Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


4 deltagere

    Din kagedag ^^!

    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Fre Jun 03, 2011 8:26 am

    Davien vidste jo godt at det var strengt forbudt at udøve magi foran en muggler men eftersom at det var deres børn var der vel en svag chance for at det ville være i orden. man havde jo før hørt om adopterede børn der kom ind på Hogwarts og der gik jo også mugglere på skolen. Så måske ville deres børn blive optaget på skolen når nu deres forældre begge to var fuldblods. Da de kom frem foran Anstors hus måtte han sætte Noah ned på fliserne så den lille rundtossede dreng kunne få nogenlunde fodfæste under fødderne igen. Davien satte sig ned hos ham og nussede ham lidt på den lille mave imens han prøvede at stoppe ved at kysse ham i håret og da han så ud til at have det nogenlunde igen tørrede Davien den lille drengs øjne og stak en sut i munden på ham og fandt hans giraf øverst i tasken. Det var da altid noget det ikke gik værre. Davien havde før hørt om små børn der havde fået piskesmæld af det. Det var nu lidt forfærdeligt at aflevere sine børn på den måde men de havde travlt så de kunne desværre ikke så meget andet. "Mange tak for at du gider at passe dem"smilte han til Anstor og vinkede farvel til børnene inden han og Joshua forsvandt igen. De dukkede op bag en tom legeplads, ikke ret langt væk fra huset. "Det skal jeg nok. jeg glæder mig sådan til du ser det"smilte han og lagde en arm om Joshua imens de gik inden han stoppede op ude foran deres hus hvor ejendomsmægleren stod klar. "Tadaaa!"smilte Davien stolt og gjorde tegn til at Joshua skulle åbne øjnene og se det nye hus. Det var et to etagers hus i lyse farver og med massere af vinduer og en altan ud fra soveværelset. det havde været virkelig svært ikke at fortælle ham om det når nu han havde glædet sig så meget til at vise ham det.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Fre Jun 03, 2011 1:00 pm

    "Det er pga. turen kære. Tror ikke han var så glad for magisk transport" forklarede han Anstor inden han sendte ham et smil da han havde fået begge børn over. "Tak kære. Ser på den senere. Lige nu har vi desværre travlt" sagde han med et let skævt smil og tog imod gaven inden han forsvandt igen sammen med Davien og lod sig trække lidt frem som han havde bedt om og endda lukket sine øjne for. Han havde selvfølgelig vinket til de andre inden han var taget videre sammen med Davien. Det havde ikke lige været den bedste afsked, men det var fordi tiden var løbet fra dem i parken i London og dermed brugt en del tid sammen med deres børn i stedet for. Han åbnede sine øjne da han fik af vide af Davien at det var ok. "Åh Davien. Det er jo perfekt" sagde han med et smil og kunne ikke lade være med at betragte det let selvom han ikke kunne stå sådan her længe for han var jo nød til at se det indeni også og det havde han skam også tænkt sig. Hvis det var ligeså godt indeni som udenpå så var han ikke så meget som et sekund i tvivl om at det her skulle være deres nye sted. Han gik lidt frem så han bedre kunne se det udenpå og ville vente lidt på ejendomsmægleren
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Fre Jun 03, 2011 2:01 pm

    Davien havde været super nervøs for at vise Joshua huset for egentlig havde Davien jo allerede givet de tidligere ejere, op til flere tilbud på huset da der havde været flere interesserede købere og det skulle altså bare være deres hus og hvis Joshua kunne lide det så blev det deres hus. Han var utrolig lettet over Joshuas reaktion og kyssede ham glad på kinden. "Det er godt at du kan lide det"smilte han glad og lod derefter ejendomsmægleren tage over så hun kunne vise dem rundt i huset. Da de kom ind ad døren kom de ind i entréen der førte ud til Køkkenet og stuen der var en form for køkken alle rum. "Hvad synes du skat?"spurgte han og lod Joshua kigge sig rundt omkring. Det var et stort køkken med massere af plads så han regnede med at Joshua godt ville kunne lide det. Huset var rimelig gammelt men var blevet ny renoveret i alle rum eftersom at det tidligere par der boede her også var en børnefamilie med unge forældre som dem selv. "Der er også ovenpå"smilte han og tog Joshua i hånden og gik med ham oven på imens ejendomsmægleren blev nedenunder for at give dem en chance for at kigge på det selv. Huset var endnu ikke blevet tømt for møbler og det var måske også meget godt for så havde Joshua nok også en større chance for at forestille sig hvordan det ville så ud når de flyttede ind. "Heroppe er der børneværelserne og vores soveværelse og badeværelse"smilte han og viste ham rundt i de forskellige rum.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Fre Jun 03, 2011 3:40 pm

    Joshua og Davien havde nogenlunde samme smag indenfor huse og sådan så Davien havde ikke behøvet at være så nervøs og slet ikke hvis det var nogenlunde i standsat indeni da det var ligeså meget det som Joshua så på da han var begyndt at interessere sig for den slags og han ville gerne være med til at indrette denne her gang. Han mærkede kysset på kinden og smilede bare af det. "Hvis det er ligeså fedt inden skat så skal vi helt sikkert ha det her sted" sagde han og nikkede en enkelt gang da han synes de skulle gøre det. Han fulgte efter ejendomsmægleren da hun var kommet. "Jeg kan godt li det her sted" sagde han med et varmt smil over sine læber og ikke højt nok til at ejendomsmælgeren skulle så for mange idéer. Joshua gik med Davien ovenpå og så rundt. "Det ser altså godt ud skat. Jeg synes faktisk vi skal tage det. Folk må elske steder som her og jeg vil ha det her sted" sagde han med et bestemt nik da han allerede nu kunne li det og flettede sine fingre ind i Daviens. Joshua havde dog nemt ved at forestille sig tingene uden møbler. Han ville heller stå og forestille sig deres ting der end folks lort
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Fre Jun 03, 2011 4:18 pm

    De var ret enige når det kom til huse ja men med indretningen var de ret forskellige. Davien kunne godt lide de lidt mere feminine og lyse ting med puder og tæpper og lange gardiner...sådan lidt romantisk mens Joshua var mere mandig og rå agtigt i sin indretning. men han var nu sikker på at med hver deres præg på huset ville det være helt perfekt. "Synes du allerede at vi skal tage det?...du har jo ikke engang set haven endnu"smilte ved tanken om at huset var faldet i god jord hos Joshua. Ejerne havde allerede accepteret Daviens bud så Joshua skulle sådan set bare skrive under på at det var deres og så kunne de flytte ind i løbet af næste uge. "Men hvis du vil have det så står hun dernede og venter med papirende. så er det vores"smilte han og lagde armene om ham og kyssede ham glad på læberne. ungerne skulle også se det men først når de flyttede ind i næste uge.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Fre Jun 03, 2011 7:32 pm

    Joshua var nemlig langt mere maskulin på det der punkt, men det gjorde vel heller ikke det store at der var en blanding af det femine og maskuline? Det ville egentlig bare ligne det var et hetero par der boede der når man bare lige kiggede for Davien havde alle de der femine træk som en pige ville have. Joshua havde dog også vise feminine og romantiske træk, men det var langt fra når det kom til indretning. Når det var indretning så var han langt mere maskulin. "Nej vi skal lige se det hele færdig, men indtil videre er jeg bestemt glad for det" sagde han med et varmt smil, men han ville gerne se haven og sådan for det var bestemt noget for ham det her. Havnen betød dog en del. Ikke bare fordi han gerne ville slå græs og sådan, men han ville gerne lave børnene et legeskur og sådan. Så det skulle der være plads. [b]"Hvis haven og resten er ligeså fedt som her så klart skat"[/n] sagde han med et varmt smil over sine læber efter han havde gengældt hans kys og gik ned mod havnen for at se den an også
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Fre Jun 03, 2011 11:59 pm

    Davien var faktisk ret tøset med sin indretning. han var i det hele taget ret tøset med alt andet også. han havde også et par feminine træk over sig, dog kunne man stadig sagtens se at han var en dreng. En ting var Davien fuldkommen sikker på. deres hus skulle ikke ligne Joshua ungkarle lejlighed. han kunne godt gå med til at beholde sengen men de læder sofaer skulle ikke inden for dørende til deres nye hus. Det stank langt væk af 'ung smart single fyr' og det var Davien ikke særlig vild med. "Så lad os gå ned og kigge på den"smilte han og tog Joshua i hånden og gik nedenunder og så hen på ejendomsmægleren "Vi går lige ud og ser haven"smilte han og åbnede dobbeltdørende op til terrasen så de kom ud til den store have. "Der er også æbletræer"smilte han og nussede ham let op af ryggen imens Joshua fik lov til at se det hele an.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Lør Jun 04, 2011 3:34 am

    Joshua elskede sin lædersofa, men ville ikke have den med sig. Ikke fordi den stak af ung og smart fyr, men fordi det bare ikke hørte til med små børn. Det havde også bare været nogen han havde haft der som endnu en 'provoker' Davien ting og fordi han generelt havde en meget maskulin stil der skreg af ung karl når han boede alene, men det var også ligeså meget fordi han gerne ville se ud som han havde det ganske fint og sådan. Det synes han altid at læder skreg. Han nikkede let til at de skulle gå ned og se på den. Han så en smule rundt og mærkede hans nus op af ryggen og så sig rundt i mens. "Æbletræ siger du? Så kan man jo lave smoothies og æblegrød. Det skal nok være godt, men så skal vi have vindruer også. så skal jeg nok holde min mund om hvordan havnen skal være når jeg har lavet dem et legeskur for det er der jo plads til" sagde han med et smil og så lidt rundt. "Og der er plads til at sidde ude og se på de små der leger og få sig noget koldt at drikke over i skyggen" sagde han med et bestemt nik og så lidt rundt igen inden han gik ind igen og så lige sig hurtigt rundt. Han sørgede for at være lidt væk fra ejendomsmægleren Han lagde sine arme om Davien. "Skat vi skal have det her sted" sagde han med et smil og kyssede ham let i nakken. Han kunne godt li det her sted og han følte sig virkelig noget så hjemme lige her
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Lør Jun 04, 2011 10:40 am

    Davien hadede den virkelig. Det ville ikke gøre noget for Davien hvis den på mystisk vis forsvandt når de skulle flytte ind i huset. Den sofa var Daviens rædsel. "Ja æbletræer. 2 af slagsen. så der er massere af æbler her til sommer. og vi kan jo selv få mage andre slags frugter i haven"smilte han da han var sikker på at Noah og Cade ville synes det var sjovt at passe deres egne planter og sådan når de blev lidt ældre. Davien smilte let ved kysset i nakken og lænede sig ind mod ham. "Det synes jeg også. jeg synes det er helt perfekt for os"smilte han og så over på ejendomsmægleren da hun kom ud til dem på teressen "Vi tar det"sagde han og nikkede lidt inden de gik ind i køkkenet sammen med hende for at ordne papirarbejdet. Siden det jo var en gave fra Davien var det Joshua der skulle skrive under så det var ham der ejede huset.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Lør Jun 04, 2011 11:16 pm

    Joshua ville gerne lade den forsvinde på mystisk vis når han flyttede for han vidste jo godt at Davien ikke kunne li den og han havde den faktisk mest for at provokere Davien af den anden verden. Generelt havde han gjort mange ting for at irritere Davien for hvis det gik ham på nerverne var han klar over at han havde en chance hos ham igen. "Uh det ville være godt med en masse forskellig frugt. Tænk på alle de ting jeg kan lave med dem og en masse saft til de små og sådan" sagde han med et varmt smil og nikkede let i mens da han faktisk godt kunne se det foran sig. Han ville så gerne en masse ting i et ordentligt køkken. Han vidste et sted godt at Davien smilede over kysset i nakken, men han kunne selvfølgelig ikke se det, men hvis han kunne ville han selv smile mere end han gjorde. Han gik med hende for at skrive under, men han havde Davien i hånden. Han ville gerne have Davien til at underskrive senere også så det ville stå i hans navn også, men lige nu gik de begge to med babyskridt. Joshua kyssede ham let på kinden. "Du skal med mig når jeg skal se på restauranter. Jeg vil ha du skal vælge stedet og så skal jeg nok indrette det. Så når det er færdig skal du se det først og ingen vil vide noget før jeg er færdig" sagde han stille og bed sig selv let i læben da han faktisk havde det skidt med at Davien ikke stod på huset og gik om bag ham. Han lagde kuglepennen i hans hånd. "Der mangler et navn på kontrakten skat" sagde han roligt og kyssede ham atter i nakken da han gerne ville have han også stod der da det var hans måde lige nu at sige på at han elskede Davien
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Søn Jun 05, 2011 9:05 pm

    imens de havde været fra hinanden havde Davien faktisk ikke gjort noget direkte for at provokere Joshua. Han havde da haft Thyra sovende og han vidste vel et sted godt at det provokerede ham lidt men hun havde jo kun sovet der fordi Ethan var med og hun jo var hans bedste veninde. "Ja det ville være dejligt. så for de også massere af frugt og det er jo kun godt"smilte han for at give ham ret. Davien kunne nu generelt også godt lide at stå i køkkenet men han kunne ikke rigtig lave mad, kun deserter og den slags. alt andet var han dårlig til. Da Joshua stod omme bag ham tog han smilende hans hænder og flettede sammen med sine egne og nød udsigten af den have der snart blev deres, inden de blev afbrudt af ejendomsmægleren hvorefter ham og Joshua gik ind så Joshua kunne skrive under. Davien havde jo sådan set valgt at kun Joshua skulle stå på skødet til huset men ville da gerne i fremtiden også selv komme til at stå på det. "Det vil jeg rigtig gerne. hvornår har du tænkt dig at lede efter lokaler?"spurgte han og betragtede med et smil Joshua der skrev under på kontrakten til huset men blev en smule forvirret da han fik kuglepennen i hånden. "Joshua...det kan jeg jo ikke. det er dit hus. det er jo en gave til dig. jeg har givet dig et hus så det er dit navn der skal stå på papiret. og du sagde jo selv at vi skulle gå stille frem af og hvis vi pludselig går fra hinanden, hvilket jeg ikke håber så bliver der krig om hvem der skal bo i huset"sagde han stille og rakte ham kuglepennen igen.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Søn Jun 05, 2011 11:34 pm

    Joshua havde nok mest af alt gjort det fordi Davien havde set så skide irriterende ud til at have det ganske fint uden ham så derfor provokerede Joshua for selv at se ud til at have det fint. Desuden ville Joshua være langt mere mandig uden at gå i seng med alle mulige for at Davien skulle blive såret hvis han faktisk kunne li ham for ikke at Joshua havde spor lyst til at såre Davien heller for en del af ham havde hurtigt havde lagt mærke til at Davien faktisk havde følt for ham igen og han ville jo ikke såre ham, men på den anden side havde han gerne ville vise at han faktisk klarede den. Det havde han jo bare ikke rigtig gjort. Han nikkede let. "Ja det ville være virkelig godt" sagde han med et smil. Han vidste godt Davien var bedre til det der med desserter og sådan og det var også fint for ham. På den måde fuldendte de hinanden. "Begynder at se på lokaler ligeså snart vi er flyttet ordentligt ind" sagde han med et varmt smil og strøg ham let over kinden. "jeg ved godt det går lidt hurtigt, men jeg vil ik bo her hvis du ik bor her alligevel så hvis vi går fra hinanden igen så bliver vi enten begge boende eller også så køber vi igen hver vores lejlighed. Se det her som jeg elsker dig og det er min måde at sige jeg vil være med dig resten af livet" sagde han roligt og så lidt på ham. Det var godt nok ikke et ægteskab og det var de ikke klar til endnu, men han selv ville gerne købe hus med Davien
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Tirs Jun 07, 2011 2:18 pm

    hDavien kunne ikke rigtig forstå hvorfor det hele skulle gå op i at se ud som om man klarede det fint bare for at irritere den anden. Det blev så falskt og ligegyldigt og det var nok også noget af det de skulle arbejde på hvis de begyndte i parterapi. Når de ikke var sammen virkede det bare så vigtigt at de begge to lod som om de havde det helt fint uden hinanden når de i virkeligheden havde det elendigt. "Det hele bliver godt. når vi altså lige for det hele på plads"sagde"sagde han med et stort smil. "Det vil jeg glæde mig til så"sagde han til det med at han skulle kigge på lokaler og sådan og det var da også dejligt at Joshua endelig kunne arbejde med det der virkelig interesserede ham. "Jamen Joshua jeg vil ikke. jeg bestemte mig allerede der hjemme fra at det er dit hus og du bestemmer over det. jeg kan blive skrævet på en gang når vi bliver gift og ikke før. det er jo ikke fordi jeg ikke elsker dig men hvis jeg også står på papirende er det jo ikke en gave vel?"sagde han stille og så en smule bedende op på ham for at få ham til at lade det ligge lige nu. det skulle ikke ødelægges bare på grund af det her.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Tirs Jun 07, 2011 2:58 pm

    Joshua havde egentlig også kun begyndt at lade som om han havde det fint af to årsager: 1) Davien havde set ud som han havde det fint 2) Thyra havde foreslået at Joshua skulle se sådan ud. Ellers havde han ikke haft gjort det denne her gang. Så havde han bare holdt sig til at vise at han havde det røv skidt som han havde gjort i starten for ja det var falsk at se ud som man havde det fint når man ikke havde det. Han havde jo haft det skidt. Han havde bare gemt det overfor alle. Ja selv overfor Antonie for igen måtte se at han havde det skidt. Han ville bare gerne forsøge at klare sig selv selvom han virkelig ikke havde kunne det. Han havde også haft spurgt en fremmede hetero fyr om han ville flytte ind bare for han ikke skulle bo alene. Han havde dog med vilje forslået Davien de skulle være venner med fordele for så kom han til at se ham og fordi han faktisk ikke ville ha sex med andre. Han nikkede ganske let. "Ja det gør skat" sagde han stille og sendte ham et varmt smil. Joshua havde ikke ville have en restaurant før. Ikke fordi det ikke interesserede ham og fordi han helst ville arbejde med Davien, men fordi han ikke havde haft lyst før nu. Det var noget som alle hans venner vidste. Han bed sig selv i læben og nikkede så. "Selvfølgelig skat. Det er mig der går for hurtigt frem" sagde han stille og anerkende til Daviens ord og gav ham et kys i håret. Det gik ham kun på nogle få sekunder, men så heller ikke længere end det og det kunne godt ses på ham at han ikke tog det som noget negativt. Han tog det derimod som Davien havde sagt det. At det var en gave og han tog imod den. Han ville dog gerne have at Davien skrev under på den en dag når de hæng bedre sammen, men det havde Davien også sagt han ville så det var jo fint nok og alt var derfor som det skulle være. Ejendomsmælgeren vidste dem ud og takkede farvel til dem begge to mens Joshua stadig holdt om Davien. "Hvor skal vi så hen skat?" spurgte han ganske rolig og var tydeligt ikke såret på nogen måde
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Tirs Jun 07, 2011 4:46 pm

    Det var faktisk også ret smart at Joshua havde foreslået at de skulle være venner med fordele for ellers havde de nok ikke fundet sammen igen og været kærester som nu. så på en måde var det skyld i at de igen var sammen og denne her gang for alvor. i hvert fald fra Daviens side. Det ville nu også blive dejligt når Joshua kom til at eje en restaurant så de kunne komme og spise mad når de ikke rigtig lige gad at spise hjemme. "nej Joshua det er helt fint. du går ikke for hurtigt frem men det er jo en gave. der er ingen grund til at jeg ejer halvdelen af din gave vel?"smilte han og nussede ham blidt på kinden for at gøre ham lidt glad igen. han havde jo øjne i hovedet og kendte Joshua godt nok til at se at han var blevet en smule såret. Da de gik hen ad fortovet langs villavejen nussede han blidt Joshua op af ryggen og besluttede sig for at sætte lidt fut i det hele. Nu skulle det ikke være så stille og roligt længere og Joshua skulle have det sjovt. "Jo altså skat. nu bliver vi jo hentet af en taxa der holder nede for enden af vejen og venter på os og så bliver vi kørt hen til et hotel hvor vi to skal overnatte til imorgen"smilte han og prikkede ham glad i maven og svingede med deres hænder. Det skulle nok blive godt. Da de nåede ned for enden af vejen holdte der rigtig nok en taxa der samlede dem op og kørte dem tilbage til centrum hvor den stoppede ude foran et fint hotel. Davien tog deres tasker omme bag i og tog Joshua i hånden for at gå med ham ind i receptionen hvor Davien fik deres nøgler så de kunne gå op mod deres værelse.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Tors Jun 09, 2011 1:28 am

    Joshua havde foreslået det af flere grunde. Fordi han selv havde nogle behov der skulle stilles og for at være så tæt på Davien som muligt uden at ligge følelser i det han lavede. Han havde dog haft det alligevel. Han havde bare skjult det, men om det direkte var skyld i de var sammen nu ville han da bestemt ikke mene. Han ville dog gerne være sammen med ham for alvor denne her gang og det krævede sådan set de begge voksede op. Han rystede bare ganske let på hovedet af Davien ikke skulle skrive under for selvom det havde gjort et øjeblik var smerten ligeså hurtigt væk. "Jeg ved godt det er en gave" sagde han med et kærligt smil og gad ikke engang at tænke på hvad han ville gøre hvis ham og Davien gik fra hinanden igen for ærlig talt var det nok det sidste som han havde lyst til. Lige nu ville han bare tænke på de var sammen igen og stille håbe på de kunne udvikle det til noget større og mere end bare kærester, men på samme tid skulle tiden holdes i skak så at sige. Hans nus på kinden gjorde faktisk en del for hans humør da det lige nu var nok. Han mærkede hans nus på ryggen da de gik og smilede let for sig selv ved det. Han nikkede let forstående til hvad der nu skulle for resten af dagen og han kunne mærke glade sprede sig i ham. Han grinte lidt da Davien prikkede ham i maven og forsøgte at fange hans anden hånd mens Davien svingede deres hænder. Han holdte døren for Davien så kunne sætte sig ind i taxien. Han lod Davien tage taskerne og havde nok engang holdt døren for ham da de stod ud og gik bare efter ham da Davien også skulle have lov til at være en gentleman for en gangs skyld. Han lod Davien åbne døren og så sig en smule omkring. "Er det så nu jeg skal klæde om så vi kan komme videre? For regner ikke med at der er tid til kys og kærtegn" sagde han med et svagt grin og blinkede drillende til ham
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Tors Jun 09, 2011 10:14 pm

    Davien mente nu at de kunne takke Joshuas idé for at de var sammen nu da de ellers på ingen måde ville have haft den samme kontakt som de havde haft. de sås jo hver dag og de gik ud og ind af hinandens lejlighed alt efter hvilket humør de var i og sådan. hvis ikke Joshua var kommet hjem til Davien og spurgt om han ikke måtte flytte ind og om de ikke kunne være venner med fordele, så havde de ikke fundet sammen igen. det var han sikker på. Davien var jo så pokkers stædig. Han havde udenmærket kunne se på Joshua at han blev en smule nedtrykt ved afslaget på at Davien også skulle skrive under på huset. men han ville bare vise at han også havde råd til at give store flotte gaver og vise at han faktisk hørte efter hvad Joshua ønskede dig. Derfor gjorde han også lidt ud af at få ham glad igen og sørgede derfor, for at nusse og kysse ham lidt i taxaen så han var glad når de ankom til hotellet. da de havde fået deres nøgle gik Davien sammen med Joshua op og åbnede døren til deres værelse. han lod Joshua komme ind i værelset og stillede deres tasker på gulvet inden han satte sig på sengen. "Vi har ikke travlt Joshua. vi skal bare spise aftensmad nede i restauranten. vi kan sagtens slappe lidt af først og sådan før vi går ned. det er jo trods alt din fødselsdag"smilte han og så op på ham.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Tors Jun 09, 2011 10:49 pm

    Joshua var i bund og grund også glad for gaven. Han havde egentlig nok bare fået et mindre chok og han var trods alt glad igen. Da Davien sagde sådan og endda sætte sig på sengen gik Joshua roligt hen til ham og skubbede ham let i brystkassen for at sætte sig på hans mave og tog fat i hans håndled. "Jamen det går jo ikke jeg springer hovedretten over og går til desserten vel?" spurgte han og blinkede let drilsk til ham inden han lænede sig frem og kyssede ham blidt på kinden og op mod munden. "Selvom lige nu er min dessert ret så fucking fristende for denne gang er min dessert min kæreste igen og ikke bare ham der naboen man gav mad for sex" hviskede han drillende og kyssede ham så på munden mens han holdte hans arme nede så han ikke kunne gøre noget og holdte hans ben nede med sine ben for Joshua nød at være den styrende og han skulle også nok vise Davien han kunne være det andre steder end bare når det kom til sex for ærlig talt gad Joshua ikke at lade sig hånse rundt med og blive trådt på længere og al den vrede han havde samlet indeni sig kunne bruges til at være langt mere hård end han havde været.
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Fre Jun 10, 2011 10:15 am

    Det var nu ikke fordi han havde lagt op til sex på nogen art da han satte sig på sengen. det var bare lige det nærmeste sted og sådan. men da Joshua gik hen og puffede ham i brystet og smilte han bare svagt og lod sig falde om i sengen imens han så op på Joshua der satte sig til rette på hans mave og holdte hans hænder fast. "Jamen...kan vi så ikke bare sige at det er en lille appetizer inden vi går ned og spiser?"spurgte han en smule bedende og så op på ham igen. "Du for jo din dessert senere"tilføjede han smilende og kiggede kort ned på sine hænder der nærmest var låst fast. Han gengældte så kysset og var ikke meget for at slippe hans læber igen. Det var godt for Joshua at han ligesom kom mere ind i manderollen og var den som bestemte frem for at det var Davien selv om han jo også var en mand. han havde også tidligere bare fundet det naturligt at bestemme fordi Joshua havde ladet ham gøre det. men det skulle nu heller ikke tage helt overhånd.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Fre Jun 10, 2011 11:50 am

    Joshua kunne ikke lade være med at smile for sig selv da Davien lod sig puffe ned på sengen. Han nikkede let til et var en appetitvækker for han kunne sagtens vente med sin dessert til bagefter selvom Davien altid var fucked up fristende som altid fordi Davien var den smukkeste fyr i verden hvis man spurgte ham. [b"Mmh, men det er senere"[/b] mumlede han lavt inden han havde kysset Davien. Joshua var heller ikke meget for at slippe Daviens læber igen lige nu, men på et eller andet tidspunkt var han nød til at gøre det når nu de skulle spise. Det kunne dog godt vente lidt lige nu. Joshua lod ikke sin tunge glide over hans læber så han havde et valg, men pressede sin tunge ind i mellem hans læber for ligesom at understrege at han stadig godt kunne styre for når det havde været i sengen havde det sådan set altid været Joshua der styrede, men nogle gange havde Davien lagt op. Davien havde dog altid tabt den kamp i sidste sekund. Joshua holdte stadig hans arme da han nød lige nu at have den fulde magt over Davien og hvis han så meget som forsøgte at vride sig fri eller tage hans magt ville han ikke få lov til det. Han gjorde på samme tid kysset dybere for han ville virkelig ikke slippe ham lige nu hvis han skulle være ærlig.
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Søn Jun 26, 2011 7:39 pm

    Davien havde nu ikke noget imod lidt nussen inden de skulle ned og spise. og det var jo også Joshuas fødselsdag så selvfølgelig skulle han da have lov til at bestemme. det var nu også mest derfor Davien ikke havde lavet den mindste smule modstand, ikke at der var noget nyt i at Joshua bestemte når det kom til den slags for det gjorde han jo altid. Ja på et eller andet tidspunkt var de nok nød til at stoppe så de kunne komme ned og spise. Davien havde trods alt reserveret bord og når man var på sådan et fint hotel som Hôtel de Crillon kunne man ikke bare komme for sent. dog havde de stadig et par minutter til at slappe af i inden de skulle i tøjet. Davien lod Joshua's tunge skille hans læber og gengældte kærligt kysset ved at sno sin tunge om hans imens han nydende lukkede øjnene og lod Joshua gøre kysset en smule dybere. Han var jo godt klar over at Joshua ville have styringen men han ville nu også godt selv bestemme lidt og derfor prøvede han let at vride sin hånd fri fra Joshuas greb så han kunne nusse ham lidt i håret men måtte opgive da Joshua jo trods alt var stærkere end ham selv. Han kunne dog ikke lade helt være og nappede ham derfor også kærligt i læben da han jo også havde noget at skulle have sagt.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Man Jun 27, 2011 12:30 am

    Joshua mærkede at Davien gengældte hans kys og åbnede munden for ham. Han nød det virkelig lige nu og var godt klar over at de ikke skulle bruge for meget tid her for de skulle jo også ned til maden og han ville ikke komme for sent. Han mærkede han forsøgte at vride sig fri, men han lod ham ikke lige nu. Selvfølgelig skulle Davien have lov til at bestemme noget, men bare ikke lige det her. Han mærkede at Davien napppede ham i underlæben og flyttede let sit hoved og rystede let på hovedet af ham. "Skat du kan godt droppe det der. Jeg bestemmer din tøs" sagde han og blinkede let til ham da han ikke kunne lade være med at drille ham lige nu. Davien skulle lære at Joshua havde fået mere magt i deres forhold igen så hvorfor ikke starte med de ting han vidste han kunne bestemme med? Han kyssede ham atter mens han stadig holdte hans hænder inden han slap hans hænder og flyttede sig lidt. "Nåh lad os komme i tøjet og ned få os noget mad sexy. Ellers spiser jeg sq dig i stedet" sagde han og blinkede let drillende til ham da han godt vidste det langt fra var det som han skulle lige nu
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Tors Jul 21, 2011 12:13 am

    "Hvis du kalder mig en tøs én gang til så får du ikke noget i aften"Sagde han en smule fornærmet og ville have lagt armene over kors hvis ikke det var fordi at Joshua holte så pokkers godt fast om hans håndled. Godt nok havde Joshua fået mere magt ja, men det betød ikke at Davien blev tøsen i forholdet. Godt nok kaldte deres børn ham for mor, bortset fra Ethan men stadig altså. Han gengældte dog alligevel Joshuas kys og lukkede øjnene igen for at nyde det lidt endnu inden de skulle nedenunder. "Hmm...jamen ok så"mumlede han selv om han egentlig hellere ville blive her lige nu. Han rejste sig fra sengen for at trække i et par sorte skinny jeans og en hvid skjorte samt en sort blazer og et par sorte converse. Når man boede på sådan et hotel hørte det også til at man klædte sig derefter så derfor var det heller ikke bare hvilket som helst tøj Davien havde taget på. Kommer du skat?"spurgte han smilende og fandt nøglerne til døren så de kunne gå ned og spise.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Joshua Jackson Tors Jul 21, 2011 1:01 am

    "Jamen jeg skal ha noget i aften skat. Ellers bliver jeg ulidelig at være sammen med og det ved du godt jeg gør" sagde han kærligt og blinkede let drillende til ham. Det var sådan set også ham der havde lært Cade og Noah at kalde Davien for mor. Det var ikke fordi han behøvede at være tøsen i forholdet, men i bund og grund viste Davien godt at han på nogle punkter var pigen og andre gange var det jo Joshua. Når det kom til at gå op i udseende og det med mad så var det jo nok i sidste ende mere Joshua end Davien trods Davien også gik op i sit udseende. Bare ikke helt i så ekstrem grad som Joshua kunne finde på at gøre det. Han havde kun drillet og kaldt ham tøs for at sige at han var igang med at tage sin magt tilbage i forholdet. Han tog sig ikke af at Davien helst ville holde ham. Lige nu skulle Davien altså vide at Joshua faktisk havde tænkt sig at vise han havde magt igen med plads til Davien. Han selv rejste sig selv og tog det tøj på som Davien havde fundet til ham. Han undrede sig en smule over Davien ik sagde noget til hans slidsy hentydning,men regnede med han nok bare ikke gad svare på den. Han nikkede let til om han ikke kom og gik hen for at åbne døren og holdte den for Davien til de begge var ude for så at lukke den igen og lod Davien låse døren inden de gik ned mod det sted hvor de skulle spise. Da de kom frem flyttede Joshua som altid stolen ud for ham inden han selv satte sig ned også. "Noget bestemt vi skal have?" spurgte han med et smil
    Davien
    Davien


    Antal indlæg : 40
    Join date : 17/05/11

    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Davien Man Aug 08, 2011 7:53 pm

    "Det er dig selv der er skyld i hvis du intet for. sådan er det bare"svarede han og strøg ham over håret og rystede samtidig lidt på hovedet af ham. somme tider var Joshua utrolig dårlig til at få præcis hvad han ville have fra Davien og andre gange var han forbandet dygtig. I det store hele havde Davien skam accepteret at han var 'moren' i forholdet men at han nødvendigvis ikke var den mest feminine. Det var jo godt nok ham der gik mest op i børnenes tøj og den slags. det var også ham der afleverede dem i dagpleje. Joshua var mere faren i forholdet men med hensyn til at gå op i sit udseende var han meget mere feminin end Davien. så de deltes lidt om rollen men den var samtidig godt fordelt. Davien valgte med vilje ikke at kommentere hvad Joshua havde sagt da det ellers bare var alt for fristende at blive på værelset. "Du ser virkelig flot ud"smilte han og betragtede let Joshua inden han låste døren og tog ham i hånden så de kunne gå ned og få noget mad. Han satte sig ned ved det reserverede bord og gav sig til at kigge på menukortet. "Hmm...er der noget du vil ha'?"spurgte han og kiggede smilende over på Joshua.

    Sponsoreret inhold


    Din kagedag ^^! - Page 2 Empty Sv: Din kagedag ^^!

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Søn Maj 19, 2024 11:19 am