man nok sige. Dejligt " sagde han og kiggede på Davien med et varmt smil på læberne. " Jeg kan i hvert fald allerede tydeligt se ham i dig, han har også dine øjen!" kommenterede han og rettede sin opmærksomhed mod Ethan. " Hvornår mon jeg får sådan en dejlig unge " sagde han ud i det blå, selvom det nok mere var et resultat af han tænkt højt frem for at han ville have sagt det.

    Sponsoreret inhold


    sommerferie. Empty Sv: sommerferie.

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Søn Maj 19, 2024 9:48 am