Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


2 deltagere

    I'm in deep shock

    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Tirs Nov 20, 2012 1:19 am

    ” Hmmm okay så slipper du med det min skat ” fnisede han og gav ham et smækkys i stedet for. Joshua var dejlig, ikke bare at se på, men at være sammen med og Anstor følte at han ligefrem forgudede ham over alt på jorden, hvilket han jo nok et eller andet sted gjorde. Han var i hvert fald meget beskyttende og kærlig over for Anstor i alle henseender. ” Ja det er dejligt at alle børnene er sunde og raske og glade ved livet. Og ja jeg er da glad for Noah er hetero, men jeg ville have elsket ham ligeså meget som hvis han var kommet hjem med en fyr, sådan er det bare ” sagde han og mente det i sin fulde ordlyd. Hans børn skulle vokse op til dem de selv ville være. ” Hmm ja jeg er glad for at han også har arvet bare en lille smule efter mig – og især det at kunne tale med følelser, jeg ved det i dine ører ikke lyder så pænt, men han er ikke så meget for at tale følelser med dig, du er for meget mand er vi blevet enige om…men han elsker dig meget højt bare så du ved det, og det samme gælder Elivra og Cade ” smilede Anstor og kiggede forelsket på Joshua som om de mellemliggende år aldrig havde eksisteret. ” Det siger du altid, og tak fordi du synes jeg er smuk efter alle disse år ” sagde han og var glad for de søde ord fra Joshuas side. ” hmmm okay, vi har bare aldrig rigtigt fået talt om det siden, men nu ved jeg det og så er det også i orden min skat ” hviskede han og kørte sit underliv længere ned mod Joshuas. ” Nååå …jamen det kan jeg jo heller ikke så der har du helt ret….” hviskede han og lukkede øjnene og nød hans kys, indtil han tog fat i hans hoved men en hånd på hver kind og pegede det opad og kyssede ham dybt og lidt efter lidt pressede hans sine tunge ind imellem han læber og gjorde det så godt som kun han kunne gøre det.

    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Fre Nov 30, 2012 5:31 pm

    Han nikkede let og mærkede hans smækkys. Joshua forgudede Anstor. Han ville gøre alt for Anstor og hvis det en dag blev nødvendigt ville han gå i døden for ham hvis det kunne redde ham. "Jamen jeg er helt enig. Jeg er bare glad for man kan se han har truffet sit eget valg i stedet for at lade sig præge af sine forældres valg" sagde han med et nik da det var sådan han havde det. Det var ikke fordi Noah ikke måtte blive homo, men det var vigtigt for Joshua at han ikke valgte noget bare for at prøve at gøre sine forældre glade. "Undre mig ikke han har det sådan. Selvom jeg sagtens kan snakke om følelser. Bare først når det brænder på og kan da græde hvis jeg bliver rørt. Desuden er jeg bare glad for han kan snakke med en af os om det" sagde han med et smil og nikkede let til det med alle børnene elskede ham. "Gør de også dig skat" sagde han med et varmt og kærligt smil. Joshua elskede når Anstor så på ham på den der måde. Det fik hans hjerte til at hamre som om han var nyforelsket. "Selvfølgelig gør jeg det og jeg mener det skam også skat. Det må du aldrig tvivle på" sagde han og strøg ham ganske let over kinden ganske blidt. "Jeg ved det, men jeg havde aldrig været med de i alle de år, tigget dig om at være min trods for Davien og bedt om din hånd hvis jeg ikke seriøst elskede dig. Den slags kan jeg slet ikke skat. Har du virkelig troet det?" spurgte han stille og skær en skæv grimasse. Gud vide hvor længe Anstor havde haft det sådan? Han lod sit hoved pege op af og gengældte hans kys. Han åbnede sin mund for ham og lod sin tunge glide rundt om hans tunge ganske ivrigt. Han fik skjorten af Anstor og skubbede den ned så den ville ende på gulvet inden han lod et par fingre glide rundt om hans ene nippel.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Søn Dec 02, 2012 8:49 pm

    sAnstor smilede for sig selv og lod sig læne en smule forover, sådan at de kom til at sidde tættere sammen. ” Det er jeg også for mig kan jeg huske da vi fandt sammen var bare at give dem en god balast og nogle gode værdi, og sørge for de er stolte af hvem der er, men resten er op til dem selv ” Hmmm jamen han sagde ikke det var noget dårligt signal…han havde bare fornemmelsen af at det at tale om piger og kærlighed var noget som lå mere for mig end dig, men omvendt er der jo også gange hvor jeg må sende ham til dig, da det ligger uden for mit område….og ja jeg er også meget glad for vi har den fortrolighed med hinanden og at han tør tale ud om tingene sådan som de er” tilføjede han og lagde ikke skjul på at det var med stolthed i stemme når han talte om sine børn. ” Nej selvfølgelig har jeg ikke det….Eller jo måske lidt starte da jeg begyndte og lære dig og fik indsigt i din fortid…og alle de damer du havde lavet og du var lidt sammen her og der med nogle forskellige, der tænkte jeg da godt nok du var player, men der var alligevel nok tiltrækkende over dig og du kom jo gudskelov på bedre tanker med årerne, og det kan jeg jo kun være glad for. ” smilede han og kyssede ham igen…” Ja vi må hellere få det her sex i gang inden børnene kommer ” grinede han og flåede ligefrem Joshuas skjorte af og løsnede sine og Joshuas bukser og lagde en hånd på hans lem.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Søn Dec 02, 2012 9:06 pm

    "Sådan har jeg det også. Jeg er bare glad for de er dem selv og ikke føler de skal følges vores fodspor" sagde han med et smil over sine læber og nikkede let for sig selv. "selvom jeg nu godt kan finde ud af det der med følelser. Selvom det tog mig 5 år at anerkende jeg var til begge køn og endnu flere år at finde ud af jeg var forelsket i min bedste ven, men med alle de veninder jeg har haft kan jeg godt snakke følelser. Bare ikke mine egne" sagde han et mindre smil over sine læber og nikkede atter. Hvis der var nogen han ikke duede til så var det hans egne følelser. "Hvis jeg sku ha gjort Davien jaloux sku jeg ha været med piger for det var noget han ikke selv havde. Ikke være med hans bedste ven. Så ond er jeg heller ik og har virkelig været væk i dig siden vi næsten var sammen første gang" sagde han stille og bed sig selv en smule i læben. Ellers havde han slet ik været sammen med ham den gang. "mmh meget fornuftig. Du er den første jeg ik har været utro så det betyder jeg fandt min hylde" hviskede han ganske blidt og grinte svagt af hans kommentar om børnene. Han smilede da skjorten blev flået af og stønnede da han mærkede hans hånd over sit lem. Joshua åbnede Anstors bukser og træk dem af ham og det samme med hans boxers og så drillende på ham som han løftede ham en smule op
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Man Dec 03, 2012 1:45 pm

    ” Ja præcis, men synes også Cade og Elvira og truffet nogle ordentlige valg…apropos det skat, så husk at Charlie kommer til middag og Noah har vist taget Kevin med, bare så du lige ved det når du kommer derned ” hviskede han og begyndte at age ham i det dejlige hår han havde. 2 Neeeeej skat, du kan jo godt tale om dine følelser med mig, det er da noget sludder skat ” smilede han og kyssede ham på hver af hans kinder. ” Nej og hvis du skulle være mig utro, så har du set mig og Elvira for sidste gang….men men men det ved jeg du ikke vil være mig, så den tanke vil jeg slet ikke tænke til ende ” sagde han og kunne mærke at Joshua skulle til at varme ham op og han lod ham gøre det efter at hans egne bowers var gledet ned om anklnerne.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Ons Dec 05, 2012 12:52 pm

    "Ja, ja. Jeg har styr på det hele. Troede jeg du vidste" blinkede han ganske let drillende til ham da han ikke kunne lade være. Joshua smilede da han mærkede hans hår blive aet og nikkede let. "Mmh. Jeg har bare en grim vane med at græde af glæde over de ting du gør til tider. Jeg hader virkelig at være en føle bamse" sagde han og skær en grimasse. Det passede ham langt fra at være sådan. Det var slet ikke macho nok så det var nok meget godt Noah ikke kendte til den af ham i så høj grad. "Det er det sidste jeg vil skat. Du er alt for dejlig til at fortjene den slags" hviskede han blidt ind i hans øre og bed sig en smule i læben inden han drillende sætte Anstor ned på sit skød igen for at lade den ene hånd glide om på hans ryg og ned for at lade sin ene finger glide op i ham. Nok var Anstor van til sex, men han nød nu stadig at pirre ham en smule selvom tid ikke var på deres side idag. Derfor lod han også hurtigt en finger mere blande sig. Nogle gange virkede det som om Anstors krop slappede alt for meget af mellem hver gang og nærmest føltes som en jomfru på nu hver gang. Selvom Joshua nu tit og ofte nød det faktum. Hvem ville ikke nyde den stramme følelse om sit lem hver gang og gøre oplevelsen mere intens?
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Man Dec 10, 2012 8:14 pm

    ” Selvfølgelig har du det… det er jeg da slet ikke i tvivl om min skat” sagde han og blinkede kækt tilbage. Joshua var stor, en høj og muskuløs fyr, og Anstor nød at være sammen med ham og sidde i hans skød. ” Nej – en ægte mand kan græde….det er vigtigt at man kan vise følelser og ikke holde masken. Du har intet at skamme dig over. ” sagde han og nussede ham kærligt på kinden. Anstor vidste godt at Joshua var meget ops omkring sin maskulinitet og det med at være en rigtigt mand. Anstor smilede altid ved tanken om når han om vinter gik forbi et vindue, og så ned i haven hvor Joshua kløvede brænde, mandig og svedig og lækker – og samtidig vidste han jo godt at det var en mand med mange følelser. Anstor følte at han udvidede ham og han gispede ind i mellem. Det var dejligt og af en eller anden årsag som han ikke kunne forklare var det altid dejligt at være sammen med Joshua. Han krængede sig selv ned over Joshuas lem og lod ham overtage styringen.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Lør Dec 15, 2012 5:36 pm

    "Der kan du selv se" sagde han med et glimt i øjet og blinkede så let til ham. "Ja de gør. Så er det jo godt du har en rigtigt mand så" sagde han med et smil over sine læber og mærkede hans kærlige strøg over sin kind. Joshua anede ikke Anstor holdte øje med når han gjorde den slags. Han gjorde det jo fordi det skulle gøres, men en del af ham vidste nok godt det var sådan. Anstor kunne trods alt godt li at se på Joshua være maskulin. Han stønnede svagt da han mærkede Anstor over sit lem. Joshua lagde sine hænder på hans hofter for at begynde at bevæge Anstor over sit lem mens han stønnede. Han begyndte at kysse ham i mens og kunne virkelig ikke få nok af Anstor lige nu. Nogle gange sket det trods alt bare at man bare have lyst til sin kæreste selvom man ikke havde særlig meget tid.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Man Dec 17, 2012 7:22 pm

    ” Ja for du er jo en rigtig man ” grinede han og var ude på at drille ham lidt ” Men indrøm du er den af os to der bliver mest pigefornærmet ” smilede han og agede ham i håret samtidig. Anstor hold skam øje med Joshua i det skjulte, men udspionerede ham aldrig, det var kun når han tilfældigt gik forbi Joshua værelse og han styrketrænede eller nar han spillede basket med Noah og han gik forbi vinduet at han kunne finde på at studerer ham i smug. Anstor nød at Joshua tog styringen og han stønnede slev af nydelse over hvor godt det var. Joshua kunne bare gøre det ualmindeligt godt ligegyldigt hvad. Anstor slugte grådigt kysset og tog nogle flere og øgede tempoet, han var vild efter Joshua og det irriterede ham de ikke havde god tid til det, men nu måtte de bare få det bedste ud af det så han masserede hans muskler og overdængede Joshua med kys og kærtegn.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Man Dec 24, 2012 3:57 am

    "bliver på ingen måde tøsefornærmet. Jeg har blot en stor trang til at beskytte dig din satans unge. Det er noget helt andet" sagde han med et let smørret smil over sine læber. Joshua anede slet ik hvor meget Anstor kiggede en gang i mellem, men det svarede nok til han havde betragtet Anstors moderlige gen når han før i tiden havde leget med børnene, når han var så kreativ og kunsterisk som han var og Joshua rent tilfældigt gik forbi og stoppede helt op for at betragte den voksne og hjertelige mand som fik hans hjerte til at pumpe hurtigt. Joshua elskede nu det thrill ride det var at de ikke havde lang tid. Tanken om måske at blive opdaget selvom han langt fra ønskede det for hans børn, men spændingen var der stadig og det gjorde alt mere intens. Joshua hjælp stadig til og stønnede over Anstors bevægelser over hans lem mens han intens og grådigt gengældte hans kys. "du.. Så dejlig" stønnede han inden han genoptog kysset. Joshua holdte virkelig nogle gange for godt til den slags ting
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Tirs Dec 25, 2012 2:39 am

    ” Ja det er jo så din udlægning af det, men jeg tror dig når du siger det på den måde du fremstiller det. Og det er faktisk ret så cute at du stadig efter alle disse år stadig føler du bør beskytte mig selvom jeg er en voksen man ” smilede han og agede ham kærligt på kinden. Det var rart at se på ham. Hans øjne og de velformede læber. Joshua vidste naturligvis ikke at Anstor i smug nød at betragte ham når han skulle udleve sin manddom. Godt nok var Anstor en mand også, men der var nogle drenge-ting som han bedre kunne med Noah eller William, såsom det at spille basket, se fodbold, tage på byture, og bare være den drengerøv han jo også var. Imens kunne Anstor slappe af og være den mere feminine og gå ud og shoppe med sine døtre, læse modeblade, male og spille musik og læge ansigtsmasker med sine døtre. Der var plads i deres forhold til de begge kunne være den de var og samtidig være noget for hinanden. Anstor svingede med håret og lod sig rive med. Han nød det og trykkede sig helt i bund. Det var en vidunderlig følelse. Han kom ud over Joshua og det var virkelig et klimaks, han småskreg og var helt forpustet han faldt ind over Joshua og kyssede ham lidenskabeligt.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Ons Jan 16, 2013 3:22 am

    "nok er du en voksen mand, men du også min mand og derfor beskytter jeg dig dag ud og dag ind" sagde han med et kærligt smil og mærkede hans strøg over kinden. Joshua kunne også godt li at shoppe da han trods alt var metroseksuel, men ellers var han mere dreng og gjorde langt mere maskuline ting. Han var dog glad for de kunne være sig selv og ikke om han ville lave om på Anstor. Han var dejlig som han var. Joshua nød hans reaktion da han kom. "åh skat" stønnede han idet han selv kom dybt oppe i Anstor. Han gengældte hans kys ligeså lidenskabeligt og nød det virkeligt. Anstor var noget helt specielt. Han brød kysset lidt efter. "skat. Vores børn kommer snart. Vi må heller pakke sammen" sagde han med et kærligt smil og tørrede sin overkrop med sin skjorte. Han måtte have en ny på
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Ons Jan 16, 2013 12:46 pm

    ”Jamen så skal jeg jo også beskytte dig, for du er jo sådan set også min mand- skatte ” smilede han og kunne ikke andet end smile stort over Joshua og hans beskyttertrang. Det var dejligt at vide det. Joshua var den perfekte mand Anstor kunne ønske sig, og han vidste at deres fælles børn elskede deres far ligeså højt som hans selv, selvom de måske ikke sagde det og udtrykte lige så godt han selv. Anstor nød at se tilfredsstillelsen i Joshuas ansigt, da han kom op i ham, og han kunne tydeligt mærke inde i sig selv. Det var godt og det var en rar følelse i maven. ” Kæft det var godt min skat” sagde Anstor lettere forpustet men kom til at grine da Joshua tørrede sig af med sin skjorte” Ej grisebasse…..eller hov det er jo faktisk mig der grisede dig til” grinede han og kyssede ham sindssyg lidenskabeligt og kunne bare ikke få nok af ham.” Jamen det må vi nok hellere, hvis du ikke lige skal have en tur til ” smilede han og klaskede ham på maven og lagde sig stille ind til ham.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Ons Feb 06, 2013 4:08 am

    "Gør du også skat. På din helt egen specielle måde" sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede en smule for sig selv. Anstor gjorde det jo også. Bare ikke på samme direkte måde som Joshua gjorde det. Joshua elskede også alle deres børn. Han ville ikke undvære nogle af dem. Joshua nikkede ganske let enigt og nød selv at se Anstor var ganske veltilfreds. "Kunne ikke være mere enig skat" sagde han med et smil og blinkede ganske let til ham. "Ja du er en værre lille grissebasse, men du er min grissebasse" sagde han med et kærligt smil og fik sig selv tørret af. Han gengældte hans kys på samme måde og strøg ham over ryggen og grinte let af ham. "skat det kan vi desværre ikke nå hvor meget jeg end ville. Nej det må vente. Så kan du gå og pirre mig hele dagen" sagde han med et blink og kyssede ham på panden
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Ons Feb 06, 2013 12:58 pm

    ” Awww” tilføjede han og fik en varm følelse indeni. Bekræftelse var bare aldrig noget Anstor hverken kunne få nok af endsige give nok af til dem han kunne li og brød sig om. ” Men men men det var dig der fik mig til at grise, du kunne jo bare lade være ved med at give mig så god sex, så ville jeg ikke svine så meget ” fnisede han og kunne godt se at han havde været meget glad lige i dag, da han hurtigt skulede ned til Joshua skjorte der var pænt smurt ind. ” Ja det kan jeg gøre, haha, især nu hvor vi skal ned til middag med vores børn og respektive svigerbørn ” grinede han og sprang nøgen op for ham og begyndte at komme i tøjet igen. ” Du må se og få lidt tøj på skatte….selvom jeg kunne kigge på den krop i evigheder….meeeeen jeg fortrøster mig med at jeg er den heldige der skal sove med den i nat ” blinkede han og klappede ham på six pack´en og kyssede ham på kinden. Nede i hallen kom Noah og hans kæreste Amelié ind og lige efter kom Elvira og Charlie og til sidst kom Cade i selskab med hundene hun havde været ude og lufte.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Søn Feb 10, 2013 5:32 pm

    Joshua mente det jo. Anstor beskyttede ham på sin egen måde. En måde som kun Anstor kunne gøre det, men det var langt fra på samme direkte måde som Joshua. Den var langt mere indirekte og så ville Joshua også helst beskyttes på da han ikke kunne li tanken om at blive beskyttet. Han kunne jo godt klare sig selv. Det kunne Anstor så også, men han smeltede mere over at blive beskyttet end Joshua gjorde det. Det lå simpelthen i Joshuas mandighed. "Det ved jeg da godt. Du er min lille gris" blinkede han ganske let til ham da han ikke helt kunne lade være. Det var altid sjovt at drille Anstor på denne der kærlige måde som kun de gjorde det. "Gør du bare. Jeg kan godt holde til det" sagde han med et lille let grin og betragtede let sin skjorte. Det gjorde ham nu intet at Anstor havde svinet det sådan til. "Men det kunne sørme være kønt hvis jeg pludselig fik jern på og Noah troede det var over hans kæreste. Det kunne jo nærmest være kønt" sagde han med et grin og rystede let på hovedet. Det ville han så aldrig gøre, men det var en anden sag. "Skal nok, men skal lige ha en andne skjorte og selvfølgelig skal du sove med den i aften" sagde han med et smil og nikkede let for sig selv. Joshua selv rejste sig op og gik ind for at finde en ren skjorte og træk den på efter Anstors kys på kinden. Joshua selv gik nedenunder lidt tid efter og sikrede sig at hans hår sad ordenligt så man ikke kunne se hvad de havde lavet."Nåå der kommer du far" sagde Noah med et grin og blinkede let til Joshua for at sige 'jeg kan godt regne ud hvad I har lavet'.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Søn Feb 10, 2013 7:16 pm

    Anstor var en smule stolt over at Joshua opfattede ham som beskyttende på sin egen specielle facon. Joshua var langt mere frembrusende i sin måde at beskytte Anstor på , ingen tvivl om det, men Anstor nød det og det samme opfattede han også at Joshua gjorde. Joshua var en mand som vogtede sin familie, som en hyrde vogter sine får, og han skød ingen midler for at passe på den og holde sammen på den, som den familiefar han også var. ” Ja det er jeg, men du er selv udenom det, når du sådan trykker dig op i mig og bare er så ultra god til det. ” sagde han og blev en anelse rød i kinderne, og det kom lidt bag på Anstor. ” Du skal ikke opfordre mig…du ved udmærket hvad der sker, når jeg sidder og nusser dig på inderlåret under middag, ja jeg kan udmærket forestille mig hvad det medfører ” fnisede han og rettede lige på sit tøj inden han puttede parfume på, så børnene ikke kunne dufte de lige havde haft sex. Anstor ville lige ordne sit hår, så Joshua gik ned til børnene først. ” Hmm far…du virker lidt forpustet er der noget…” drillede Elvira og gik han og gav sit far et knus og derpå gav Charlie ham hånden og trykkede den. ” Nååå der er I.. ” sagde Anstpr fra toppe af trappe og trippede lige så let og elegangt ned og hilste på dem alle samme. ” Jaaaa far og jeg…vi var lige lidt optaget, det er derfor vi først hilser nu ”sagde han og tog Joshua i hånden ” Er I sultne eller noget?” spurgte Anstor venligt og så rundt på sin voksende familie.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Man Feb 18, 2013 5:21 pm

    Selvfølgelig følte Joshua at Anstor passede på ham. Bare på sin egen måde. Joshua var nemlig frembrussende og han nød nemlig det var på den der måde. Han ville gøre alt for at beskytte dem han havde kær og han ville aldrig ligge skjul på det faktum. Han kunne ikke se hvorfor han skulle det. Han beskyttede jo også sine venner alt hvad han kunne. Det var også derfor han havde følt han havde fejlet da han ikke kunne beskytte Kenji. "Jamen kan jeg da godt se det er" sagde han med et grin og rystede ganske let på hovedet af ham. Det var nærmest den dårligste undskyldning i verden. "Jamen jeg har skam tænkt mig at udfordre dig. Så er jeg ligeglad med konsekvenserne" sagde han og blinkede ganske drillende til ham. Han vidste jo godt det ville gå galt før eller senere. "Ej der må være noget du tager fejl af søde" sagde han med et smil til Elvira og nikkede ganske let for sig selv. Børnene kunne jo godt fornemme deres fædre havde lavet noget. Det lignede dem slet ikke at være så langsomme som de havde været det.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Tirs Feb 19, 2013 1:26 am

    Anstor affandt sig også med at det var den måde de hver især beskyttede hinanden på. Anstor som den lidt mere diskrete og indirekte og Joshua som den mere frembrusende og maskuline af dem, men det var en god kombination, og det var nok en af grundene til at de var sådan et godt par. ” Ja så du kan bare lade være med at give så god sex, ” fnisede han og blev blot endnu mere rød i kinderne. Anstor havde altid lyst til Joshua, men han ville ikke altid sige det eller stå ved det, men inderst inde havde Anstor nok en lige så trang som Joshua. Joshua var ikke bare lækker men decideret smuk, og han ejede en krop som Anstor aldrig kunne få nok af. ” Hmmm ja jeg kan ikke gøre for du begynder du gerne vil udfordres, men nu har du også selv bedt om det min skat ” smilede han og kyssede ham kærligt på munden og lod en let hånd stryge ham over hans lem. ” Hmmm er du sikker på det far….de frisure sidder heller ikke som den plejer ” påpegede hun og smilede sigende til Charlie, der smågrinte sammen med hende. Cade prøvede at redder sin far. ” Vi tænkte på om vi unge ikke kunne lave maden, så kunne du og far Anstor dække bord og gøre spisestuen klar ” smilede hun venligt, og var der altid for sine fædre når hendes søskende drillede dem lidt mere end hun måske selv gjorde. ” Ja fin idé ” smilede Noah og tog om livet på sin kæreste kyssede hende på kinden. ” Det kan vi sagtens gøre….men I vil ikke have nogen hjælp ?... Nej okay..jamen så tager jeg ham her med mig ind i spisestuen ” sagde han og klappede Joshua bag i og trak afsted med ham ind mod spisestuen.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Fre Feb 22, 2013 5:16 pm

    "som om du ville ønske at få dårlig sex" blinkede han ganske drillende. Joshua havde trods alt prøvet lidt af hvert og været ude i en tidlig alder så derfor var han blevet god til det og god til det med at ramme de rigtige punkter. Joshua vidste godt et sted at Anstor havde ligeså stor trang til Joshua, men han vidste det på en helt anden måde. En måde som Joshua var blevet bedre til at tolke. Joshua mærkede hans hånd over sit lem og sukkede svagt af nydelse. "det siger jeg jo heller ik at jeg ik har" sagde han med et grin da han stod ved det var hans egen skyld nu. Joshua nikkede ganske let. "helt sikkert. Intet underligt her" sagde Joshua roligt og med et smil over sine læber. Han var godt klar over at noah havde afsløret dem. Joshua så skiftevis på dem som de snakkede om hvem der gjorde hvad inden han mærkede klappet i bagdelen fra Anstor. "far du skulle måske passe på med det" grinte Noah og hentydede til hvordan Joshua kunne reagere. Joshua rystede let på hovedet og gik mod spisestuen
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Lør Feb 23, 2013 1:25 am

    ” Hvem ønsker sig dog dårlig sex, ja jeg spørger bare…men men jeg har heldigvis kunnet prise mig lykkelig over at have fået en mand, der er mester i sengen ” blinkede han og havde ikke noget imod at fedte for Joshua, for han var virkelig god i sengen ingen tvivl om det, og Anstor nød det altid maks hver gang de havde sex sammen, hvilket med tiden var blevet ret så ofte. ” Neeeej, du har altid lyst til mig ved jeg basse ” smilede han og lod hans hånd kæle for hans lem lige ganske kort og gave ham et hurtigt smækkys. Joshua var bare dejlig no matter what. Cade smilede til sin far og blinkede venligt til ham. Hun havde godt nok ike fyr, men hun kunne gennemskue sine forældre som hvis de var en fyr hun datede. ” Nej nej I har nok bare ledt efter noget under sengen kan jeg forestille mig.” sagde han og løsnede hundene fra deres snorer og de løb straks ind i spisestuen før Anstor Joshua. Amelie gik hen og nejede for Anstor og smilede venligt til ham ” Tak fordi jeg måtte komme, ja jeg kommer her ikke så tit, men jeg har virkelig travlt, men i dag fik Noah lokket mig med ” smilede han og Noah tog om livet på hende og hold hende tæt til sig. ” Det er i orden, vi er bare glade for du er her.” sagde Anstor glad. ” Bare rolig, han kan godt klare det Noah, din far har vist lært at kontrollerer sig …ikke ” skat ” blinkede Anstor til Joshua og sendte ham nogle forførende blikke. ” Ej nu bliver det lidt for hedt for os unge, jeg tror vi går ned og laver mad ” smilede Elvira og trak de andre med sig i køkkenet. ” Hmmm skal vi tage det finde spisestel, eller hvad synes du ” da de var kommet ind i spisestuen og skulle til at dække bordet.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Ons Mar 06, 2013 7:01 pm

    "som om du nogensinde ville kunne få dårlig sex med mig din gris" sagde han med et svagt grin og rystede let på hovedet af ham. Det kunne slet ikke lade sig gøre når det var Joshua. Han havde trods alt været seksuelt aktiv siden han var 11 hvilket var 20 år siden nu. Han havde prøvet en del med en masse og derfor vidste han også hvilke knapper han skulle trykke på hos andre. Joshua nød jo også bare han kunne få Anstor til at komme så voldsomt. Det gjorde det var sjovere at pirre ham konstant og derfor havde de meget sex. En ting der ikke ville blive ændret blot fordi de blev gift. Sex var vanedannede og især med Anstor. Det at finde nye måder og steder hele tiden kørte Joshua kørende. "selvfølgelig har jeg det. Du min elsket og mit drive er stort og siden jeg ikke er den eneste så det morsomt" blinkede han ganske let.
    Joshua nikkede til sine børn. "ja da. I har slet ikke en forstand på det der" sagde han med et grin selvom at han godt vidste deres børn havde gennemskuet dem. Det gjorde ham intet. Det havde alle dage været med til at gøre dem åbensindet. Det var altid en god ting. Joshua gengældte Anstors blik. "i må altid komme forbi" sagde joshua med et smil til sin svigersøn. Joshua nikkede let til Anstors spørgsmål. "jo selvfølgelig" smilede han og fandt det frem for Anstor
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Søn Mar 10, 2013 12:11 am

    ”Nej det kan jeg nok ikke, aldrig nogensinde vil jeg tro ” sagde han og klappede ham bagi og blinkede til ham. De havde et meget eksperimenterende sex liv og de blev aldrig trættet af det, så det blev bare ved derudad. ” Jeg er smigret ” grinede han og børnene gjorde det sammen. Det var rart at børnene var opdraget på en åben og ligefrem måde. Anstor havde også lagt stor vægt på det kunne omgås alle i samfundet, og de var venlige og høflige når de var uden for huset. Det var født til penge, men de skulle også have ydmyghed for dem . De skulle være almindelig børn uden at virke prangende og storsnudet. De var godt opdraget syntes han. ” Ja I er altid velkommen ” smilede Anstor venligt til sine svigerbørn. ” Tak for det min skat ” sagde han og begyndte og dække bordet det bedste han kunne og så fandt han glas frem og fordelte også dem pænt på bordet. Lidt efter kom Noah og Amelie ind, ” Er der noget vi kan hjælpe med ” smilede Noah og Amelie gik hen til Joshua, ” Hvor er det et smukt hjem I har her, det er så rent og pænt, når jeg tænker på det i forhold til Noahs rum ” smilede hun og kiggede nysgerrigt rundt. ” Noah fortæller mig også er du har fået ham med en anden mand, er det rigtigt, jeg mener før jeg stod ude i hallen, du så bare så forelsket på ham så jeg kunne ikke forestille mig du havde været med andre end ham, men passer det ” spurgte han på en høflig og pæn måde, alene af ren og skær interesse for den familie hun var ved at træde ind i.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Joshua Jackson Ons Apr 10, 2013 11:34 pm

    "Der kan du selv se" sagde han med et lille let grin og blinkede ganske let til ham. Joshua elskede deres sexliv. Han kunne ikke klare tanken om et kedeligt et af slagsen. Det ville han aldrig kunne holde til af nogen art. Joshua synes nu også de var sluppet ret så godt fra deres børn. Det havde gået bedre end han havde forventet det hvis han skulle være ærlig overfor sig selv. Han havde måske hurtigt regnet med han ville vær en dårlig forælder, men han havde da sluppet billigt fra det. Nok mest pga. Davien og især Anstor. Joshua så over på Anstor. "Nej jeg tror vi klare det tak" sagde han med et smil til Amelie og kunne ikke lade være med at smile over hendes ord om deres hjem. "Det er helt igennem Anstors værk her er så smukt. Havde det stået til mig havde det nogenlunde lignet Noahs værelse for at være ærlig" sagde han med et grin og nikkede let for sig selv. Joshua var selv et frygteligt rodehoved og alderen havde bestemt ikke hjulpet meget her. Joshua nikkede ganske let til at det var sandt. "Har jeg skam. Anstor plejede at være onkel idet jeg var gift med Anstors bedsteven igennem virkelig mange år. Tror Davien og jeg var gift i nok. 10 år eller deromkring, men han blev ved med at være mig utro så det samme var jeg" begyndte han at forklare med et smil over sine læber og nikkede let til sine egne ord. "Men jeg kunne ikke holde mine øjne fra Anstor og jo mere jeg lærte ham at kende, jo mere måtte jeg erkende at jeg heller ville være med ham end at have som børnes onkel. Elvira stammer fra Anstors tidligere forhold, men nu er vi alle en lille familie. Ikke sandt skat?" spurgte han med et smil og så kærligt over på Anstor
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Anstor Lør Apr 13, 2013 11:35 pm

    Anstor nøjedes med at smile tilbage og bare tænke i sit stille sind at han kunne spise Joshua lige på stedet. De havde aldrig haft et dårligt sexliv og ville nok heller ikke få det. Opdragelsen af børnene havde været lidt tilbageholdende til tider fra Joshua side, men Anstor forstod ham godt et eller andet sted. Joshua led af stort afsavn efter sine forældre i hans barndom, han var meget overladt til sig selv, på grund af hans karrierebevidste forældre og på den måde manglede han måske nogle grænser. Men når børnene havde lavet noget skidt eller Noah havde været oppe og slås i skolen, ja, så var Joshua lige så konsekvent og streng som en hver anden forældre, men Anstor vidste godt med sig selv, at han måske havde lagt lidt mere i opdragelsen af børnene, men det passede dem vist begge udmærket. ” Awwww…hvor er du sød…men Amelie han er lidt beskeden, - han var et rodehoved og er det stadig, men han har god stil, og det er altså ham der arbejder i en tøjbutik og driver den med succes og ikke jeg, men tak min tak, det var sødt sagt af dig ” smilede han og sendte Joshua et luftkys over bordet. ” Okay, jamen der kan man bare se…. Hmmm jeg kunne bare ikke forestille mig du havde været med andre lige før. Ja for det lyste ud af dig jo hvor meget du holder af Anstor,” smilede hun mens Noah kom op bag hende og lagde hænderne om hendes mave og kyssede hende på kinden ” ja det er nogle meget harmoniske fædre jeg har…” grinede han og sagde det med en anelse ironi i stemmen. ” Jo vi er en familie nu…..” sagde han men blev alligevel lidt ked af det ved tanken. Han savnede Davien og Ethan, selvom der var gået så mange år. ” Ja Elivra fik jeg med en fyr der hedder Macey, men det jo snart mange år siden. ” sagde Anstor satte sig ned og begyndte at folde servietter.

    Sponsoreret inhold


    I'm in deep shock - Page 2 Empty Sv: I'm in deep shock

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Apr 26, 2024 1:06 pm