Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


2 deltagere

    Visit Time

    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Visit Time Empty Visit Time

    Indlæg  Shane Jackson Lør Mar 15, 2014 11:13 am

    Det var ved at være lidt tid siden sidst, at Shane havde set nogen fra familien. Han havde dog haft en hel masse problemer at rode med selv så det var kommet i første række før det endte helt galt. Han vidste ikke helt om det var klaret endnu, men han kunne heller ikke klare at ligge og rode med det længere lige nu så han havde valgt at tage en chance ved at holde lidt afstand til det og lade problemerne få lov at ligge lidt på egen hånd før han ville løse det sidste. Det var måske dumt, men han havde jo også sit liv at passe. Arbejdet var noget der tog meget af tiden ind imellem og den smule fritid han havde ville han jo også gerne bruge på andre ting og sager. Derfor var han nu taget afsted hjemmefra for at hilse på sin svoger. Han vidste ikke om han ville møde Joshua også. Anstor havde jo sagt, at han arbejdede meget så det var ikke til at vide. Men ellers så kunne han jo nok se ham en anden gang. Det hele var jo lidt nemmere når man kunne bruge lidt magi selvom Shane sjældent gjorde det. Han havde overvejet at rejse med fly som Mugglerne, men nej han havde ikke tålmodighed til det lige for tiden så han valgte at rejse med magi. Det var der jo heller ikke noget videre galt i når han nu var magiker vel?
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Visit Time Empty Sv: Visit Time

    Indlæg  Anstor Lør Mar 15, 2014 10:47 pm


    Anstor var alene hjemme. Det vil sige Joshua var på arbejde og butleren var ude og købe ind. De eneste der var til at holde ham med selskab var de hundene. Han gik og ryddede op i biblioteket, da der var kommet uorden i nogle af bøgerne. Det var lidt af et arbejde og han stod oppe på en stige og arbejdede. Det var rart med lidt tid alene, men han havde efterhånden brugt ret meget tid på bøgerne, så han overvejede snart at lavet sig noget te. Det var længe siden Shane havde været sammen med Anstor og Joshua, og som han stod der på stigen kom han til at tænke det snart var på tide at få besøgt Shane. Udenfore regnede det og det var slud.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Visit Time Empty Sv: Visit Time

    Indlæg  Shane Jackson Søn Mar 16, 2014 11:08 am

    Shane var alt andet end glad for, at stå der midt i regnen. Sidst han havde været ude i regnen havde det ikke ligefrem ført noget godt med sig. Han var aldrig kommet tilbage til hospitalet, men han levede da endnu så det kunne jo ikke have været så slemt?
    Han så sig lidt om før han bankede på. Han var da heldigvis lidt i tørvejr helt heroppe ved døren ind. I det mindste var det ikke en styrtende regnbyge. En let byge kunne han da overkomme. Han håbede bare, at der var nogen hjemme så han ikke skulle til at tage hele vejen hjem igen forgæves.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Visit Time Empty Sv: Visit Time

    Indlæg  Anstor Man Mar 17, 2014 1:31 am

    Hundene var de første til at opdage at der var nogen ved døren, og ikke havde de lige forladt rummet hvor Anstor var, før han kunne høre det bankede på. Årh nej og jeg ser farlig ud – tænkte han men valgt alligevel at trippe ude hallen hen mod hoveddøren. Inderst inde tænkte han at det måske var en af børnene der kom på uanmeldt besøg. Derfor åbnede han mere eller mindre skødesløst døren. ” Ej Shane er det dig ” smilede han op til begge ører og hans hænder fløj automatisk op til hans hår for at rede det der gerne skulle ligne en frisure. ” Jamen kom dog ind så skat ” smilede han og hev ham nærmest ind og gav ham et kærligt knus. ” Hvor er det godt at se dig – det havde jeg slet ikke forventet. Ja Joshua er ganske vist ikke hjemme lige nu – men han kommer måske senere når han er færdig på arbejdet ” smilede han og tog i mod overtøjet fra Shane i takt med han tog det ag og hang det pænt op på bøjler. ” Jeg har faktisk noget jeg skal tale med dig om – du er jo min svorger, men du er også min bedste ven ” sagde han og tog ham med ind i stuen. ” Må man byde på noget – du kunne gode se ud til at trænge til noget at styrte dig på oven på regnen.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Visit Time Empty Sv: Visit Time

    Indlæg  Shane Jackson Man Mar 17, 2014 12:21 pm

    Shane hørte hundene før døren blev åbnet og han smilede bare stille. Han elskede hunde og havde jo selv 4 stks derhjemme. Han havde sørget godt for dem før han tog afsted. Han kom jo hurtigt hjem igen. Med magi gik det hurtigere end transport.
    Han grinede lidt da han så Anstor nærmest forsøge at redde sit hår da han åbnede døren. Shane var dog ligeglad med hvordan hans ven så ud. Han elskede ham for den han var. Han lod sig nærmest trække med ind med endnu et grin og gengældte hans kram. "Nah jeg synes lige jeg ville smutte forbi.. Det er jo ved at være lidt tid siden sidst og mente det måtte være min tur til at besøge jer." Han havde dog lidt haft på fornemmelsen, at Anstor nok var alene. Han havde svært ved at se, at Anstor kunne gå rundt med rodet hår og sådan hvis Joshua var hjemme. Men lidt alene tid med hans ven var skam heller ikke noget at klage over. "Det gør ikke noget. Jeg havde lidt gættet det. Og dit hår bekræftede kun mit gæt." grinede han og drillede ham lidt. "Men hvis du ikke har noget imod at være alene med mig så vil jeg da gerne blive her." Hans jakke blev taget og hængt op og så slap han da for det selv. Han så på ham med et lidt spørgende blik mens han gik med ham ind i stuen. "Ja så? Har jeg nu lavet ballade?" Han satte sig ned i sofaen. "Og jeg kunne godt drikke noget varmt.. Noget te måske?" spurgte han roligt og så på ham.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Visit Time Empty Sv: Visit Time

    Indlæg  Anstor Tirs Mar 18, 2014 12:39 pm

    Anstor hold hundene hen med sit ben. Dels fordi de ikke skulle løbe ud i regnen og blive våde så han skulle til at gøre dem rene og tørre igen – og dels fordi han ikke vidste hvem det var der stod uden for døren. Da han så så det var Shane, lod ham dem komme fri, idet Shane elskede hundene ligeså meget som Anstor selv. ” Awww det var da sødt af dig. Skal du gå catwalk her i Paris måske ? ” smilede han og håbede lidt at det var det han var i Paris for. Det var et forsøg værd at redde frisuren, også selvom Shane nok ikke tog større notits af. ” Hmm ja jeg var i gang med at rydde op inde i biblioteket, - og jeg var alene hjemme, og så gad jeg ikke lige gøre det store ud af mit selv i dag.” smilede han selvom han var velpåklædt, til trods for han gik hjemme. ” Nej på ingen måde – det er altid dejligt at se dig min ven. Har da savnet dig ” smilede han og kiggede venligt på ham og fik de sidste dele af hans overtøj hængt op. ” Men som sagt så kommer han nok senere når han er kommet fra arbejde ” sagde han og placerede ham i en af de bløde sofaer inde i stuen. ” En kop te. Så gerne ” sagde han og var hurtigt ned i køkkenet og brugte magi sådan at det hele var klar i løbet af ingen tid. Shane skulle jo ikke sidde og vente. Anstor satte sig roligt ved siden af ham. Han skænkede teen og tog ordet i sin mund. ” Hmm ja jeg har ikke talt med andre end Joshua om det – men vi har været venner så længe og nu er du min familie, og jeg vil gerne tale det igennem med et andet menneske…. Ser du for nogen tid siden var Joshua og jeg på en ferie i Norge… og ja på den ferie, der fortalte mig om en aftenen hvor han har været i byen. Og han havde kysset med en eller anden Kenji. Og jeg blev jo vildt skuffet… men jeg har haft så svært ved at vide hvordan jeg skulle tackle det. Det var jo kun et kys eller to, ja jeg ved faktisk ikke hvor meget det var men hovedsagen var at jeg slet ikke vidste hvordan jeg skulle håndtere det. Jeg ved jo godt der ikke var noget i det fra Joshua side, meeeen årrrh hvad skal jeg gøre søde Shane ” sagde han og kiggede over på ham med bedende øjne.
    Shane Jackson
    Shane Jackson


    Antal indlæg : 36
    Join date : 01/05/13
    Geografisk sted : Østjylland

    Visit Time Empty Sv: Visit Time

    Indlæg  Shane Jackson Ons Mar 26, 2014 9:03 pm

    Han rystede stille og så op på ham nu hvor han havde sat sig ned på hud for at hilse på hundene. "Neeej.. jeg var derhjemme og fik så lige lyst til at komme forbi. Er det da skidt? Og om du så gik i nattøj og lige var stået op så ville jeg stadig synes du så godt ud." smilede han som han lidt efter rejste sig op igen nu hvor han havde fået sagt hej til hundene og ville nu gå med Anstor. De gik jo dog nok med, men det havde han intet imod. Anstor havde helt ret i, at han elskede hunde!
    Han blev afsat i sofaen mens det var, at Anstor gik ud for at lave ham en kop te. Han drak ikke så tit te derhjemme. Men det hændte da når han lige havde tiden og trængte til at slappe af. Han var dog nu spændt på at høre hvad det var Anstor ville snakke med ham om. Han måtte jo nok lige vente lidt mere, men han havde svært ved at affinde sig med det. Han var jo lidt utålmodig til tider. Men især meget nysgerrig! Men heldigvis kom Anstor snart igen. Sikkert takket være magi. Han så på ham. "Du laver ikke te på den gamle metode?" grinede han lidt, men var sikker på teen smagte lige så godt selv med metoden der var brugt.
    Men han så på Anstor, da denne begyndte at snakke og så på ham og lyttede uden at afbryde. Han kunne hurtigt mærke, at det var et emne som lidt plagede Anstor. At det var noget han gerne ville have hjælp til. Han lyttede og bed sig lidt i læben. Joshua havde kysset en anden? Altså det havde Joshua jo gjort før. Endda mod Shane i sin tid. Og der havde det endda været meget mere end et kys eller to, men ligefrem sex og faktisk et dobbelt forhold. Han sukkede stille og kørte en hånd igennem sit hår. "Jeg har svært ved at tro det..Da han var ung der var han jo lidt en playboy. Og du ved jo hvordan det gik mellem ham og mig i sin tid. Men nu er han voksen og han elsker dig så højt. Jeg har svært ved at tro han kan finde på sådan noget.." han rystede lidt på hovedet. Han forstod godt Anstor.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Visit Time Empty Sv: Visit Time

    Indlæg  Anstor Tors Mar 27, 2014 1:00 am

    ”Nej nej ingen lunde – ej jeg er super glad for at se dig! Det er altid dejligt når du kommer forbi ” smilede han og gav ham et ekstra knus. ” Awwww din pleaser!!! Ej jeg ser farlig ud – vær du bare ærlig. Du ser nu skøn ud som altid- Ikke nogen overraskelse du stadig behersker catwalken ! ” kommenterede han og så til at han hilste på hundene ” Ja de må være det rene barnemad for dig – de er jo ikke engang halv størrelse af dine hunde ” sagde han og fulgt ham pænt ind i stuen. Da Anstor stod nede i køkkenet og skulle lave maden, så tænkte han at han nok lige ville tage noget kage med til Shane. Han var så tynd – så han ville kun have godt af noget sødt og lidt fedt. Da han kom tilbage i stuen lyste han op med et smil. ” Nej jeg brugte magi, det må jeg indrømme, hvis jeg kender dig rigtigt så har du ikke så meget tålmodighed – det har Joshua for resten heller ikke – så det gik lige lidt hurtigt i dag. Jeg tog også nole æble muffins med op, dem har jeg bagt med Cade sidst hun var her – de smager sindssyg godt, og du må endelige smage dem. Du kan tåle det ” blinkede han og skænkede teen, men lidt efter som der ligesom en skygger over hans sind. ” Jo jeg havde også svært ved at tro på det – men altså det desværre rigtigt – og jeg troede også han elskede mig højt, men til hans forsvar var han meget fuld. Og jeg behandlede ham så hårdt bagefter jeg havde fundet ud af det. Og vi skændtes som det bragede…. Årrrh hvad synes du jeg skal gøre søde Shane ” sagde han og kiggede over på ham med bedende øjne.

    Sponsoreret inhold


    Visit Time Empty Sv: Visit Time

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Søn Maj 19, 2024 11:19 am