Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


    Jesse meets Judas and sorrow will happen

    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 32
    Join date : 05/01/11

    Jesse meets Judas and sorrow will happen Empty Jesse meets Judas and sorrow will happen

    Indlæg  Admin Fre Okt 14, 2011 11:53 am

    Eksamerne var overstået og det var tid til at elverne skulle forlade skolen nok engang. Jesse ville dog ikke denne gang. Det betød at han skulle væk fra skolen og dermed sine venner. Det ville betyde at han skulle væk fra sin elskede og han turde ikke slippe ham for tiden da han var fuld af mistro til ham efterhånden grundet det med hans mor. Han havde faktisk fanget Josiah godt i gang med at ligge an på hans mor! Det var virkelig en skandale. Det var hans kæreste og ingen skulle røre ham. Josiah havde godt nok bevist sin kærlighed da han havde sagt at han ville finde sin far og lade ham slå sig ned, men det var ligesom bare stadig ikke det samme af nogen art. Han kunne ikke li den nye Josiah og han havde mest af alt lyst til at flytte ind på hans værelse med fare for hvad Josiah ville sige til det. Han havde lyst til at provokere og tvinge Josiah til at bevise sin kærlighed once an for all og så måtte prisen komme senere. Jesse gik roligt fra skolen af med sin ting i hans kuffert som alle de andre elever. Jesse gik i sine egne tanker og vidste ikke hvor Josiah gik henne lige nu. Han gik sikkert for sig selv, tog hjem på et andet tidspunkt eller noget mens Jesse gik sammen med alle de andre elever der ikke kunne rejse på andre måder. Måske havde Josiah taget til Hogsmeade og brugt den der non-verbale besværgelse. En ting var sikkert. Jesse havde knapt fået sagt farvel og god ferie. Han havde kysset ham blidt en gang på munden og lagt et brev i hans lomme om han virkelig gerne måtte komme og besøge ham i ferien, men han regnede heller ikke med det skete. Jesses tror på deres kærlighed svang en del efter alt det med hans mor. Han havde kun været sammen med Josiah i et år. Det burde ikke være så svært som han følte det var. Han steg roligt ind i toget, kiggede sig en sidste gang rundt og fandt sig en kupé sammen med nogle af de andre 5. års. Jesse savnede også Denis-. Han var pludselig væk en morgen han var vågnet. Det hele gik så skævt igen. Det var slet ikke fair. Med den tunge følelse i hjertet lod han bare det hele kørte rundt i hans hoved. Da han nåede frem til London og Perron 9 ¾ skiftede han tog ganske i stilhed. Sikrede sig igen at der ikke var andre der så ham og stig ind i det næste tog. Han følte sin fars tunge åndedræt i sin nakke. Det fik ham til at gyse og gemme sig i kupéen mod Wales. Hans mål var sæt. Han kendte vejen. Han havde fået adressen. Han ville få svært ved at se Conel i øjnene efter det her. Og Josiah, men det var det hele værd. Hans sult efter anerkendelse lige nu var stor.

    Der gik ikke længe før han nåede frem til det store og skumle hus. Ja det var vel egentlig et palæ. Jesse kendte ikke forskellen. Et lusket smil begyndte at sprede sig over hans læber mens han træk kufferten efter sig så godt som han nu kunne det. Han frydede sig ved tanken om hvad han skulle til. Hvilken sorg han ville komme til at koste et andet menneske. Hvilken smerte. Åh smerten han skulle lide med Jesse selv. Jesse gik den lange vej op af gangen. Han havde ikke gidet vende snuden forbi sit eget hjem først selvom han boede i London. Det ville ikke lyde godt. En svag støvregn begyndte at dryppe ned fra himlen af. Jesse tog sig ikke af den og lod den dryppe ned i det sorte hår der langsomt blev mere og mere gennemblødt og klaskede ned foran hans øjne. Jesse lod sin hånd let glide henover panden for at fjerne det let indtil han kom til den store dør. Han bankede let på døren for så at trykke på dørklokken. En lille spinkel dreng åbnede op. Det ville sige hvis man ikke kendte ham ville man tro det var en pige. En lille spinkel dreng der ikke var mere end blot 155 cm høj. Hvilket gjorde Jesse nogle få cm højere. De velkendte og dog så foragtet feminine træk hos den lille dreng. ”Jes.. Jesse? Hvad laver du dog her?” gled det over den lille drengs læber hvis stemme var så fin og lys og krop var prydet af en maid kjole i sort af gammeldags stil og dog japansk inspireret. ”Hvad er der Judas? Er du slet ikke spor glad for at se mig?” spurgte Jesse med et drillende glimt i øjet og det flabet smil over sine læber. Han kendte godt svaret inden Judas rystede på hovedet. ”Smidt ud og du var den eneste jeg kendte der havde plads. Conel siger vi skal komme over ens Jesses læber ganske ubesværet trods det var tynget af en vis mængde løgn. Judas nikkede ganske forstående og flyttede sig let bagud så Jesse kunne træde ind ganske uden at vide hvilke ondsindet Jesse måtte have selvom Judas på alle leder og kanter var ganske nervøs for dette udfald. Jesse trådte roligt indenfor og lod sit blik glide let rundt i gangen. ”Her er ganske nydeligt. Det holder du jo pænt Judas” sagde Jesse ganske roligt og sende ham et varmt smil inden han roligt tog sin jakke af for at hænge den op. ”Brug for et håndklæde?” påpegede Judas med et smil da han fik øje på håret inden Jesse nikkede ganske roligt og fyldte med Judas ligeså stille. Der var helt stille på det store sted. Jesse havde ikke fulgt planlagt hvad der skulle ske, men han havde da en løs idé i sit indre. ”Såå.. Er Pierce her?” spurgte Jesse ganske roligt mens hans blik skiftevis gled fra venstre til højre og tilbage igen. Judas stoppede op og så en smule spørgende på Jesse for så at ryste let på hovedet. ”Nej. Nej min herre er ikke hjemme lige nu” sagde Judas stille og bed sig en smule usikkert i sin læbe. Jesse sendte Judas et varmt smil. ”Jeg mener. Han kan jo ikke li mig og vil helst ikke skabe en scene når jeg kommer her med fred” skyndte Jesse sig at påpege da Judas virkede mistænksom. Judas nikkede let og så på ham med et underforstået blik. Judas vendte sig for at gå videre mod badeværelset og idet han vendte sig om gled et lusket smil over Jesses læber igen. Denne gang var det dog langt mere ondt. Judas skubbede en dør op der var fuld af detaljer og tydeligt gammeldagsstil og ganske rustik ind til et stort og mørkt badeværelse med sort marmor og et kæmpe spejl henover den store og fine håndvask. Jesse var helt sikker på at det kunne bruges til mange sjove ting. Et så stort badeværelse med klasse og stil. Hvor ville han dog ønske at Josiah var der lige nu.

    Judas rakte håndklædet ud mod Jesse der pænt tog imod det og henover sit hår for at begynde at tørre sig hår en smule. ”Så du kender Conel?” spurgte Judas ganske roligt og med det varme smil over sine læber da han ikke kunne andet end at smile over tanken om sin bedste ven. Eller det var i hvert fald det som Jesse var sikker på var begrundelsen. Jesse nikkede let bag håndklædet. ”Mmh. Vi havde noget kørende på et tidspunkt” sagde Jesse ganske roligt. Jesses stemme var ligeså lys og feminine. Jesses stemme bar dog præg af et stærkt fransk accent og han havde ikke skiftet fra skoleuniformen af, men blot langt blazeren så andre ikke kunne se skolens våbenskjold, men det var også det. Jesse lod håndklædet let ligge på sit hoved og begyndte at knappe skjorte op efter han havde løsnet slipset og smidt det på gulvet. Judas stivnede helt ved frygten for hvad Jesse kunne finde på, men Jesse kunne ikke se det for håndklædet som han fjernede med en hurtigt og simpel bevægelse da han gik hen mod Judas med et langt skridt. Jesse smilede let for sig selv og strøg Judas over kinden. Jesses overkrop var spinkel og muskelmasse var der ikke meget at finde på den lille dreng. Der var ikke til at se at Jesse kun var 15 og Judas var 17 år. Folk skød dem begge til at være omkring de 14 år. Judas var stadig lige stiv i hele kroppen. Jesse lænede sig en smule frem og lod sin tungespids glide henover Jesses kind som en af hans yndlings manga figurer kunne finde på at gøre mens den varme ånde ramte Judas’ kind. ”Judas, Judas, Judas” startede Jesse ganske roligt og placerede sin håndflade på hans brystkasse. Judas sagde ingenting, men stod helt lamslået og kiggede på Jesse. Ikke et ord kom over hans læber og det var lige før han ikke turde at trække vejret. ”Nogle gange Judas er du virkelig dummere end loven tillader det. Hvorfor lukker du din elskede fjende ind i dit hjem?” spurgte Jesse med et let hånligt grin og lod atter sin tungespids glide henover Judas’ kind for at nyde at se han var helt stivnet. Judas åbnede let munden da han skulle til at sige noget inden Jesse gav ham et let skub i brystkassen og vendte sig om med et let hånligt smil og begyndte at gå tilbage mod stuen han næsten lige havde set. Der gik noget tid før Judas kom ud af sin trance og trippede efter Jesse hvis skjorte nu stod åben. Judas’ sko gav let genlyd som han trippede henover gulvet og bed sig hårdt i læben. ”Jeg.. Jeg..” stammede Judas og halsede en smule efter Jesses skridt uden at vide hvor han nu ville gå hen. ”Så hvor er din yndige datter så henne?” spurgte Jesse ganske roligt og begyndte at skubbe dørene op i håb om at finde den lille pige han vidste var til uden at forklare sig selv. Judas stoppede op og trampede hårdt i gulvet. ”Du lader hende bare være gør.. Gør.. Gør du!” stammede Judas nok engang trods for han normalt ikke stammede. Jesse stoppede let op og nikkede så ganske let. Jesse havde virkelig store planer om at skulle sætte en masse smerte hos Judas. Godt nok var Jesse over Nedd nu, men det ændrede ikke på at Jesse havde en frygt om at Josiah ville gå fra ham og være sammen med Judas for Judas ville altid have hans kærester! Det var Jesse fuld af overbevisning over trods for det faktum at Judas havde været i par med Pierce noget længere tid end Jesse havde været sammen med Josiah.

    Jesse vendte om på hælen ganske roligt og gik tilbage til stuen for at sætte sig ned i sofaen og sørgede for at hans brystkasse var blottet. Judas sætte sig ned i en lænestol og lod hovedet glide ned af mens Judas bed sig i læben. Jesse rejste sig roligt op og gik hen til lænestolen. Han lagde den ene hånd på lænestolen og den anden hånd på Judas’ skulder. Judas kiggede let op på Jesse mens han stadig bed sig i læben. Jesse smilede let for sig selv og sætte sig ned på skødet af Judas. Judas stivnede nok engang i hele kroppen inden han lagde forsigtigt hånden på Jesses brystkasse i et forsøg på at skubbe ham væk selvom det var ret så blidt. Jesse lænede sig ind over ham og ind mod hans øre. Det varme åndedræt ramte Judas’ hals hvilket fik Judas ubevist til at tilte hovedet en smule på skrå. ”Kan du huske sidst med Nedd kære lille Judas? Skal vi ikke gentage succesen bare os to?” drillede Jesse da han slet ikke mente det, men det var ikke til at høre hvis man ikke kendte ham. Judas lod sit blik glide ned inden han rystede på hovedet og skubbede med mere kræft til Jesse der brød ud i en latter over ham. ”Du drømmer så sødt Judas” sagde Jesse med en hånlig latter inden en rød farve begyndte at sprede sig i Judas’ ansigt. Det startede ved hans næse og henover hans kinder mens han rystede på hovedet. ”Og nu rødmer han igen. Du vil jo gerne Judas” hviskede Jesse idet han atter lænede sig ind mod Judas’ øre og mærkede så pludselig et noget hårdere stød mod sin brystkasse og måtte rejse sig op. Judas’ hånd gled stille ned og landede på hans skød og ville ikke se på Jesse lige nu. ”HA! Som om jeg ville røre dig Judas” grinte Jesse inden han lod sin skjorte glide ned af sine arme og ned så den hvilede så hans albuer lige præcis blev blottet for så at tage den ene hånd op til sin mund og bed let i sin pegefinger mens resten af kroppen gled en smule om i baggrunden. Judas var stadig rød i hovedet. En ting der morede Jesse grænseløst. Han vidste godt at Judas blev helt rød i hovedet over ingenting og det var det som var så pokkers sjovt ved ham hvis Jesse skulle være ærlig og det var trods for at Jesse selv altid blev rød i hovedet selv også, men der skulle en smule mere til end der skulle med Judas. Judas kiggede slet ikke op på Jesse lige nu selvom Jesse forsøgte at gøre sig til. ”Jeg vil ikke. Kun master må” sagde Judas stille mens blikket blev holdt nedad og en latter gled over Jesses læber kort tid efter. ”Som om jeg vil. Jeg har årsdag med Josiah snart og dine klamme hænder skal ikke røre min krop” sagde Jesse med et grin og lavede en bevægelse bagover med kroppen så hans skjorte gled op på plads igen.

    Jesse lagde sig ned på sofaen med hovedet mod Judas for og bed sig atter let i fingrene på den ene hånd og begyndte at bevæge sine ben så de skiftede plads med hvilket ben der var oppe og nede hele tiden og krydsede hinanden. Jesse lå på maven og kunne fint se Judas. ”Og jeg har lige haft 4 årsdag med Pierce så jeg ville sætte pris på at du holdte dig væk” sagde Judas ganske roligt og bed sig en smule i læben ganske ubevidst. Jesse satte sig en smule op og åbnede sine bukser inden han rejste sig op igen, tog dem af og sætte sig på Judas’ skød igen. ”Hvor er din lille pige henne? Du ved godt hvordan hun kom til verden ikke sandt?” spurgte Jesse med et grin og lod sin tungespids glide op af Judas’ kind. Judas var nok engang stivnede og nikkede så ganske svagt til at han da godt vidste det. Han vidste i hvert fald alt det med Anyalina. ”Din lille kæreste humpede med en tøs. Ved du det? En mugglerhader ved navn Anyalina. En dødsgardist faktisk” sagde Jesse med et hånligt smil over sine læber og lagde sin hånd på Judas’ brystkasse mens han begyndte at kærtegne hans brystkasse. Judas nikkede ganske let da han godt vidste det. Hans nik fik Jesse til at rejse sig op og sparkede til sofaen da han var dybt sur over at det ikke havde virket af nogen art. Det var jo ikke spor fair at det ikke havde virket når han havde lyst til at være ond mod Judas på så mange leder og kanter. Judas tog sig ikke noget af det, men lagde sine hænder i sit skød for at nulre sine hænder en smule. Judas lod en mild latter glide over sine læber uden det var hånende, men fordi han virkelig synes det var virkelig morsomt at Jesse blev så sur over at det ikke virkede som han tydeligt gerne ville det. ”Pierce har fortalt om hende Jesse. Undskyld jeg ødelægger det for dig, men hvis du bare forsøger at gøre mig ondt vil jeg gerne bede dig om at gå” sagde Judas med et smil over sine læber. Jesse rasede forsat ud på sofaen inden det gik op for ham hvad han så bare kunne bruge mod ham. ”Undskyld Judas. Det er ikke derfor jeg er her. Det er virkelig pga. Conel” sagde Jesse med et varmt smil over sine læber og sætte sig på Judas’ skød igen da han ville have noget at bruge mod Judas. Jesse havde dog ikke tænkt sig at fortælle noget af det her til Josiah. I hvert fald ikke delen hvor han lagde an på Judas. Han ville ikke sige noget før Pierce kom efter ham og han ville vente i glæde selvom det ville koste ham livet, men så måtte han tilkalde Josiah for hjælp og hvis han ikke kom ville han faktisk dø for Josiahs accept. At det så faktisk ville få Josiah til at komme og hjælpe ham for så at skubbe ham væk bagefter tænkte han slet ikke på. Han kunne ikke vide om Josiah var ved at være træt af alle hans små oprør og opmærksomhedskrævende tider. Jesse tænkte bare på at blive bekræftet i hans kærlighed. Judas rystede let på hovedet da han langt fra troede på det og skubbede derfor til Jesse på hans brystkasse, men fik ramt hans nippel med den ene finger. Jesse stønnede ganske lavt selvom det ikke tændte ham, men han ville slå Judas helt ud. Judas blev helt rød i hovedet og slog blikket ned og fjernede sin hånd hvilket gjorde Jesse fik lov til at sidde som han gerne ville det. Jesse ville egentlig slet ikke i seng med Judas. Ikke igen. Det ville være alt for klamt og ulækkert at skulle røre ved Judas igen ifølge Jesse, men han elskede at hylde ham ud af den og han ville gerne have at Judas skulle glemme alt om at skubbe ham væk og smide ham ud. Jesse smilede let for sig selv da Judas gav op med at smide ham ud.

    Jesse lænede sig frem for let at gnide sin overkrop op af Judas bare for at drille ham. En del af Jesse ville nok gerne lokke Judas til at gøre mere, men han ville ikke tage første skridt for så ville Josiah bare blive sur på ham. Jesse ønskede det dybeste set ikke. Han var bare så egocenteret lige nu at han bare ville skade Judas og håbede bare at Judas sagde noget videre til Pierce så Josiah kunne bevise sin kærlighed. ”Jeg vil fortælle dig en lille hemmelighed om din kæreste som du ikke må sige til ham” hviskede Jesse ind mod Judas’ øre igen. Judas gøs helt ved den varme ånde på sin hals og bed sig hårdt i læben. Jesse nød lige nu at han havde magten over Judas og smilede for sig selv. Han strøg ham blidt henover hans pandehår og ned over hans kind. ”Ved du hvordan jeg ved at Pierce har været i seng med en pige?” spurgte Jesse stille mens Judas rystede ganske let på hovedet af det da han ikke kunne vide det. Det kunne være så mange ting hvis han skulle være helt ærlig. ”Jeg så ham selv fra busken af hvor jeg gemte mig den nat din lille Mika blev lavet på skolens område mens du lå og sov trygt i din seng” hviskede Jesse ind i hans øre. Judas’ pupil udvidede sig helt da det var tydeligt at høre at Jesse ikke var færdig med at snakke. ”Han fik øje på mig og kneppede mig bagefter for jeg skulle holde min kæft til dig, men gæt hvad? Det kunne jo sørme ikke” hviskede Jesse forsæt og lod sin tungespids glide over Judas’ kind igen. Der blev helt stille mellem dem og Judas træk vejret dybt ind og lod et mindre gisp glide over sine læber før det virkelig gik op for Judas hvad det var som Jesse sagde. Ikke lang tid efter begyndte der at glide tåre ned af Judas’ kinder over Jesses ord. Pierce havde været i seng med hans Pierce. HANS PIERCE! Jesse frydede sig en helt del og smilede for sig selv. Denne gang havde han ramt rigtigt og man behøvede jo ikke fortælle Judas om hvad der skete bagefter Pierce havde rørt ham. ”Han nød det Judas. Utroligt du overhovedet stadig kan tilfredsstille ham, men vent. Det kan du måske heller ikke siden han går rundt og knepper mig og med piger. Måske er du bare en ting han udnytter og du i virkeligheden bare er en undskyldning for fast sex” hviskede Jesse forsæt ind i hans øre mens flere tåre gled ned af Judas’ kinder da han var dybt rørt over de ord der gled over Jesses læber. Judas vendte blikket ned af og skubbede atter til Jesses brystkasse. Der skulle dog ikke mange ord til fra Pierces side af og så ville Judas tilgive det, men lige nu gjorde det ondt på Judas og Jesse nød synet. ”Din værste fjende og din kæreste. I seng sammen. Nede ved søen og natten der blev fyldt med støn” hviskede Jesse og sætte sig op for lade sine hænder glide op i sit hår og svajede let i ryggen og lod små støn glide over sine læber for at få Judas til at blive mere såret og lod så sin ene hånd glide ned over sin kind og ned over sin brystkasse. ”Åhh yeah. Pierce. Mmmh.. Hårdere.. Åh yeah” gled det over Jesses læber for at fryde sig over Judas’ tåre. Det var virkelig for sjovt hvis man spurgte Jesse der tydeligt morede sig over det her og lod sin ene finger glide op til hans mund for at bide let i neglen på hans pegefinger og lod den anden hånd bøje let så den sad ind foran inden den gled ned over hans nakke og hvilede sig der inden den blev lagt på Judas’ skulder. ”Mmmh.. Yeah Pierce.” små sukkede Jesse for at gøre Judas ked af det da det hele tog en uventet drejning da Judas pludselig fik styrke og skubbede hårdt til Jesse der faldt ned af stolen fra Judas’ skød og slog sit haleben.

    ”Ud!” hviskede Judas vredt, men stadig med tåre ned over sine kinder. Jesse så let forvirret på Judas og skulle til at sige noget til ham da endnu et ”ud” gled over Judas’ læber, men noget højere end før og noget vredere. Der var kun en her i verden der fik lov til at såre Judas og det var hans kæreste. Judas rejste sig op og tog fat i Jesses bukser og kastede dem over på ham. ”Tag dem på og gå din vej! Jeg tror ikke på dig!” råbte Judas med den knækket stemme og de mange tåre der ingen ende ville tage lige nu og Judas var faktisk ligeglad lige nu. Jesse nikkede ganske let da han virkelig havde fået et chok over hvordan Judas kunne være og rejste sig op for at gå ud på badeværelset for at finde sit slips. ”Ud siger jeg. Du skal aldrig nogensinde ligge op til Pierce igen er du med? Det er min herre Jesse!” råbte Judas lige vredt og forsøgte at tørre sine tåre væk ved at lade sin hånd glide over sin kind, men lige lidt hjælp det lige nu. Judas tog Jesses kuffert og smed den ud i støvregnen og skubbede til Jesse så han ville stå derude og smed hans sko efter ham. Jesse stod og rystede en smule og var tæt på at falde da det var koldt og han havde fået et hårdt skub af Judas. Jesse ramte også ned i en stor mudderpøl. ”Hold dig væk Jesse! Jeg vil aldrig se dig mere og du holder dig væk fra Conel også!” råbte Judas vredt mens tårene stadig løb over hans kind mens Jesse bare grinte en smule af ham lige nu. Jesse vendte sig om og blinkede let til Judas og frøs faktisk ens smule som han stod der i kun skjorte og boxers mens regnen gled ned over ham. Jesse begyndte roligt at gå mens han grinte en del af Judas som han stod der og forsøgte at være vred på ham. ”Mmh Pierce” gled det over Jesses ord igen inden han pludselig mærkede den anden sko der ramte hans ryg og stoppede op for at samle den op inden han forsætte ned af den lange gang. Nu kunne han godt tage hjem over og bare vente på at det hele ville komme til Pierces øre så han var nød til at tilkalde Josiah og få hans hjælp. Jesse smilede luskede for sig selv da han svang rundt om hjørnet mod bussen nu mere gennemblødt end han havde været da han kom og noget så kold.

    Da Judas var sikker på at Jesse var væk lukkede Judas døren i og vendte sig så hans ryg var mod døren og gled ned og sidde. Judas træk sine ben op til sig og lagde sine arme rundt om ham inden flere tåre gled ned af hans kinder. Denne gang blev der dog blandet højlydte hulk og en gispen efter vejret blandet ind i det. ”Hvorfor?” hviskede Judas ganske lavt for sig selv da han ikke forstod hvorfor Pierce havde været i seng med Jesse når han ikke kunne li ham. Judas bankede let ned i gulvet med sin ene hånd hvilket gjorde ondt og flere tåre trillede ufrivilligt ned af hans kinder og han tørrede dem væk så godt som han kunne mens han sad og rystede og forsøgte at vugge sig selv for at falde til ro da der skulle ryddes op på badeværelset. Judas fik rejst sig selv en smule op. Han ville væk derfra. Bare for en weekend eller noget. Det her gjorde så ondt på Judas at han faktisk gik med tanken om han burde gå fra Pierce. En ting var Anyalina og en hver anden fyr ville kunne tilgives på ingen tid, men lige netop Jesse havde Judas svært ved at tilgive. Judas kom stille op at stå og gik ind på soveværelset. Judas følte sig så afmagtet og gik mest af alt i sine egne tanker der på samme tid var så tomme og grå. Han kunne ikke fokusere og mærkede bare tårene der gled ned over hans kinder. Han smed tilfældigt tøjet ned i sin kuffert og lukkede den. Han lukkede den dog langt fra ordentligt så da han begyndte at gå væltede det hele ude af kufferten lidt efter lidt for at åbne sig helt da han var kommet ud i gangen. Judas var helt ude af sig selv. Det var virkelig slet ikke en dejlig følelse det her. Det var så meget det modsætte af en dejlig følelse og fik alt til at vende sig i ham og give ham en frygtelig kvalme. Han havde dog ikke tid til at rydde det op for da Judas så på sit ur var det ved at være tid til at skulle lave mad og gik derfor ud i køkkenet og lavede mad og varmede Mikas flaske for at give hende mad og ordne maden til Pierce. Hans tåre stod og dryppede ned i maden og gav det en smule saltet smag og han håbede bare ikke at Pierces mad kom til at smage dårligt. Judas gik stadig og rystede en del. Hans tåre stoppede engang i mellem for at så at starte igen når en ny bølge af dårlige tanker gled igennem hans hoved da han virkelig ikke kunne forstå det kunne være sket og Jesses ord sad dybt i ham. Pierce skulle dog ikke overbevise ham meget om han var den eneste ene før at Judas ville blive glad igen. Pludselig hørte Judas den magiske alarm han havde sat op når Pierce kom hjem for at han kunne modtage ham og gik roligt ud i gangen. Hans tåre var hørt op og pludselig kom han i tanke om alt tøjet. Han samlede det op og skulle til at gå ind med det da han hørte nøglen i døren, slap tøjet og lod sine hænder glide ned over sit outfit for at det skulle sætte helt perfekt når Pierce kom ind af døren selvom Pierce ville kunne se noget var galt. Judas’ øjne var også helt tomme og tydeligt præget af han havde grædt nogle timer.

      Lige nu er det Søn Maj 19, 2024 10:46 am