Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


2 deltagere

    Hvedebrødsdagene.... :D

    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Hvedebrødsdagene.... :D Empty Hvedebrødsdagene.... :D

    Indlæg  Anstor Søn Maj 19, 2013 12:27 am

    Anstor vågnede på i en stor og blød seng. Han kunne hører havets brusen ikke så langt væk og han åbnede forsigtigt øjnene og så sig omkring. Han lå i Joshuas arme og han kunne se ud på terassen hvor solen skinnede. Han kiggede på sin højre hånd og så sin vielsesring. De var i en eksotisk hytte et sted i troperne, og han kunne se de havde den helt for sig selv. Det var Joshua der havde bestemt hvor de skulle hen og de var bare de to. Han drejede sig og så hvor sødt han sov. Anstor vristede sig fri af Joshua uden at vække ham og stille sig ud i solen og kiggede sig omkring. Det var det rene paradis, og var lykkelig. Han smed tøjet og hoppede i havet og tog en sig en morgen dukkert. det varede ikke længe og gik op og lod solen tørrer sig. Han sneg sig ind og lod et par dråber fra sin hånd dryppe ned på Joshuas skulder " God min skat..." hviskede han og ventede på at han vågnede.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Hvedebrødsdagene.... :D Empty Sv: Hvedebrødsdagene.... :D

    Indlæg  Joshua Jackson Ons Jun 12, 2013 8:31 am

    Joshua havde for en gangs skyld ikke bemærket at Anstor havde vågnet. Det lignede ikke ham ikke at vågne når Anstor forlod hans side, men det kom sig sikkert af han var tryg hos Anstor. Godt nok havde han altid været det, men det gjorde det en smule mere at have givet ham ring på fingeren. Joshua mærkede noget dryppe på ham og vågnede stille op. "godmorgen" mumlede han og gabte ganske let og så op på sin skat igen. "har du været ude og bade?" spurgte han en smule dumt som Anstor stod og dryppede ned på ham. Det gav sådan set næsten sig selv
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Hvedebrødsdagene.... :D Empty Sv: Hvedebrødsdagene.... :D

    Indlæg  Anstor Ons Jun 12, 2013 9:03 pm

    " Ja jeg var ude og tage mig en dukkert  jeg kunne ikke sove, og du sov så sødt skat, så ville ikke vække dig. " smilede han og satte sit hår op i knold, sådan at det ikke dryppede mere på Joshua. Han var kun i sine shorts, og satte sig på skrævs over ham og vidste at han kunne holde til det med de mavemuskler han havde. Han strakte armen ud mod natbordet , hvor han havde lagt sin vielsesring for at han ikke skulle miste den ude i havet. " Du så så sød ud min skat....sovet godt " smilede han og kyssede ham kærligt på munden og nyssede ham kærligt i håret samtidig. " Hvor er her bare lækkert, det har du virkelig valgt godt " smilede han og nussede ham på musklerne inden han rejste sig op igen, og gik ind i spisestuen hvor en morgenmadsbakke allerede stod parat. Han tog den med ind til Joshua der lå nøgen i sengen. " Og tak for den smukke ring basse " , smilede han og så ned på sin vielsesring.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Hvedebrødsdagene.... :D Empty Sv: Hvedebrødsdagene.... :D

    Indlæg  Joshua Jackson Tors Aug 01, 2013 11:44 pm

    Joshua smilede bredt da Anstor satte sig ind over ham og nussede ham blidt ned af siden. Han rystede ganske let på hovedet. "jeg er aldrig sød skat" sagde han en smule drillende. "det dig som ser sød ud når du sover og især efter en lang arbejdesdag. Så fredfyldt velvidende at alt er nået i løbet af dagen" sagde han med et smil og hev Anstor lidt ned mod sig og gengældte hans kys. Joshua indrømmede gerne han betragtede sin skat når han sov. Anstor virkede altid fredfyldt når han sov. Joshua lod ham tage sin ring og var glad for at han havde lagt den af. "sikke du kan skat. Pas nu på med den der charme at der ik er fyrer der forsøger at tage min skat fra mig" blinkede han let som kækt modsvar til at han havde valgt en flot ring. Joshua var stadig konstant bange for nogen ville tage Anstor fra ham og især efter Anstors grådige læge som Joshua havde slettet hukommelsen på. Han kendte trods alt værdigen for sin skat.
    Joshua rejste sig op og lagde sine arme om Anstor bagfra og kyssede ham let i nakken. "vi skulle jo være et sted hvor vi kunne være os to i fred" hviskede han ganske blidt ind i hans øre. Selvom børnene ville komme kort forbi, men heller ikke for længe for de ville ikke trænge sig på og viste de gamle havde behov for at være alene. Desuden var det vigtigt i længere forhold at man genfandt magien engang i mellem og kunne Joshua ikke med børnene randende
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Hvedebrødsdagene.... :D Empty Sv: Hvedebrødsdagene.... :D

    Indlæg  Anstor Fre Aug 02, 2013 7:56 pm

    Anstor nød at Joshua nussede ham ned af siden. Det var som om at alle de mellemliggende år aldrig havde eksisteret. Selvom det ikke fra start lå i kortene at de to skulle ende op sammen en dag, ja så var Anstor et eller andet sted dybt taknemlig for den mand han havde fået ring på Han var smuk, høj og dejlig, og inden i ham gemte sig der et hjerte af guld. Et hjerte som han vidste banede for ham især og for deres børn, et hjerte der indeholde meget kærlighed og mod og stykre, omsorg og varme, men som også havde smerte at bære på fra ting, som var hændt i tiden forud. Ansotr kiggede ned på ham, og kunne mærke den forelskelses han altid følte når han så på sin mand. ” Du er nu også sød….når du sidder i stuen alene, eller styrketræner eller når du slår græset og når du en sjælden gang læser sladder blade og når du har tøjkriser, så er du noget så nuttet ” fnisede han og gav ham et smækkys lige på munden. ” Hihih ja når jeg er færdig med min arbejdsdag så sover jeg også godt. – Håber også du får noget søvn, så du ikke kun kigger på mig :” sagde han og nussede ham kærligt på kinden og tog så sin vielsesring på. ” Hmm jeg kan vel ikke gøre for de andre fyrer render efter mig….men de får nu ikke noget ud af deres anstrengelser for jeg vil kun have dig og ingen andre ” smilede han og vidste godt at Joshua kunne blive ret så skinsyg alene hvis bare en anden fyr så meget som kiggede nysgerrigt på Anstor. Anstor smilede da Joshua rejste sig go nøgen tog om ham. ” Ja et sted hvor vi kunne kan være os – det er også dejligt kan du tro ” sagde han og drejede og kyssede ham sulten på hans fyldige læber.

    Sponsoreret inhold


    Hvedebrødsdagene.... :D Empty Sv: Hvedebrødsdagene.... :D

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Søn Maj 19, 2024 7:53 am