Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


    Trying to study? - Damian

    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 32
    Join date : 05/01/11

    Trying to study? - Damian Empty Trying to study? - Damian

    Indlæg  Admin Fre Apr 08, 2011 3:23 pm

    [align=center]Trying to study? - Damian 21amz42
    Trying to study?
    Tags: Damian

    Benjamin kom gående ned i caféen. Han havde et par jeans på og en hættetrøje på. Han havde en mindre hangover, men det var ikke noget han ikke var van til så derfor var det ikke noget han bemærkede sådan synderligt meget til. Han pjuskede let sit platinblonde hår. Han havde en skuldertaske over den ene skulder med nogle bøger i. Det var søndag eftermiddag og skulle han være ærlig så kede han sig en helt del. Han smed sin taske ved et bord og så godt han var mere eller mindre alene sådan som det var lige nu, men det gjorde ham heller ikke det vilde. Han gik hen til den nærmeste sodavandmaskine og puttede nogle penge i og trykkede på en knap inden en cola trillede ud af maskinen med et kæmpe bump. Han gik tilbage til sin plads og træk stolen ud inden han sætte sig ned. Han havde ikke så skide meget styr på det der med skolen da han virkelig gik mere op i at skulle drikke og nyde livet så det her var ikke lige en af hans stærke sider. Han træk et par bøger frem og slog op på en random side for at bladre frem til der hvor han var.
    Benjamin havde søgt ind på KOK selvom han var 20 år og dermed godt vidste at det var lidt, men bedre sent end aldrig hvis man spurgte ham. Han havde et rygte der sagde han var i forhold med Jace, men han tog sig nu ikke af det for han selv var bi. Hans ven Jace derimod var skam hetero TDC'er og synes ikke på nogen mulig måde at det var spor fedt. Hans lille søster gik også på skolen, men det var nok mere de populærer der vidste hvem hun var selvom at Sophia var balletdanser og derfor ikke en man burde kende. Dog gik der selv rygter om at hun skulle have noget med en elev der var færdig på skolen.[/align]

    [align=right]trying to study?
    inspiration/♫: [color:85d7=D07171]Saint-Saëns

    noter: [color:85d7=D07171]/[/align]

    Søndag eftermiddag, og Damian var trukket hen til campus' café af den simple grund, at han ikke gad bevæge sig længere væk end højst nødvendigt. Vejret udenfor var ikke menneskeligt, men råt og koldt og gråt. Han havde trukket i sin mørke trench coat, bare for god ordens skyld, men havde ikke lukket den. Derunder, en mørkerød skjorte og cowboybukser. Han havde sin rygsæk over skulderen og havde taget den bærbare med, hvis Lakes café skulle vise sig mere egnet til at studere end hans eget dorm. Noget fik ham dog til at tvivle gevaldigt på det...

    Han var bekræftet det øjeblik, han trådte indenfor; der var småsludren overalt, rimelig stoppet til, sikkert kuldens skyld. Damian kantede sig hen til disken og betalte for en pastasalat og en kop sort kaffe. Han snuppede en gaffel og gav sig til at se efter en egnet plads, mens han spekulerede på, om han skulle have taget en bog med i stedet. Ikke så få sad og læste under den tidlige aftensmad/sene frokost. Damian, derimod, havde dog ikke noget at frygte for: han havde klaret de fleste af den kommende uges opgaver og kunne kun se frem til at læse forud. Han havde spenderet formiddagen med vasketøj og en gammel roman. No wonder han var søgt ud for noget socialt liv.

    Damian opgav at finde et ensomt bord og valgte det første, det bedste, med selskab. "G'eftermiddag," hilste han, af ren og skær høflighed, og trak en stol ud - den anden var fordybet i en bog. Han betragtede fyren et øjeblik: Damian var rimelig sikker på at have set ham før, på caféen og på en af barerne i byen. Det vækkede hans nysgerrighed, da det i så fald måtte have været en bøssebar. Det solskinshvide hår var noget, man ville genkende i en menneskemængde.
    Han slog sig ned og tog en slurk af den dampende kaffe.

    [align=center]Trying to study? - Damian 21amz42
    Trying to study?
    Tags: Damian

    "Godeftermiddag" hilste han igen med snotten i bogen inden han stille lod sit blik glide op. Han havde vist siddet der noget tid for der var pludselig kommet mange flere mennesker, men han havde ikke lagt mærke til det da han havde siddet i sin egen lille verden med et headset, men lige inden Damian var kommet hen til ham var hans ipod løbet tør for strøm hvilket var den eneste grund til han hørte ham. Hans blik løb stille fra maven på fyren og hele vejen op til ansigtet. Benjamin havde været på bøssebar et par gange før, men det var ikke de steder der tiltræk ham mest da han faktisk foretræk piger frem for sit eget køn. Han lagde hovedet en anelse på skrå da hans blik gled op på ansigtet. "Hvorfor virker dit ansigt en anelse bekendt?" spurgte han i en mumlen da han mest af alt snakkede med sig selv, men han ville ikke få det vilde chok hvis fyren svarede ham.

    Det var nu ikke fordi Damian som sådan var hans type af fyrer, men han ville da tusind gange heller se på sådan en som Damian end en eller anden pumpet fyr da der var sådan en ting der hed overpumpet i hans verden. Han ville egentlig heller ikke kunne huske om han egentlig nogensinde i stiv tilstand havde haft lagt an på Damian, men noget i ham sagde at hvis han havde set ham før så havde han egentlig nok når det kom til stykket.

    Han pjuskede let det platinblonde hår og tog en tår af sin cola som han helt havde glemt der stod på bordet inden han rettede let på stavene i sit snakebite og pakkede så sit headset væk der var de der små der skal ind i øret da hans ipod som sagt alligevel var løbet tør for strøm.[/align]

    [align=right]trying to study?
    inspiration/♫: [color:85d7=D07171]/

    noter: [color:85d7=D07171]/[/align]

    Damian blev forbløffet over at få en hilsen, den anden så ud til at være godt begravet i ord og musik. Han besværede sig ikke med at smile, men stak en gaffel i sin salat og gav sig til at spise med tankerne på, hvad han skulle lave resten af dagen, om støvsugningen ikke kunne vente til i morgen... Om fælleskøkkenet var ryddet op... Om den næste koncert, han ville tage Selene med til. Han kiggede op, da den blondhårede sagde noget, og lagde hovedet tre inches på skrå.

    Han var ethundrede på, at de ikke delte studium... Men når følelsen af genkendelse var gensidig, måtte de have mødtes før, på et eller andet tidspunkt.
    "Så skulle det være på The Wings i centrum?" sagde han med løftede øjenbryn og et grin i mundvigen. Han plejede ikke at indlede en samtale med at nævne en af homobarerne i byen, men fyren ville næppe kende den, hvis han ikke havde været der. Damian spiste ufortrødent videre.

    Hvornår havde han sidst været i byen? ... Nytårsaften. Hvidvin og snevejr. Ugh. Det meste af juleferien havde han spenderet hos venner i Quebec. Han betragtede Benjamin for at genoverveje mulighederne, men kom lige vidt; han ville næppe have lagt an på ham, dertil var han for... Hm. Det var nok hættetrøjen.

    [align=center]Trying to study? - Damian 21amz42
    Trying to study?
    Tags: Damian

    Han kløede sig selv let i nakken for at huske en smule da han selv synes det var en fin måde og nikkede så let. "Passer nok meget godt" sagde han med et nik og lagde sin ene hånd om sin cola flaske og tog en tår mere. Han vidste ikke Damian var typen der ikke brød ud med seksualitet, men han selv var ret så stolt af hvad han var. På den anden side kunne det også tit være nemmere at være bi end bøsse for så kunne man stadig se efter det modsatte køn hvilket var en del mere accepteret.

    Han var godt klar over at stedet som Damian havde nævnt var en bøssebar og det var da også derfor at han kunne vide hvad det var når han selv havde været der. "Men for at være ærlig kan jeg ikke huske det vilde andet end jeg som nu havde en smule tømmermænd" sagde han ganske roligt som om det var helt naturligt. Han ville dog gerne være en del af KOK og var derfor glad for det ikke var de helt store af dem så det gik sq nok.

    Normalt havde Benjamin faktisk ikke hættetrøjer på. Han var typen der normalt havde skjorter på og tit og ofte en sort hue på i det her vejr. Om sommeren var det mere kasket han havde på, men det var en anelse for koldt udenfor til den slags pjat nu. Han tog atter fat i sin ene side af sit snakebite og gav sig til lege med den ved at køre staven en smule rundt inden han slap den igen. Det var en fantastisk dårlig vane hvis han skulle være ærlig.

    Han klaskede sin bog sammen og lod sin hånd glide op igennem det platinblonde hår inden han træk sin hættetrøje af og lagde den ned i tasken. Det var gået hen og blevet en tand for varmt og byttede den ud med en skjorte med blå tern der lå i hans taske som han tog på uden at knappe den da han havde en grå t-shirt indenunder. Det var mere sådan her han plejede at se ud.[/align]

    [align=right]trying to study?
    inspiration/♫: [color:85d7=D07171]Beethoven, cello sonater

    noter: [color:85d7=D07171]snakebite :3 aw.[/align]

    Lidt forundret over at blive bekræftet kunne han ikke komme på mere at sige. Han tog sig selv i at tænke, at han ikke ville have troet Benjamin var homo; Damian havde altid stolet blindt på, at det ikke kunne 'ses'. Men lagt en ære i at fornemme det alligevel. Han ville føle sig screwed af samfundet, hvis økonomistuderende nogen sinde blev populære, straight eller ej.
    I det mindste her på Great Lakes. Han skulle være taget til et af de små hårde studiemiljøer...

    Damian nød sin tid som studerende. Rimelig simpelt, når han generelt syntes om at læse, forberede sig og opnå resultater. Han tog ikke let på opgaverne og var ikke ude torsdag, fredag, lørdag og søndag, som nogle af sine venner. Derfor fik Benjamins kommentar et skævt smil frem på hans læber.
    "Søndage," konstaterede han muntert.

    I nogle sekunder betragtede Damian ham fingerere med sine piercinger. Herefter tog han en slurk af sin sorte kaffe og spiste videre. Han kastede et kort blik på Benjamin, da denne havde stukket armene i en skjorte i stedet, og besluttede sig for, at et bekendtskab mere ikke skadede.
    "Damian Carter, i øvrigt," præsenterede han sig. Og tilføjede, for god ordens skyld, og for at undgå spørgsmålet senere: "– økonomi."

    [align=center]Trying to study? - Damian 21amz42
    Trying to study?
    Tags: Damian

    Han nikkede let roligt til hans kommentar om søndage. "Ja søndage er fine hvis du vil høre min mening" sagde han med et mindre grin selvom søndage gerne var den dag hvor han slappede af, men da han var kommet bagud med lektierne havde han forsøgt at indhente nogle af dem. "Søndag er den ultimative afslapningsdag efter en weekend med druk, men da jeg er bagud med lektierne går det egentlig ikke så fantastisk godt" sagde han med et lille let grin og rystede let på hovedet af det hele engang. Det var egentlig ret så typisk ham.

    "Benjamin Brooks" præsenterede han sig selv med fuldt navn af en eller anden grund for en gangs skyld. "Hopefully soon to be KOK'er" skyndte han sig at tilføje hvilket forklarede hans drukvaner en smule når han gerne ville være KOK'er hvilket egentlig mest bare gik ud på at drikke. En ting han havde det ganske fint med. Han kunne godt li at bruge livet på den måde og han anede bare ikke hvad han skulle være.

    Hvis en af de to skulle vide om de havde lavet noget som helst så var det i hvert fald Damian. Han vidste heller ikke at han havde stødt ind i en af dem der på samme tid kendte hans søster. På den anden side hvis fyren var homo så var der heller ikke den store chance for han gjorde noget galt. "Så svinger du kun til den ene side egentlig eller begge?" spurgte han stille da han synes det kunne være sjovt at vide selvom han nok måtte erkende at Damian mere virkede som en der kun svingede til en side mens han selv svingede til to og det var nok også derfor det ikke var så super tydeligt at han egentlig var bi selvom der gik mange rygter om han skulle være i forhold med Jace.

    Musik: Black veil brides - A little devil for me
    Note: Husk at finde på forhold (;
    Cloth: Jeans, skjorte med tern

    [/align]

    [align=right]trying to study?
    inspiration/♫: [color:85d7=D07171]Beethoven, cello sonater

    noter: [color:85d7=D07171]okay okay! xD Jeg arbejder på det 8D[/align]

    “Tja, det er vel det, de er der for," sagde Damian med et bredt smil og tog en slurk kaffe, mens han tænkte, at Benjamin ikke kunne være ked af at tilhøre det glade gennesmnit. Måske skulle Damian starte en opgaveservice og tilbagebetale sit studielån, inden han var færdig... - Joke. Damian ville umuligt kunne gøre noget for nogen, der havde fysik... historie... eller dans.

    Han rynkede brynene, da Benjamin nævnte K.O.K.
    "Well, så er du vel næsten undskyldt," sagde han med et tvistet smil. Han brød sig ikke specielt om netop dét fraternity - hvis de ville drukne hjernen, mens de stadig var unge, måtte de selv om det, men stadig. Til hans ærgelse var der også en god bunke flotte fyre iblandt dem. Livet er uretfærdigt.

    Ved Benjamins - lavmælte - spørgsmål, kunne Damian ikke lade være med at grine. I det mindste sagde han det med en halvfortrolig stemme, som ikke hang dem ud på campus' største café... Når man blev spurgt, var man alligevel nødt til at svare. Damian morede sig. "Kun fyre. Tilgiv mig for at sige det, men at være bi er kun at åbne døren til skabet og gemme sig i hjørnet." Han hævede et øjenbryn spørgende, ret sikker på, at Benjamin ville erklære sig bi i næsten øjeblik. Hvem stillede ellers sådan et spørgsmål? Fint, det var trendy at være til begge, men det var for let sluppent. Han drak af kaffen.

    En indskydelse fik Damian til at sætte kruset fra sig lige efter.
    "Sig ikke, at du er del af rygtet om ham fyren, eh –" Damian rynkede panden, "– ham fra football-fraternitiet? Drake, Jake, something...?"

    [align=center]Trying to study? - Damian 21amz42
    Trying to study?
    Tags: Damian

    Han nikkede ganske enigt. "Ganske bestemt ja" sagde han med et lille let grin og nikkede enigt med det han sagde. Han ville dog aldrig betale andre for at lave hans lektier hvis det var. Heller ikke selvom han sådan set var ret så rig, men han ville selv. Han vidste bare ikke hvad han ville være.

    Han så godt hans reaktion på det hus han gerne ville ind i. Han træk let på skulderen. "Tja. Jeg nyder bare livet. Det er da mere end min lillesøster gør. Plus jeg ved ikke hvad jeg skal være. Er det nu også så slemt?" spurgte han og rystede let på hovedet af ham engang. Han kunne ikke helt forstå hvad der skulle være galt med KOK. Jo de var måske habile til det med at drikke, men han kunne nu stadig ikke se at der som sådan skulle være noget galt med dem.

    Det havde langt fra været meningen det skulle være lavmålt af nogen art. Blot af interesse. Nok fordi han selv var så stolt af sin seksualitet at han ikke kunne se der skulle være noget galt med at vide om fyren foran ham var bøsse eller ej. "Jeg gemmer mig sq ingen steder. Vær' bi og fordobbelt din chancer Damian. Der er på ingen mulig måde noget galt med at være til begge køn og det er sq ikke for at føle en eller anden modefænomen, men blot fordi jeg nyder drenge såvel som piger" sagde han med et dybt suk og rullede let med sine øjne. Hvad var der nu i vejen med at være bi? Han havde dobbelt så mange at se efter som dem som kun var til et køn og da han alligevel var et svin til at stikke tungen ned i kæften på folk og skride fra dem bagefter kunne han ikke se at han skulle vælge side. Han tog en tår mere af sin cola og skar en lille let grimasse.

    Han nikkede roligt til det med rygtet. "Han hedder Jace og er TDC'er ja, men vi er ikke et par. For det første er han way to maskulin og for det andet så er han hetero. Aner ikke hvor det rygte kommer fra om vi skulle være et par and frankly I dont really care" sagde han med et lille let grin og rystede engang på hovedet. "Eftersom jeg ikke vil være tøsen i et forhold med en fyr kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle være sammen med ham. Han er blot en ven" forklarede han sig selv ganske stille og roligt og bed let i sin læbe i den venstre side på en drenget måde og havde et mindre glimt i øjet. "Så heller fyrer som dig selv" sagde han og sendte ham et drillende blink

    Musik: Dead by april - Losing you & Sorry for everything
    Note: Dygtig dreng og jeg kan oplyse dig om at snakebite er super nice (; - har nemlig selv piercinger i læben ;p
    Cloth: Jeans, skjorte med tern

    [/align]

    [align=right]trying to study?
    inspiration/♫: [color:85d7=D07171]håhå. The Smiths - Handsome Devil

    noter: [color:85d7=D07171]hmm (: Benjamins kommentar... kækt indeed![/align]

    Damian rynkede på næsen ad Benjamins spørgsmål. "Det sagde jeg ikke." Han ærgede sig og trak i land. "Det er bare ikke kendt som stedet, hvor man finder sin fremtidige karriere." Han trak let på skuldrene. Markant uenighed. På trods af det kunne Damian godt se det fra den anden side, at fællesskabet stod højt. Men broderskab og det dér fis? Det blev lige en tand for rituelt for én, der satte sin lid til de hårde tal.
    "Hvem er din lillesøster i øvrigt, hvis hun er så kedelig? Så kender jeg hende måske," tilføjede han, med et skævt smil, der talte for ikke at diskutere emnet mere.

    Til hans forundring tog Benjamin det mere alvorligt end som så, og Damian lod ham tale ud, mens han drak den sidste slat kaffe.
    "Hey, no offence meant. Jeg siger bare, at der er fordele ved at give sig hen... Og anyways, hvordan ville jeg have det, hvis min fyr var til begge? Så ville jeg sgu aldrig vide, hvad han tænkte, uanset hvem han så på?"
    Damian smilede afværgende af den platinblondes grimasse.

    TDC'er, hed det åbenbart, og så hetero. Ikke rigtig en overraskelse, vel? Damian plejede ikke at lytte til rygterne, faktisk lagde han sjældent mærke til dem, for de blev altid fremført med sådan et begejstret, tiskende tonefald, han ikke kunne høre uden at smile. Men selvfølgelig havde dette fanget hans interesse bare en smule, for han kunne ikke huske at have mødt ret mange udsprungne fra nogen af de mange fraternities – eller sororities.
    "Virkelig?" fnøs Damian og kunne ikke tilbageholde et muntert grin. "Tænk, jeg ville godtage dét som en kompliment, hvis du ikke lige havde sagt, at jeg ikke er maskulin."
    Han kiggede, stille leende, men smigret, over bordet og på Benjamin. Men naturligvis uden at tage det for gode ord.

    [align=center]Trying to study? - Damian 21amz42
    Trying to study?
    Tags: Damian

    Han nikkede let. "Det er da meget muligt, men da jeg ikke ved hvad jeg skal være og det sociale betyder mere for mig så vil jeg mene at KOK lige netop er det sted jeg høre til" sagde han roligt og rystede let på hovedet af det næste han sagde. "Misforstå mig nu ikke. Det er fint nogen har styr på hvad de vil, men har jeg bare ikke og skolen er bare ikke lige noget for mig. Jeg vil heller nyde livet" sagde han roligt og sendte ham et varmt smil. Han knæk let sine fingre i mangel på andet at bruge sine fingre til. "Hun hedder Sophia og hun er ikke kedelig. Hun ved bare hvad hun vil" sagde han med et mindre grin. Det var jo ikke fordi han fandt sin søster kedelig som sådan, men hun var bare en større bogorm end han selv var det. "Sophia Brooks og SK'er hvis det siger dig noget" sagde han med et varmt og nærmest hjerteligt smil når han snakkede om sin søster. Det var tydeligt at han holdte ret så meget af hende. Han beskyttede hende trods alt også en del hvis han skulle være ærlig.

    Han lyttede let til hans ord hvilket også var derfor han var hurtigt faldet ned igen ved hans ord da han fandt ud af at han ikke skulle tage det så alvorligt. "Yeah det eller bare stole på din partner. Det ville da være det samme som hvis jeg ikke ville være med en bi tøs af frygt for hun så på andre tøser. Så vil jeg da til en hver tid heller stole på den person jeg kan li når der en dag er en der vinder mit hjerte uanset køn og seksualitet. Det er da ikke det som det kommer an på, men hvordan personen er" sagde han og rystede let på hovedet af ham. Det var da noget af en gang vrøvl. Hvis man ikke stolede på sin kæreste var det så ikke ligemeget om personen kun var til et køn eller til begge? Det mente Benjamin i hvert fald. Han selv mente dog så heller ikke at han skulle have en kæreste. Hvad skulle han med den slags?

    Han lagde hovedet en anelse på skrå? "Virkelig hvad? Virkelig vi er kun venner, at du er tusind gange mere mig eller jeg gider ikke at være tøsen i et forhold med en fyr?" spurgte han en anelse forvirret og kløede sig selv let i nakken. "Dude sagde ikke du ikke var maskulin. Sagde bare du ikke var ligeså overpumpet som en TDC'er. Pumpet fyrer er altså bare ikke nice" sagde han med et lille let grin. Han tog fat i sin cola igen og drak det sidste inden han lænede sig en anelse over mod ham. "Men godt ud ser du nu og jeg tør væde på jeg nok har forsøgt at lokke et kys ud af dig hvis jeg har mødt dig i byen" hviskede han ind i hans øre sådan så det kun var Damian der kunne høre det inden træk sig tilbage så han sad bagoverlænet i stolen og legede med proppen på sin colaflaske

    Musik: Sick Puppies - I hate you
    Note: Hvilket svar er kækt? (; Den om "fyrer som Damian"?
    Cloth: Jeans, skjorte med tern

    [/align]

    [align=right]trying to study?
    inspiration/♫: [color:85d7=D07171]/

    noter: [color:85d7=D07171]så lykkedes det ^-^ yep, dét var det kække svar. Og jeg undskylder forvirringen med "virkelig?"-delen, det var ikke særlig renskrevet. Jeg håber virkelig, Benjamin er fra San Francisco, eller er jeg helt gal på den? Ellers lad som om, jeg skrev noget andet XD[/align]

    Et løst smil tegnede sig på hans læber, da Benjamin gik i gang med en uddybning, og fyren afrundede disputatsen med et meget mere afslappet udtryk. Smilet løsnede et eller andet ved ansigtet, som Damian ikke kunne sætte finger på, men som satte kontrasten – mellem det platinblonde hår og de mørkere øjne og vipper – ud af kraft. Et venligt knæk standsede Damians tankeflyvskhed.
    "Du er Sophias bror? Sophia fra første årgang? Dang, det kunne jeg måske godt have gættet," svarede Damian og tænkte på Sophia, lyshåret, krølhåret, let-på-tå-afsted-og-igang. Han spekulerede på, om Benjamin var bare halvt så engageret i sine timer, som hun var, for ja: der var da ét til bevis på, at gener ikke afgjorde alt. "Jeg er hendes tutor, officielt, men hun har ikke ligefrem haft brug for hjælp," forklarede han med et indforstået smil. Ouch, havde Sophia ikke beskrevet sin bror som noget anderledes hvad angik skolen? Han forestillede sig at have sin egen lillesøster, Celeste, på Great Lakes, og rynkede panden.

    "Når der en dag er en, der vinder dit hjerte? Du ved, K.O.K. er måske heller ikke stedet for soulmating... Jus' sayin'."
    Damian drillede kun Benjamin – i virkeligheden var han rimelig imponeret over at blive uddebateret. Sådan gik det, når man for en gangs skyld ikke gik ind i diskussionen med oprigtighed. Det gjorde ham alligevel glad at høre, at Benjamin kunne komme i tale, selvom de ikke diskuterede Huxleys position i amerikansk kanon.
    "Jeg er enig. Og en slat af mine venner er alligevel bi, så andet ville give mig tæsk. Men måske skulle du blive politiker?" Jokes, jokes, jokes... egentlig lignede det ikke Damian, men han havde taget sig selv i at være i uhjælpeligt godt humør de seneste par dage. Desuden opfordrede Benjamin selv til det. Hans attitude gav Damian lyst til at banke noget Beethoven ind i ham. Han var rimelig sikker på, at de to ville komme godt overens, når forståelsesbarriererne var nedbrudt...

    Grinende rystede Damian på hovedet. "Virkelig, ville du gå efter én som mig? Og hvad skulle vi snakke om i de stille morgentimer, hvor lyset falder gennem persiennerne og fuglene starter deres trillen?" spurgte Damian og fremførte dette med en lavmælt dramatik, der parodierede hans eget forhold til visse bøger. Han måtte nikke kort til Benjamins ord om pumpede fyre: "Jeg er enig. Alt med måde." Da Benjamin derefter lænede sig frem, havde Damian ingen idé om, hvad han ville sige. Og det overraskede ham positivt, fik ham til at smile, og dernæst knibe øjnene let sammen. Tanken bekymrede ham bare en lille bitte smule; det kunne været tilfældet... Han havde mødt en blond fyr, det måtte være en fire måneder siden, det havde været til en af vennernes 20-års. Rigelig sprut, rigelig folk på gaden, mere proppet indendørs; det eneste Damian huskede tydeligt, var noget om San Francisco, som han siden havde kaldt fyren i tankerne; at vågne op i et fremmed værelse og gå ud af døren med missende øjne; og et par af vennernes smørrede grin, da de mødtes senere. Surely, der var mange blondiner i Toronto?
    "Er du fra USA?" spurgte Damian mismodigt.

    [align=center]Trying to study? - Damian 21amz42
    Trying to study?
    Tags: Damian

    Han havde slet ikke langt mærke til hvor langt væk Damian var før han havde knækket sine fingre. Det var derfor langt fra derfor han havde gjort det, men blot for at få sine fingre på plads.
    Han nikkede let. ”Ja Sophia Brooks, balletdanser” sagde han med et varmt smil og grinede med en mild latter da han nævnte at han burde have vidst at de var i familie. ”For det første ligner Sophia og jeg hinanden og for det andet så har vi samme efternavn” sagde han og blinkede let drillende til ham. Han nikkede let forstående til det med tutor. ”Nej bestemt ikke for hun er klog, men nogle gange er det vel bare dejligt at få bekræftet at man har ret i et udsagn” sagde han med et smil. Det var ikke fordi han ikke kunne tingene. Han havde da et B fra High School, men han gad bare ikke. Han vidste ikke hvad han ville være når han blev lukket ud i samfundet om nogle få år. Når han var alene kunne det gå ham på, men udadtil gjorde det ikke. Han havde dog overvejet at falde tilbage på optræden da han havde gået på actor and proformence school mens han gik på high school. Det var bare ikke noget der træk lige nu da det frie liv træk mere i ham.

    ”Bare fordi K.O.K. har et ry der hedder druk og one-nights?” sagde han med et mindre grin. ”You know. Snakker med andre end bare dem og lige nu vil jeg bare leve livet. Så kan jeg altid grue over kærligheden den dag hvor den står og banker på døren skal jeg da nok se om jeg gider åbne min dør” grinte han let og rystede så let på hovedet af det. Han var bare ikke så sikker på at han faktisk gad åbne døren for kærlighed. Det der med følelser. Ellers tak! Det var ikke noget han kunne bruge til noget som helst af nogen art. ”Oh yeah let me” grinte han og tog sig til munden for at undertrygge sit grin. ”Ej. Jeg vil sq heller falde tilbage på mit skuespil, men hvem ved. Måske finder jeg noget andet” sagde han bag sin hånd med et mindre grin. Han var nu også sikker på at de ville kunne komme overens. Han var nu sikker på han havde kunne finde på at ligge an på en som Damian i byen, men han kunne desværre lige nu ikke huske om han havde det. Han var dog en anelse sikker på at han nok havde det. Det kunne ligne ham for Damian var ikke lige fremme grim.

    Han bed sig selv let i læben. ”Hvis vi stiller hypotesen op om at jeg rent faktisk var i forhold med dig ville jeg som med min søster da lytte til jeres måde at anskue verden på og hvem ved.. Måske ville jeg en dag lære at interessere mig en anelse mere for min fremtid, men dette er stadig kun en hypotese og selvom jeg elsker livet og lever i nuet betyder det ikke at jeg ikke gider lytte til andre der er mere intellektuelle end mig selv. Husk på hvem der er min lillesøster” sagde han og blinkede let til ham. Benjamin kunne skam godt lytte til den slags og også sagtens finde ud af at være romantisk. ”Desuden er det mad på sengen før alt andet for selvom jeg bestemt ikke er en tøs med en med en fyr er der stadig noget der hedder at være bare en kende romantisk. Dog ikke for meget” sagde han med et drillede glimt i øjet. Han nikkede enigt til det med alt med måde og så godt hvordan han nærmest forsvandt efter han havde nævnt det med deres bytur. Noget i ham var faktisk ganske sikker på han havde været ude efter ham den aften. Det var så nok også fordi Benjamin var en anelse player og seriøst ikke følte han kunne være i byen uden at score en med hjem. ”Er fra San Francisco. Does there ring any bells yet?” spurgte han med et drillende glimt i øjet. ”Or do you need a reminder?” spurgte han med et kækt og charmende smil over sine læber. Ja der var mange blonde fyrer i den by, men hans hår var nu stadig noget man huskede da det var så meget anderledes fordi det var farvet. Han havde på et tidspunkt farvet sit hår sort og så tilbage til blond så det var nærmest hvideligt i stedet. Hvis Damian bad om en reminder ville han egentlig nok fortryde det med tanken på han skjulte sin seksualitet, men Benjamin var da egentlig pænt ligeglad.

    Musik: The Dreams - Revolt
    Note: Uh yeah jeg er god! Nej nej det er sq ok Damian (; Ventede bare med den sidste del til du kom igen^^
    Cloth: Jeans, skjorte med tern

    [/align]

    [align=right]trying to study?
    inspiration/♫: [color:85d7=D07171]John Coltrane

    noter: [color:85d7=D07171]nu ikke for selvsikker 8D og det er godt :3[/align]

    “Træd ikke i det," fnøs Damian med et kort grin. Han forestillede sig at fortælle Sophia om deres møde en gang i næste uge, når de mødtes på biblioteket for at læse sammen, og hendes overbærende smil. Nå, i det mindste vidste han nu, hvem hun snakkede om hvad angik broren. Hvis hun vidste at Benjamin var homo, ville hun så høre det samme om Damian? Ikke at det ville genere Damian synderligt, han overvejede bare muligheden. Den måde, Benjamin talte om sin søster, fik det til at synes, at de havde et rimelig nært forhold. "Hun er første årgang, så du er hvad - tredje, fjerde?" spurgte han, bare for at få dét på plads.

    "Bare?" indskød Damian, også leende, og syntes godt om den klichéede døre-beskrivelsen. Benjamin ville helt sikkert være typen, der ikke åbnede døren, før man havde ringet og banket i adskillige minutter. Pizzabud eller kærlighed underordnet. "Har du spillet skuespil? Eller spiller?" spurgte han nysgerrigt og tiltede hovedet en smule, interesseret. Ved gud, der var så mange kreative sjæle på det her sted, men de brugte deres fritimer på fest og druk? Af og til var det stadig en gåde for Damian, selvom han også lod sig rive med af fredagsstemningen, occasionally, og gik i byen. Men hele tiden, mange aftener? På en måde tvivlede han ikke på Benjamins talent, så det mystificerede ham så meget desto mere.

    Damian slog en munter latter op, da Benjamin tilføjede det med sin søster. Blinket prøvede han at abstrahere fra. "Okay, okay, jeg fanger den. Men du taler som én, der er lukket ude af det gode fællesskab? Jeg er ikke sikker på, det er intellektualitet, det er bare... du ved... en dybere interesse for noget. Med handling. Musik, film, whatever, når bare man går op i det. Passion. Det er jo ikke fordi, min fremtid er nedfældet i hundrede år gamle bøger med en stiplet linje til en arbejdsplads efter college. Vi nyder bare livet på.. forskellige måder." Han smilede og trak på skuldrene.
    Hvad angik mad på sengen gjorde det bare Damians smil et tak bredere. "Well, jeg ville være glad for ikke at stå for madlavningen, for en gangs skyld," gav han igen.
    Damian var næsten øjeblikkeligt sikker på, at Benjamin kunne huske aftenen. Men helt ærligt, hvordan kunne det lade sig gøre? Udover at være et godt stykke tid siden - det var Damians overbevisning, at den blonde havde haft rigeligt andre siden da, og det var vel ikke forkert antaget - så havde han ikke opført sig som om, de kendte hinanden. "Hold kæft mand... Jamen altid rart at få sat et navn på. Sig ikke, du vidste det fra starten," det sidste tilføjede han med et bebrejdende tonefald.

    [align=center]Trying to study? - Damian 21amz42
    Trying to study?
    Tags: Damian

    ”Nu ikke så nærtagende Damian. Den kan smutte for alle ikke sandt?” spurgte han med et drilsk glimt i øjet da han ikke kunne lade være. Benjamin og Sophia havde på en måde et tæt forhold. Hvis man gjorde hende fortræd og det kom for hans øre ville han gå fuldstændig af amok på dem for ingen skulle gøre hans søster fortræd. Han var dog sikker på at en som Damian ikke rigtig kunne gøre hans søster fortræd idet at delen med at knuse hendes hjerte var udelukket da manden trods alt var homo. ”Tredje årgang og 20 år” sagde han ganske rolig og sendte ham et varmt smil. ”Dig?” spurgte han stille bare for at få plads hvad årgang han var da lignede en omkring hans egen alder.

    Han nikkede let til det med bare. Han synes nu det var et udmærket ry K.O.K. Det var jo trods alt en af grundene til han gerne ville derover. Han synes det var stedet for ham. Nej Benjamin ville ikke bare sådan åbne døren og slet ikke hvis han havde en inde på værelse. Skulle da lige være hvis det var Sophia der stod og bankede på. Så ville han med glæde smide dem ud af vinduet hvis hun havde behov for hjælp. ”Nok mest i datid, men griber da gerne chancen hvis en rolle byder sig” sagde han med et varmt smil over sine læber. Han kunne nu godt finde på at tage imod en rolle hvis det skete. Han trods alt brugt tid på det igennem hele sin high school-periode, men det var nu ikke fordi han som sådan gad bruge tid på det lige nu. Lige nu var det festerne der gældt. For ikke at snakke om uforpligtet sex.

    Han grinte lidt da han sagde det med bøgerne. Han lagde godt mærke til at han pænt snoede sig udenom han havde blinket til ham. Han nikkede enigt. ”Yups og mit liv skal helst lige nu fyldes med sprit og så må jeg tage det der med kærester og alt det en dag hvor det kommer. Den tid den sooooor” sagde han og bed sig selv let i læben. ”Glæde” rettede han sig selv og måtte igen bide sig selv i læben for ikke at begynde at grine. Benjamin var slet ikke klar til alt det der kærestehalløj. Det tog for lang tid og for mange kræfter at skulle have sådan en. Han ville langt heller det der med at have one-nights. Han sagde intet til det med maden og rystede så på hovedet. Egentlig havde han bare presset den for at se hans reaktion da han var sikker på han kunne finde på at ligge an på en som Damian. Han rystede på hovedet. ”Faktisk ikke. Jeg gættede bare. Du mindede om en jeg kunne finde på at ligge an på og jeg kan faktisk ikke huske hvad der skete” indrømmede han blankt og kunne ikke huske noget som helst. Han kunne bare huske noget med en fest og noget med en fyr der mindede ekstremt meget om Damian og så var resten væk derefter for ja. Han havde været med en del siden.

    Musik: Enrique Iglesias – Tonight (I’m fucking you)
    Note: Benjamins selvsikkerhed smitter af (; Can’t help it (;
    Cloth: Jeans, skjorte med tern

    [/align]

    [align=right]trying to study?
    inspiration/♫: [color:85d7=D07171]Præludier af Debussy

    noter: [color:85d7=D07171]haha, det kan ikke være en dårlig ting 8D Jeg ved ikke med dig, men hvad med at tænke på en afslutning omkring nu? Det havde jeg i hvert fald tænkt mig at foreslå, men blev lige nødt til at lade Dame stille det sidste spørgsmål. Suk. Man bliver grebet af det! xD[/align]

    Med et fornærmet udtryk gloede Damian tilbage, før han sukkede opgivende. Han rystede let på hovedet ad Benjamin, småklukkende. "Anden årgang, 20 år," svarede Damian og nikkede langsomt. Han tilføjede forklarende, "- var et år i Frankrig inden jeg kom tilbage for at søge ind." Selvom Damian ikke engang var halvvejs gennem sine semestre, følte han sig alligevel som en inkorporeret del af Great Lakes. Også selvom han ikke tog særlig del i fraternity-livet eller festerne. Man kunne næsten holde af bygningerne, når man havde fritid nok til at glemme, at de blev brugt til undervisning.

    Benjamin på en scene i jakkesæt - ja-jo-mja. Hvorfor ikke. "Hvad læser du overhoved? Eller stadig uden major?" spurgte Damian, da det var en af de ting, han stadig manglede svar på. Den bog, Benjamin først havde siddet og stirret dybt ind i, kunne fra forsidetitlen tilhøre et hvilket som helst fag: kinesisk, fysik eller sociologi.

    "Glæde!" sagde Damian, bare for at give sit besyv med. Han grinede af Benjamins ubeslutsomhed, grinede delvist i sin voksende forundring. Et øjeblik flakkede hans tanker i en helt anden retning, og han smilede vagt og lyksaligt. Dernæst kiggede han på Benjamin igen, på de grønne øjne under en platinblond tot, og måtte ånde lettet op. Én ting var at møde en one-night's, men ligefrem at have glemt fyrens eksistens, når fyren huskede én, var for deprimerende. Og i øvrigt, at kende fyrens søster. Som ven. Det havde ikke lige været med i planlægningen. Ligesom Benjamin næppe brød sig om fyre, der var efter hans søster, kunne Damian ikke forestille sig at være ven med en pige og have været i seng med hendes bror. Det var næsten for absurd... Nå, han var lykkelig for udfaldet alligevel, det kunne have været så meget værre. "Smigrende," noterede han uden noget særligt ansigtsudtryk, men i samme matter-of-factly-tonefald som Benjamin. "Well, det kan jeg heller ikke. Det er måske også bedst sådan," sagde han og tilføjede et smil.
    Han ville lade emnet falde til jorden, men tog sig selv i ikke helt at slippe Benjamins tidligere ord. Uden at ville spørge, da han syntes at kende svaret. Men hva'. "Hmm. Det er forståeligt nok, hvis kæresteri er en slags forhindring for dig, men hvad så med forelskelser? Bare et lille trin over tiltrækning?" spurgte han. Han fandt sig selv nyde samtalen ganske meget, efterhånden som de - takket være Benjamin - snakkede rimelig flydende og åbent.

    [align=center]Trying to study? - Damian 21amz42
    Trying to study?
    Tags: Damian

    Han valgte ikke at sige noget til det første for det ville betyde at han fik sidste ord i den sag og det var ikke nødvendigt at få det sidste ord to gange hvis han skulle være ærlig. ”Ahh so same age, not same year.. Jeg forstår, men Frankrig lyder da også fedt. Jeg gad godt have startet et år senere for at være ærlig. Jeg kan ikke få ind i hovedet der ikke er så lang tid igen før jeg skal ud” sagde han og rystede let på hovedet af det hele. Han ville virkelig ikke særlig gerne ud i virkeligheden hvis han skulle være ærlig. Han ville tusind gange heller bare nyde livet med fester lige nu.

    ”Damian jeg gider ikke snakke om skole. Jeg har ikke styr på det ok?” spurgte han med et lille let suk og rystede let på hovedet af det. Han gad virkelig ikke snakke om skole. Han havde ingen idé og følte slet ikke han var parat til kun at have et skoleår tilbage når det her var slut. Der var en grund til han ville være K.O.K.’er.

    Han rystede let på hovedet til det med glæde. Kærlighed var noget overvurderet pis og papir hvis han skulle være ærlig. Han brød sig på ingen mulig måde om det. ”Du slipper ikke så let. Jeg vil vide hvad der skete om så jeg skal ende vende min hukommelse” sagde han og rystede på hovedet af ham. Han gad slet ikke svare på det sidste han spurgte om og rejste sig op. Han sørgede for han havde alle sine ting og strøg let Damian over kinden som han gik forbi. ”Vi ses smukke..” sagde han og blinkede let til ham inden han stak en seddel i hans hånd med hans nummer på og gik ud derfra. Han gad ikke snakke om kærlighed. Han ville heller vide hvad han havde lavet med Damian og han skulle nok tvinge sin hukommelse til at tvinge sig frem til at huske det. Når Damian ikke ville snakke om det havde de mon så haft et one-night?

    //Ouuut! hvem laver en ny? Dig? (;

    Musik: Lustra - Scotty doesn’t know
    Note: Jeg outer bare for det sidste gider han ikke snakke om ;P
    Cloth: Jeans, skjorte med tern

    [/align]

    [align=right]trying to study?
    inspiration/♫: [color:85d7=D07171]/

    noter: [color:85d7=D07171]det er helt fint, det virker så dejlig autentisk 8D...
    Jeg kan godt starte en ny tråd. Skal lige finde på et passende sted og titel og... oplæg xD Ellers skriv, hvis du har idéer ^^
    [/align]

    Latteren var svær at holde tilbage, da Benjamins opfattelse endnu en gang viste sig at være radikalt anderledes fra Damians. "Jeg savner i hvert fald maden," sagde han med et skuldertræk og et smil. "Well, time flies. Du kan altid tage et år efter college." Han overvejede at tilføje noget til dét punkt, men lod være. En del af hans skiftende udtryk gav Damian et fingerpeg om, at det ikke var hans foretrukne emne.

    "Ah, okay. Right on," svarede Damian. Han antog, at det blev svært at forklare, hvorfor 'skole' ikke passede ind i sammenhængen. Skole? For det første var det et selvvalgt studium, og de var her for at tage en uddannelse, ikke få den stoppet ned i halsen - og for det andet måtte han da have den svageste interesse i sin major. Men hvis det var sådan, han tænkte, behøvede de vel ikke diskutere det. (Jo, de gjorde, vedblev en stemme i Damian, men han ignorerede den).

    Utilfredst brummede Damian og foregav, at han tænkte efter, selvom hans hoved var lige så blankt med hensyn til deres eventuelle aften, som den havde været for en måned siden og for to.
    Til sin forundring behøvede han ikke spille den slags ret længe. Efter spørgsmålet gjorde Benjamin mere end mine til at rejse sig, og Damian betragtede ham hælde sine få ting tilbage i sin rygsæk.
    "Hey --" udbrød Damian, da han blev strøget på kinden, hvorefter han himlede med øjnene. Mest over Benjamins trang til at forsøde. Eller forsimple. Eller noget i den stil. Men han havde ikke yderligere tid til at reagere, da en seddel blev stukket i hånden på ham, og han et øjeblik senere måtte nøjes med at se efter Benjamins ryg. Han blinkede et par gange og undertrykte et smil. Javel.
    Få sekunder senere rejste han sig og smed sit tomme krus ud. Han svang tasken over ryggen og forlod caféen.

    [align=center]
    // afsluttet.[/align]

      Lige nu er det Man Maj 20, 2024 11:41 am