Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


2 deltagere

    Cause I miss you

    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Fre Jun 10, 2011 7:03 pm

    Benjamin havde ikke set Abbie i en evighed, men han havde måske også drukket lidt for meget på det seneste og været til lidt for mange fester i sit hus i stedet for at følge med i skolen. Udover det havde han brugt tid sammen med sine venner. Han havde generelt ikke set nogle venner udenfor huset. Heller ikke Damian der helt sikkert ville mene at han lavede for lidt i skolen her på det seneste. Benjamin var bare inde en flugt af en art for han kunne ikke rigtig have at han snart ville være færdig på skolen og endnu mindre de der følelser som Damian havde sagt at han havde for Abbie. Lige nu var det dog ferie og derfor havde han valgt at tage hjem til sine forældre for engangs skyld og var glad for hans søster ikke var med. Han var alene hjemme og tog derfor sin mobil fordi han vidste Abbie også var alene hjemme og ringede til hende. Lige nu var han faktisk ædru og han var sikker på at Abbie havde hørt om hans flugt fra skolen og nok også ville skælde ham ud lige idet hun kom og sådan. "Hey sweety. Kommer du ikke over til film og chips? Sådan virkelig hygge som i gamle dage" spurgte han i sin mobil og håbede bare at hun ville komme og forsikrede hende om at han havde alt der skulle til og han ikke ville drikke denne gang. Det var ulempen ved at være i et drukhus. Man drak alt for meget og havde svært ved at få tømmermænd når man var i god træning
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Fre Jun 10, 2011 7:41 pm

    I modsætning til Benjamin havde hun selv haft rygende travlt med lektier. specielt lige her op til ferien følte hun dig bombarderet med lektier og opgaver der skulle afleveres. så det var ikke så underligt at hun i de første par dage af ferien bare havde ligget i koma i sengen uden at røre sig det mindste. det var dog efterhånden gået op for hende at hun ikke kunne blive liggende der i to måneder og hun havde faktisk også været ude og løbe igår!. så hun følte sig også rimelig sund i det...i hvert fald mere end hun plejede. Hun lå i sengen, stadig iført nattøj da Benjamin ringede. "Film og chips nu?"spurgte hun sådan en smule henkastet imens hun så lidt ned på sin mave og klappede den blidt. "Jo. hun havde løbet i parken igår så det kunne hun godt. "Jo klart...jeg er der om lidt"smilte hun og lagde på inden hun skyndte sig at trække i en sommerkjole og et par sandaler. det blonde hår skyndte hun sig at sætte op i en rodet hestehale og svang sin taske over skulderen inden hun begav sig vej over mod Benjamin. da hun nåede over til ham ringede hun på døren og ventede på at der blev åbnet
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Fre Jun 10, 2011 7:51 pm

    Han selv gik nok også op i hvordan han så ud og sådan og havde da også fået trænet, men lidt chips burde man godt kunne spise. Han gik hen for at åbne døren da han hørte det ringede på. Han selv havde skinny jeans på han havde trukket op til sine knæ så godt som det kunne lade sig gøre og en skjorte som så mange gange før. Han stod med en smøg i sin mund da han åbnede døren og fjernede den så for at give hende et kram og ikke skulle risikere at futte hendes hår af. "Godt du kunne komme smukke. Har virkelig savnet dig" sagde han med et varmt smil over sine læber og holdte døren lidt for hende inden han lukkede den efter hende og fandt et æskebæger for at skodde sin smøg så den ikke skulle genere hende for meget. Han fandt noget sodavand i køleskabet og sætte på bordet og havde stilt skåle med chips og lidt dip frem også. Han duftede af en blanding af smøger og shampoo så han havde ikke drukket den da og heller ikke dagen før for så ville han dufte af gammel fest. Han rettede let på sit hår ved at lade sin hånd glide igennem det og flyttede så let askebægret så det ikke ville stå på bordet og lugte alt for meget. Han skrev stadig i ny og næ dagbog, men han havde fyldt den op med fordrukne tanker om hvor dejlig Abbie var så han håbede ikke hun så det. Hun måtte ikke vide af de der underlige ting i sig og han ville slet ikke høre om hendes kærlighedsliv hvis hun havde fået sig et sådan. Han sætte sig ned i sofaen og så over på hende. "Hvordan går det så?" spurgte han med et varmt og drenget smil
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Fre Jun 10, 2011 8:29 pm

    Hun orkede ikke rigtig selv at have bukser på når det var så varmt og hun havde jo også skyndt sig ud af døren så hun havde bare trukket i det der var tættest på og mest behageligt i sommervarmen. "Hey"smilte hun og krammede ham inden hun grinte en smule "Jeg kommer da altid når der er chips"smilte hun og smed sine sandaler og taske i entréen og fulgte med ham ud i køkkenet. Det var nu ikke fordi hans smøger som sådan generede hende det mindste. hun var jo rimelig vandt til det og sådan. Egentlig gjorde det hende heller ikke det store at han drak og festede så det halve kunne være nok. for hun vidste jo godt hvilket hus han boede i når de altså var på college. Hun gad bare ikke se på det. men så længe han ikke stank langt væk var det helt fint med hende. Hun havde ingen idé om at han havde de tanker om hende...at han i det hele taget var forelsket i hende. Hun dumpede ned i sofaen ved siden af ham og lænede sig tilbage så hun nærmest lå ned. "Tjooh...jeg var ude at løbe igår"grinte hun og tog sig let til maven imens hun så over på ham i det at hun forventede bare en smule medlidenhed fra hans side.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Fre Jun 10, 2011 8:50 pm

    "Så jeg skal bare vifte med chips foran din næse og så kommer du?" spurgte han med et grin og blinkede let drillende til hende da han lige nu ikke kunne lade være med at skulle drille hende en smule på en kærlig måde. Han var godt klar over hans smøger ikke som sådan generede hende, men derfor kunne man stadig godt være sød og flytte dem lidt. Han så lidt på hende. "Åh din lille stakkel da. Så må du jo finde en sød fyr og ha sex. Det giver godt og er noget sjovere end at løbe" sagde han med et grin selvom han faktisk håbede at hun ikke ville gøre den slags selvom han selv havde sex med random personer. Ok hun måtte da gerne gøre det, men det ville gøre ondt på ham i sidste ende. Han strøg hende let henover maven. "Jeg synes nu den er meget smuk. Hvad går du dog og løber sådan for?" spurgte han med et kærligt smil og måtte virkelig tage sig selv i ikke at skulle erkende alle sine følelser. Han hadede det her. Hun ville aldrig se hans vej så han gad ikke sige noget til hende før han havde bare et mindre tegn på at hun kunne li ham. "Men hvilken film vil du se?" spurgte han med et smil og rejste sig inden han nikkede mod chipsne for at sige hun bare kunne begynde at spise
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Fre Jun 10, 2011 9:19 pm

    "Det kan du tro. jeg kommer hvis du har chips...men hvis du er sød så kommer jeg også hvis du ikke har nogen"smilte hun og smed sig så efterfølgende i sofaen hos ham. "Jaah det kunne være jeg skulle overveje det...men jeg vil nu hellere tvinge mig selv ned i parken for en løbetur i ny og næ end jeg vil risikere af få mig en kønssygdom fra en eller anden nar eller i værste fald dø. vil du virkelig opfordre mig til sex med fremmede så jeg kan dø Benjamin?"spurgte hun og så over på ham med store øjne. så hellere løbe. "Tjoh ser du. den holder sig jo ikke smuk af sig selv vel?"grinte hun og nussede blidt sin mave inden hun satte sig ordenligt op i sofaen "Hvilke film har du?"spurgte hun og lænede sig frem for at tage en chips. Sådan som det så ud nu havde hun ikke rigtig nogen hun var forelsket i. det stod ret stille lige nu så hun skulle nok også lige indse at der faktisk var nogen der var vild med hende.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Fre Jun 10, 2011 10:27 pm

    "Jamen jeg er da altid sød. Vidste du slet ikke det efter at have kendt mig i så mange år?" spurgte han med et grin og rystede let på hovedet af hende. "Nej self vil jeg da ikke ha min bedste veninde dør Abs, men honestly der er da aldrig sket mig noget og du burde vide mit sexliv er omfangsrigt" sagde han med et mindre suk da det ikke altid var det at være mest stolt af. "Men man skal da bare ha beskyttelse. Så burde der da ikke ske det helt vilde" sagde han og rullede let med sine øjne af det da hun virkelig var lidt for panisk hvad det der angik. Hun måtte være jomfru med den der holdning til alting. På den anden side var han vildt glad for hun ikke bare gik i seng med en hel masse for nu havde han haft denne her ulidelig følelse bare ved tanken om hende så længe og det ville bare gøre alt for ondt. Han rustede let på hovedet til den ikke holdte sig selv. "Men stadig. Jeg synes den er smuk" sagde han og sendte hende et smil efter han stod op. "Jeg har sådan set det meste. Så hvad vil du se?" spurgte han roligt og følte sig noget mere nervøs omkring hende end han plejede. Bare hun nu ikke opdagede noget. Hvorfor skulle det også være så svært? Hvis hun kom ind på hans værelse senere ville hun helt sikkert finde hans dagbog der stadig lå fremme. Han var nød til at gemme den. Flere tusind af den slags tanker farede hele tiden igennem hans hoved.


    //sorry tiden sweety :/
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Fre Jun 10, 2011 11:14 pm

    "Jo det vidste jeg da godt. men det kunne jo godt være at du var blevet slem i sommerferien"sagde hun for at drille lidt tilbage. "Ja dit sexliv er sikkert ret meget mere omfagnsrigt end mit men nu er det jo ikke dig der kan blive steril vel?"svarede hun og så over på ham med et grin. Hun var hverken panisk eller jomfru. hun brød sig bare ikke om orgier og kønssygdomme og det var der vel ikke noget at sige til. "Du har sku da aldrig set den. den eneste grund til at du tror den er fin er da fordi jeg har tøj på der slanker"smilte hun og rakte tunge ad ham. "Hmm...kan vi så ikke nok please se Rain man?. den har jeg sådan lyst til. den er god og gammel"smilte hun og lagde sig ned i sofaen og trak benene om til sig så der også var plads til Benjamin. Hun anede ingenting om Benjamins lille forelskelse men faktisk havde hun været en lille bitte smule forelsket i ham også, dengang de gik på skole sammen før de kom på college.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Fre Jun 10, 2011 11:34 pm

    Han kløede sig selv let i nakken og blinkede så til hende. "Ja nu må vi jo se om jeg er blevet slem eller ej ikke sandt? Jeg tror bare jeg er værre på skolen end her" sagde han med et drillende glimt i øjet og det drenget smil henover sine læber da han ikke kunne lade være lige nu. Han var en smule i drillehumør. "Meget muligt, men jeg kan da stadig få Aids og HIV. Langt fra noget jeg har lyst til at få, men jeg nyder nok bare livet en smule for meget til at være bange for den slags" forklarede han med et smil da han faktisk ikke var bange for den slags lige nu. Han rystede på hovedet. "Nej er sikker på den er smuk" sagde han roligt med ryggen til hende da han ikke ville have hun skulle vide at han faktisk godt gad tjekke efter og egentlig godt kunne finde på at tjekke i sjov. Han nikkede atter og fik fundet den da han faktisk havde den. Det var jo en klassikere og sætte den på. Han lod sig dumpe ned i sofaen ved hendes side og tog en skål chips med inden han hældte noget sodavand op og sætte sig så bagefter. Han vidste ikke hun nogensinde havde været forelsket i ham. "Skal du ha?" spurgte han roligt og så over på hende med et drenget og varmt smil. Han grinte let for sig selv og sætte den så igen og lagde sin hånd på hendes mave. "Jeg er altså sikker på den er pæn. Jeg må se den en dag" sagde han med et grin og for hive sin hånd tilbage
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Lør Jun 11, 2011 12:14 am

    "Du har sku altid været lidt slem. specielt med alt dit druk"sagde hun med et grin og så, så over på ham med store øjne "Jeg er da heller ikke bange for sex. jeg gider bare ikke drøfte mit sexliv med dig Benjamin"grinte hun og puffede bare blidt til hans overarm . Hun snakkede aldrig om sådan noget med andre så derfor kom det nok også som en overraskelse for mange at hun faktisk havde haft sex og sådan. "Ej nu må du altså holde op"smilte hun bare og tog endnu en chips da han gav sig til at sætte filmen på. da han kom over i sofaen og rakte hende skålen tog hun en lille håndfuld inden han satte skålen over på bordet igen. "Du kan da se den lige nu hvis det skulle være"grinte hun og trak op i kjolen så hendes mave kom til syne. hun var slet ikke genert på det punkt og han var jo hendes ven så han måtte da gerne se hendes mavse. Senere da de var nået omkring halvvejs inde i filmen spildte Abbie en sjat sodavand ned ad sin kjole "Hov..."mumlede hun og rejste sig fra sofaen. "Bare fortsæt. jeg kommer lige om lidt"smilte hun og gik ud på badeværelset for at prøve at få pletten af. men da det ikke rigtig lykkedes gik hun ind på Benjamins værelse og smed kjolen for at finde en af hans skjorter inde i skabet og tog den på. da hun var på vej ud fandt hun bogen på hans seng og skulle lige til at kalde på Benjamin og fortælle ham at hans lillesøster havde glemt sin dagbog inde på hans værelse da hun så sit navn og satte sig stille ned for at læse i den. hun vidste jo godt at det var forkert men når hendes navn blev nævnt og endda op til flere gange så måtte man da godt...ikke?. Hun lukkede stille dagbogen og gik ind i stuen igen. "Benjamin...er det her din?"spurgte hun stille og rakte dagbogen til ham.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Lør Jun 11, 2011 1:06 am

    Han grinte lidt af hende. "Sorry. I found the life boring so I got drunk" sagde han med en høj og velfornøjet latter da han faktisk ville skjule hvorfor han havde drukket så meget på det seneste for han flygtede helt vildt og hans dagbog var et godt bevis på det. Der stod stolpe op og stolpe ned om hun var dejlig, at Damian havde sagt han kunne li Abbie. Der stod hvor kulderet han blev og hvor meget han hadede de skide sommerfugle der kom når han så på hende for så at drukne det i alkohol. De ville dog ikke skride af den grund. Hvor gudesmuk hun var og han faktisk var begyndt at være enig i Damians ord der jagede ham i natten. Hans dagbog ville derfor ikke være til at slippe udenom på nogen måde. Han mærkede hendes puf mod armen og puffede let igen. Han rystede på hovedet til at han skulle holde op. Han så lidt på hende da hun løftede op i kjolen. "Den er altså smuk" sagde han med et smil og strøg den ganske let da han synes det og måtte bide sig selv let i læben og skyndte sig så en smule kejtet væk da han tog sig selv i at røre hendes mave. Godt nok var de bedste venner og indtil fornylig havde de også kunne gøre det, men for tiden kunne han ikke. "Sure thing sweety" sagde han med et smil og så lidt efter hende. Han tænkte ikke på hun kunne gå ind på hans værelse selvom de trods alt var bedste venner og han normalt ikke ville have noget imod det. Han vendte hovedet da han hørte hun kom tilbage og flåede dagbogen ud af hendes hånd og kastede den i sofaen. "ABBIE!" råbte han vredt da han nok ikke rigtig kunne skjule det var hans og det også var for sent hvis nu hun havde læst i den. Han tænkte slet ikke særlig relativt, men var bare mega sur over hun havde taget den. "Jeg troede fandme ikke venner tog ting fra hinandens værelser. Har du så også læst i den?" råbte han vredt da han var nød til at vide hva hun vidste og han følte sig ret så blottet på den der ufede måde hvor den anden vidste alt for meget hun ikke skulle og rejste sig op for at banke en hånd ind i væggen. Hvor havde han dog lyst til at råbe skrige og bare smide hende ud derfra. Hun skulle forfanden ikke vide han var pisseforelsket i hende. Han skulle jo stoppe de fandens følelser der bare blev værre og værre.
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Lør Jun 11, 2011 1:34 am

    Da han flåede dagbogen ud af hendes hånd trak hun undret hånden til sig og så nærmest helt forskrækket på ham. både over hans reaktion og hans råben.hun havde virkelig ikke forestillet sig at han ville blive så sur. "Ehm...jeg så den bare da jeg var igang med at skifte tøj. jeg troede det var din søsters...slap nu af Benjamin. og ja jeg har læst den. men kun omkring en side"sagde hun stille og fik hel dårlig samvittighed over at hun egentlig havde gjort det. han plejede aldrig at have problemer med den slags og hun fik nærmest lov til alt når hun var sammen med ham. "Hvorfor bliver du så sur?. jeg vidste ikke du havde det sådan men hvorfor skal du blive rasende på mig. burde du ikke bare være glad for at det er kommet frem nu?. jeg vidste slet ikke at du havde de følelser for mig"sagde hun stille men stoppede brat da han hamrede sin hånd ind i væggen. måske var hun virkelig gået over stregen denne gang. han havde jo ret til et privat liv og hun burde vel egentlig også have spurgt ham inden hun sådan gik ind på hans værelse og trak i en skjorte
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Lør Jun 11, 2011 2:22 am

    Han var godt klar over det her var meget ulige ham og især fordi hun netop normalt måtte alt hjemme hos ham. "Du må også godt låne mine skjorter Abs. Kan bare ikke se du skal læse i mine ting og hvad fuck ville Sophia ligge sit lort inde hos mig for?" spurgte han med et lille let suk da hans søster trods alt var på alder med Abbie. Han lod sin hånd glide ned af væggen og rystede på hovedet. "Nej Abs. Det skulle aldrig været kommet ud. Det var ikke meningen du skulle vide det. Derfor bliver jeg sur" sagde han med et dybt suk og så lidt over på hende og vendte sig om for at glide ned af væggen. Han lagde sine arme om sine ben og så ned i gulvet. "Kan du slet ikke forstå hvor forkert det virker at føle for sin bedste veninde? Jeg har kendt dig så længe jeg kan huske og pludselig så for man den her underlige følelse når man er nær hende" begyndte han at forklare sig inden han skubbede ud med sine ben uden at flytte sig fra hans plads på gulvet da han virkelig var sur på sig selv over at han ikke havde flyttet det af nogen art. "Det var jo ikke meningen du skulle vide noget. Du er virkelig gået over stregen og jeg har ikke lyst til at føle for en jeg aldrig ville kunne få" sukkede han lavt og tog sine ben op igen for at skjule sit ansigt. Lige nu kunne han bare godt bruge en øl og forsvinde igen, men nu vidste hun godt hvad han følte. For fanden. Han var crazy med hende og det var bare ikke spor fair
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Lør Jun 11, 2011 10:23 am

    "Tak"mumlede hun kort og pillede lidt ved det ene ærme inden hun så op på ham. "Benjamin...det var jo heller ikke meningen at jeg skulle læse det men jeg så mit navn og ville vide hvad der stod. jeg læste jo kun den ene side og jeg troede jo at det var Sophias fordi jeg indtil for 5 minutter siden troede at piger var de eneste der skrev i dagbog"forsvarede hun sig selv og så kort på den dagbog der lå i sofaen. "Undskyld Benjamin"mumlede hun og satte sig forsigtigt ned ved siden af ham, op af væggen og med benene over kors. Hun lyttede lidt til hvad han sagde og skævede så kort over på Rain man inden hun hørte det sidste 'En han aldrig ville kunne få'. hvad var det for noget pis. hun var jo hverken umenneskelig eller optaget af noget art. "Nu skal du høre her Benjamin.Da vi gik på skole sammen...før college og alt det der...der var jeg faktisk alvorligt og forfærdeligt forelsket i dig. men dengang var vi jo bare venner...og jeg havde jo også en kæreste på det tidspunkt."fortalte hun og håbede at han ikke ville blive sur på hende af nogen art...mere end han allerede var i forvejen.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Lør Jun 11, 2011 1:40 pm

    Han nikkede bare en enkelt gang til hendes tak for at hun gerne måtte låne hans skjorter for det havde hun jo måtte før. Det var bare efter alle de der lorte følelser han havde begyndt at skrive tingene ned og glemt at fjerne sin bog som han plejede for det var ret så tøset at skrive dagbog. "Du skulle slet ikke have læst i den for hvis det var Sophias ville hun heller ikke have haft det" sagde han stille og skær en let skæv grimasse da han virkelig var irriteret på sig selv over at han ikke havde fået den fjernet. "Jeg er godt klar over det er ret så tøset, men jeg blev nød til at holde styr på mine tænker" sagde han med et lille let suk da det havde blevet for meget at have det i hovedet og især når man gik og drak og festede som han gjorde det. "Der er intet der kan undskylde det" sagde han me det lille let suk og så hun satte sig foran ham inden han gjorde noget ved det. Han gad ikke flytte hende lige nu da det ikke ville hjælpe en skid. Han havde ment han ikke kunne få hende fordi hun trods alt var hans bedste veninde og det virkede mere uopnåeligt end noget han havde tænkt sig at gøre noget ved. Hvis han så fik et tegn ville han så også gøre alt for at vinde hende. Det var han slet ikke i tvivl om. Det havde ikke noget at gøre med om hun var optaget eller ej. "Hvorfor var du forelsket i mig når du havde en kæreste?" spurgte han og lagde hovedet let på skrå mens han så på hende og sukkede så lavt da det trods alt var to år siden han havde været startet på college og hvis det var så længe siden så kunne hun næppe have det sådan mere. Han sætte sig en smule mere op og så let på hende. "Desuden er det længe siden så det hjælper ikke mig meget nu smukke. Really. Ikke skide opmuntrende" sagde han en anelse opgivende mens han bed sig selv let i læben. Han var stadig mere sur på sig selv end han var på hende. Normalt var han også langt mere styrende, men da han ikke havde følt noget for nogen før var han en anelse usikker på det her punkt og især fordi det var Abbie. Hun var ikke hvem som helst. Hun var hans bedste veninde og gudesmuk.
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Lør Jun 11, 2011 3:00 pm

    Nej det ved jeg jo ligesom godt nu okay?. jeg skulle ikke have gjort det men nu var det jo ikke hendes. det var din og nu ved jeg jo også hvordan du har det omkring mig"sagde hun og himlede let med øjnene. "Ja det kan jeg se. men hvis du vidste at din dagbog lå fremme når nu du selv havde inviteret mig kunne du da have lagt den væk. jeg ved godt at det ikke er nogen undskyldning men nu har jeg fundet ud af det og så kan det da ikke blive være?"sagde hun i et forsøg på at få ham til at se en smule lyst på det. "Det ved jeg ikke. man kan jo ikke altid styre sine følelser...men det ved du sikkert alt om. og jeg fik jo en kæreste før jeg var forelsket i dig og siden du på det tidspunkt ikke havde nogle følelser for mig så kunne jeg jo ikke bare gå fra min kæreste vel?"sagde hun en del fast og bestemt. desuden var det ikke hende og hendes ekser det skulle handle om. "Men ja. det var lang tid siden det kan jeg da godt se...men da jeg læste det du havde skrevet om mig fik jeg det lidt som jeg gjorde dengang. jeg siger ikke at jeg er smask forelsket i dig igen men følelserne er der da"forklarede hun usikkert og lod hænderne dumpe ned i skødet, en smule opgivende.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Lør Jun 11, 2011 3:30 pm

    Han sukkede bare let til det første og nikkede så til at Abbie trods alt kendte hans følelser nu, men hun havde stadig ikke skulle have haft vist det. Han var sikker på det aldrig ville blive til noget alligevel, men han vidste jo heller ikke at hun havde haft kunne li ham. "Fordi jeg havde glemt den og først kom i tænke om det da du var kommet, men det ville se dumt ud jeg gik op på mit værelse" forklarede han sig selv og nikkede til at hun trods alt vidste nu at han kunne li hende. Det var vel på en måde godt nok, men stadig. Han rystede let på hovedet til at hun trods alt ikke havde kunne gå fra sin kæreste for en der ikke havde følelser for hende, men stadig. Han havde slet ikke set det og følte sig faktisk en smule blind når han ikke havde kunne se det. Han løftede sit hoved rigtigt og lagde en finger under hendes hage og så hende ind i øjnene. "Og du tror ikke bare du er smigret over at jeg kan li dig og derfor har det sådan?" spurgte han stille og skær en grimasse igen der var skæv. Han ville have at hvis hun skulle have det sådan skulle hun mene det og ikke bare have en eller anden form for smigret fornemmelse over det og derfor kunne li ham igen. Når han så sådan ind i hendes øjne havde han faktisk lyst til at kysse hende og vise at han faktisk godt kunne li hende for alvor og ikke bare som alt det lort der stod i hans dagbog.
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Lør Jun 11, 2011 4:24 pm

    De var jo kun venner dengang de gik på skole sammen. sådan havde hun set på det. og dengang havde han ikke set hende som smuk og pæn. i hvert fald ikke som han så hende nu. Hun havde jo også ændret sig en del siden dengang. "Det ville det da ikke. jeg kunne sagtens forstå hvis du fx sagde :Jeg skal lige hente noget på mit værelse. Hvor svært kunne det være"spurgte han en smule sarkastisk. hun prøvede dog ikke på at være ond. hun ville bare have ham til at indse at det jo som sådan ikke kun var hendes skyld at alt det her var sket. Desuden havde hun også selv været utrolig usikker på hele situationen dengang og oven i det havde hun jo en kæreste som hun også elskede. og siden de kun havde været venner dengang så hun ingen grund til at fortælle ham det før nu. Da han lagde en finger under hendes hage trak hun bare sit ansigt lidt væk men holdte dog øjenkontakten. "Hvad regner du med Benjamin?. hvis ikke det var fordi jeg stadig havde følelserne for dig tror du så at jeg ville komme ind og vise dig at jeg havde læst i din dagbog?. tror du så ikke bare jeg havde ladet som ingenting hvis jeg ikke også kunne lide dig?."spurgte hun og så over på ham, stadig med øjnene rettet mod hans. Hvis hun ikke havde kunnet lide ham på samme måde havde hun ikke nævnt dagbogen, ikke engang taget den med ind til ham. så ville hun have holdt det for sig selv så det ikke blev så akavet mellem dem.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Lør Jun 11, 2011 4:53 pm

    Han havde altid set hende som smuk, men ikke så meget som han gjorde nu. Dengang havde han set hende som pæn, men nu så han hende som en gudesmuk pige som han virkelig gerne ville kysse. Han nikkede let da han ikke helt havde tænkt over det på den måde. Han havde nok bare ikke regnet med at hun ville gå derind selvom han godt vidste at hun havde lov til at gå derind uden at skulle spørge ham. Han vidste jo ikke engang at hun havde haft følelser for ham. Det var ikke fordi han havde haft følelser for hende dengang. Han havde nok bare stadig haft en bedre idé om det nok ville kunne ske igen hvis han havde vist det. Da han lyttede til hendes ord kunne han ikke lade være med at smile let for sig selv. Han lænede sig kort frem og lod sine læber kort finde hendes fordi han havde haft sådan en lyst til at kysse hende længe og han var simpelthen nød til at prøve sig frem for nu handlede det sådan set om at komme til at vinde hende før eller senere. Helst før. Han ville dog gerne give hende en smule tid, men han holdte bare så skide meget af hende og han ville heller aldrig begynde at ligge op til alt muligt andet end kys når det var hende fordi han ville ha et forhold og hun faktisk ikke skulle på den der klammeliste som de piger han havde været i seng med der var i huset
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Lør Jun 11, 2011 7:17 pm

    Nu var det jo sket så der kunne ikke laves om på det. nu vidste de begge to hvordan de følte for hinanden. "Undskyld jeg tog din skjorte uden at spørge først"mumlede hun stille og lagde hovedet mod hans skulder inden hun lænede sig op af væggen igen. Da han lænede sig frem mod hende lukkede hun automatisk øjnene i og gengældte det korte kys ganske stille. Selv om de begge to udenmærket godt vidste at de jo havde følelser for hinanden men det var også derfor de ikke bare skulle hoppe i kanen lige med det samme. hvis det skulle være rigtigt skulle de også give sig tid til at udvikle det til et rigtigt forhold. og sådan som det var lige nu havde hun ikke lyst til at gå i seng med ham heller. selv om hendes følelser for ham var begyndt at blusse op igen kom de jo ikke bare tilbage som et trylleslag så det var også lidt dem hun skulle have tid til at finde frem igen, sådan for alvor. for med ham ønskede hun ikke sådan en form for tidsfordriv der ikke førte til noget. med ham skulle det være noget rigtigt. Hun satte sig smilende ind til ham og lagde hovedet mod hans bryst. "Åh Benjamin..."sukkede hun stille og glad ind mod ham. sådan nærmest som en form for ' det skal nok gå det hele'.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Lør Jun 11, 2011 7:39 pm

    "Det er ok Abs. Du har jo altid måtte hente skjorter hos mig så det er lidt min egen skyld" sagde han stille og nussede hende blidt i håret da hun altid havde skulle føle det som et andet hjem at være hos ham og langt hen af vejen havde det jo også været ok. Det var bare fordi han var havde været så dum at han havde ladet sin dagbog ligge fremme at det var gået galt. Han mærkede hun gengældte kysset stille og kort, men det var nok til at han sukkede ganske lavt. Han mærkede hende hoved på hans brystkasse og nussede hende atter igennem håret. Han ville heller ikke bare gå i seng med hende. Han ville have et rigtigt forhold til hende og det betød også bare ret så tit at man ikke havde sex lige med det samme og af en eller anden grund var det faktisk i orden med ham for af en eller anden grund så handlede det faktisk ikke om at komme i kanen med hende for hun skulle som sagt ikke bare være endnu en af de tøser der var på hans liste. "Måske skulle vi komme tilbage til at se film smukke? Nu ved du jo hvad jeg føler og så kan vi godt sidde sådan her i sofaen" sagde han ganske roligt og så lidt på hende inden han kyssede hende let på panden. Han havde godt hørt hendes suk og hans navn og var godt klar over at det hele nok skulle gå i sidste ende. Det kildede faktisk mere i hele hans krop lige nu af de der følelser fordi hun sad lige der hvor hun gjorde
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Lør Jun 11, 2011 8:28 pm

    "Ja...men det var jo også bare fordi jeg fik dum sodavand på min kjole"sagde hun og så kort ned ad sig selv. Men hva pokker. Benjamin havde jo tusindvis af ternede skjorter i sit klædeskab så det var jo fint, som han også havde sagt. Man kunne vel godt sige at det var gået galt da hun havde fundet hans dagbog men nu var det hele jo fint igen. og det blev endnu bedre. Det var bare dejligt at høre hans lille suk, så vidste hun at han nød det mindst lige så meget som hun gjorde. "Jo lad os gøre det. jeg vil gerne se Rain man og have chips. det var jo sådan set dem jeg kom for"grinte hun og rejste sig fra ham for at komme op i sofaen. Da Benjamin havde sat sig satte hun sig oven på ham med hovedet mod hans bryst igen og tog skålen med chips hen til dem. Det her var bare livet. sådan med chips, rain man og Benjamin. "Benjamin?"spurgte hun stille og kyssede ham let på hagen for at få hans opmærksomhed fra filmen. "Imorgen ikk?. skal vi så ikke tage på stranden?"spurgte hun og tog en chips. det ville være rigtig hyggeligt. og så ville det vel sådan set også tælle lidt som deres første date.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Lør Jun 11, 2011 10:01 pm

    "Sweety det er altså helt ok. Sket er sket og nu ved du jo hvordan jeg føler. Desuden plejer du jo gerne at må tage mine skjorter" sagde han roligt da han rigtigt nok havde en del skjorter som hun bare kunne tage som hun ville det. Normalt.. Så hvordan havde hun skulle vide badeværelset var forbudt lige denne dag? Det kunne hun trods alt ikke vide. "Jamen tænkte jeg jo gerne du ville så derfor synes jeg vi skal se den færdig smukke" sagde han med et smil og sætte sig ned. Han lod hende sætte sig på ham og nussede hende forsat i håret i ny og næ med den hånd han ikke brugte til at spise chips med. Han mærkede hendes kys på hagen og så lidt på hende da han rigtig nok blev revet væk fra filmen da han havde siddet og set filmen. "Uh det var en god idé Abs. Det skal da nok være sjovt. Det vil jeg gerne. Bare dig og mig eller?" spurgte han roligt da han faktisk gerne ville med hende på stranden og hvis det kun var de to ville det i hvert fald tælle som en date. "Hvad vil du så lave på stranden? Bare slappe af, tage sol og bade?" spurgte han med et smil og nød faktisk det her lige nu. Det skulle i hvert fald nok blive hyggeligt
    Abbie
    Abbie


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Abbie Søn Jun 12, 2011 11:49 am

    "Ja jeg plejer så. jeg blev faktisk lidt bange da du råbte af mig"sagde hun stille men mente ikke rigtig noget ondt med det men hun ville dog stadig lige påpege at han havde været en smule skræmmende. Hun plejede jo som sådan altid at kunne være på hans værelse lige som hun ville men hun havde dog godt kunne mærke en lille smule på ham at han var blevet mere anspændt end de andre gange hvor de havde været sammen. "Ja den er god...men vi gik heldigvis ikke glip af noget af det gode"smilte hun og puttede sig lidt ind til ham som så mange gange før. "Uhm dig og mig og hvem ellers havde du da i tankerne?"spurgte hun lidt undret. de havde jo ingen fælles venner så hvem ellers skulle de tage med. "Ja da. bare det man plejer at lave på stranden"smilede hun og nikkede lidt.
    Benjamin Brooks
    Benjamin Brooks


    Antal indlæg : 21
    Join date : 10/06/11

    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Benjamin Brooks Søn Jun 12, 2011 3:58 pm

    "Sorry sweety. Det var heller ikke med vilje. Du kom bare ned med min dagbog og jeg blev straks bange for du havde læst i den hvilket du jo sådan set også havde" forklarede han sig da hans frygt om hun fandt ud af noget ville komme frem. Han var godt klar over han nok havde haft skræmt hende en smule og det havde lagt fra været meningen, men han var bare blevet vred på sig selv over han ikke havde flyttet den. Hvor dum kunne han da også være ikke at have gjort det? Han var også godt klar over han nok havde virket mere anspændt, men altså. Det var jo fordi han havde alle de der følelser for hende og han havde overvejet om han skulle sige dem eller ej, men når det så kom til stykket så ville han jo ikke have sagt noget. Ikke fordi hun ikke fortjente at høre det, men fordi han mente det havde været forgæves. Han nikkede let. "Ja den er nemlig god og nej vi er ikke" sagde han med et smil og så lidt på hende og mærkede hvordan hun puttede sig op af ham. "Nej bare dig og mig. Så kan vi kalde det vores første date" hviskede han kærligt og strøg hende let over håret. Fællesvenner var ligemeget for det kunne de jo få. Og de havde trods alt nogle fra deres gamle skole for hun var da ikke den eneste derfra han havde kontakt til. Han nikkede let til at det var almindelige strand ting

    Sponsoreret inhold


    Cause I miss you Empty Sv: Cause I miss you

    Indlæg  Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Man Maj 20, 2024 12:05 pm