Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


2 deltagere

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Lør Sep 28, 2013 5:17 pm

    Joshua havde taget fri fra arbejde og vækket Anstor med morgenmad omkring kl 10.00. Han havde godt nok sagt til ham at han skulle tage fri, men han havde ikke sagt hvad de skulle. Børnene var flyttet hjemmefra så det var ikke det store problem at få tid til dem selv, men alligevel kom børnene tit randende og det samme gjorde Jesse så der var altid liv i huset. En ting som Joshua godt nok altid nød, men det gjorde ikke at han nogen gange ikke ville have alene tid med sin skat, sin ægtemand faktisk. Han kunne engang i mellem ikke lade være med at betragte den ring der sad på hans finger der bandt dem sammen og smile for sig selv. Især når han var på arbejde og de yngre gik og lagde an på ham eller han var sammen med nogle af sine venner i byen og igen var udsat for det samme. Det havde så også hjulpet en del at han var holdt op med at slå sig selv i hovedet med hvor høj en pris den ring havde haft for Anstor og hans venskab til Davien. Nu var morgenmaden væk og Joshua havde ryddet det hele af igen og været i bad. "Skat er du klar?" spurgte han med et smil da Anstor kun næsten lige havde fået tøjet på
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Lør Sep 28, 2013 6:53 pm

    Anstor elskede at få morgenmad på sengen, ligesom de tit gjorde da de var nyforelskede, selvom det efterhånden var en del år siden man kunne kalde dem nyforelskede i ordets bogstaveligste forstand. Anstor var dog nok den af dem der havde mest svært ved at han små børn var fløjet fra reden. Han havde grædt meget hver eneste gang en af de var flyttet ud. - Men på den anden side var det jo også godt nok, og sådan som tingene gerne skulle udvikle sig, men inderst inde savnede han nu de hyggelige aften når de bare var sammen og så fjernsyn og spiste slik og når han stod op og smurte madpakker til dem og sendte dem i skole, alle de der daglige ting. Men sådan var det ikke mere, men omvendt var han også glad for at der nu kun var Joshua og hundene tilbage - og han elskede at bruge tid sammen med Joshua. Bare de to alene. I dag havde Anstor lige som Joshua taget fri fra arbejde for bare at tage en dag sammen med Joshua. " Hmmm jeg kan ikke finde ud af hvilke sko jeg skal tage på skat " smilede han for sig selv og vendte om og gik ud i badeværelset til Joshua. " uhhh sexy guy !" smilede han og kyssede ham i nakken " Uhmm du dufter dejligt - hvad havde du tænkte dig vi skulle i dag " spurgte han smilende og betragtede kort sig selv i badeværelsesspejlet.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Lør Sep 28, 2013 11:15 pm

    Joshua havde heller ikke været lige glad for at deres små pus skulle flytte ud hjemmefra, men han havde ikke været ked af det som sådan. Bare brugt sin tid på at trøste Anstor. Det var sikker også fordi han mest af alt bare tænkte på at det var uundgåeligt at de små puds skulle flytte hjemmefra. Det var jo en del af livets gang ligesom han i sin tid havde flyttet ud hjemmefra i første omgang med Shane og senere alene. "Jamen jeg ved det da heller ikke" sagde han og løftede det ene øjenbryn da han ikke ville bestemme over hvad Anstor skulle have på. "Ikke helt så sexy som min mand" sagde han med et glimt i øjet da han selv synes at Anstor var mere sexy. "Ved jeg godt. Det er også en af dem du har givet mig" sagde han med et smil og gav ham et kys på kinden. "For det siger jeg jo" sagde han ganske drillende
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Søn Sep 29, 2013 1:16 am

    Anstor savnede sin små pus der nu var udeboende, og derfor gjorde han også ekstra meget ud af at lokke dem hjem til dem når der var lejlighed til det eller også kom han og besøgte dem. Joshua savnede dem naturligvis også ,men nok på en anden, men stadig meget kærlig måde. " Hmm nej men du kender mig....sko-krise"grinede han og tænkte sig til at Joshus efterhånden måtte være vant til det. " Hmmm du er sexy..." drillede han og klappede ham bag i. " Uhmm den er virkelig god...kan slet ikke huske den " smilede han og kiggede ned på sin vielsesring, som han havde gjort så mange gnage før, og som han gjorde nogle gange om dagen - den var virkelig smuk og et udtryk for Joshua sikre smag. " Hvad skal vi i dag skatte " hviskede han og kiggede ham i øjnene.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Søn Sep 29, 2013 4:11 pm

    Joshua savnede dem skam også på sin egen måde, men han udvidste det ikke på samme måde som Anstor. Det her var en af de ting hvor han ville være stærkere end Anstor og holde sig selv oppe for at kunne passe på sin lille skat. "Du er virkelig en tøs nogle gange skat. Ved du det?" spurgte han med et glimt i øjet da Anstor havde skokrise næsten ligeså ofte som en pige. Det var virkelig nærmest underholdende. Nok gik Joshua op i sit tøj og endda en helt del, men aldrig om han ville sige sine kriser højt. Joshua var skam van til hans små skokriser, men gjorde dem ikke mindre sjove fra gang til gang. "Er du da også skat" sagde han med et smil over sine læber og mærkede klappet bag i. "Hov, hov du. Det er ikke min, men din røv der er til at blive klappet" sagde han med en kærlig latter og tog fat i hans røv for at give den et klem. "Du har givet mig så mange så det ville ikke undre mig du ikke kunne huske dem alle" sagde han med et glimt i øjet selvom han dog mente det. Det var svært at huske alle de parfumer man havde givet hinanden igennem et så langt forhold som de havde. "Du får ikke andet at vide end vi skal ind til Paris og ikke en dyt mere" sagde han med et smil over sine læber og gav ham et kys på kinden
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Søn Sep 29, 2013 10:58 pm

    Anstor var nogle gange træt af at være den mest følsomme af de to, men på den anden side vidste han godt inderst inde at Joshua var lige så følsom som han, men han var ikke lige så skiltende med det som han selv. Derfor passede de måske særlig godt sammen – og han elskede at Joshua var den her store og stærke mand, en støtte han altid kunne komme til og søge trøst og råd ved, ligesom Joshua jo også altid kunne komme til ham. ” Tøs .. HM !” sagde han lidt fornærmet og kunne ikke lide at blive sammenlignet med en pige, men han vidste jo godt han skokriser var meget feminint. ” Ja du kender mig og mine sko ” sagde han og kiggede igen i spejlet. ”hmmm nååå du tror det de din røv ” grinede han da det kildede lidt at han tog på ham, og Anstor var straks god igen ” Nu må vi passe på at vi ikke ender med at lave det frække for så kommer vi jo aldrig af sted ” hviskede han og lod hans hånd køre forbi Joshua underliv. ” Det skulle jo nødig gå som sidste weekend ” blinkede han og gav ham et kys på munden. ” Hmm man kan aldrig få for mange parfumer min skat ” smilede han og nussede ham på kinden og gik tilbage til værelset og fandt et par sko, der matchede hans tøj ganske glimrende. ” Uhhh det lyder spændende….Hmm du kan ikke give en ledetråd ” sagde han og lænede sig op ad dørkarmen ud mod badeværelset ” heheh du er nu sexy…. Det er ikke nogen overraskelse alle lægger an på min mand ” smilede han og blinkede frækt til Joshua.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Tors Okt 03, 2013 8:14 am

    "undskyld skat" sagde han med et kærligt smil da Anstor blev fornærmet over at blive sammenlignet med en pige, men det havde ligget lige til højre benet og han havde jo ikke ment noget ondt med det overhovedet. Joshua var mindst ligeså følsom som Anstor. Han holdte også bare det meste inde i sig selv.  "ja jeg gør skat og som altid ville jeg ikke ane hvad du skal vælge" sagde han ganske roligt og sendte ham et kærligt smil. Nok var de begge elegante, men stadig ikke helt samme smag. Joshua var utrolig klassisk at se på. Han rystede ganske let på hovedet. "nej jeg vde det er" sagde han mi blinkede ganske let til ham. "ja må vi heller. Kan du få når vi kommer hjem" blinkede han ganske let til ham da Anstor var svær at modstå især da han mærkede hans hånd over sit underliv. "Hey! Det det er ikke fucking fair." sagde han og bed sig selv ganske let i læben. "Jamen ved jeg godt. Især fordi jeg har fået så mange af dem af dig" sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let. Han rystede ganske let på hovedet. Han ville ikke give nogle ledetråde. "Jamen er du også skat" sagde han med et smil over sine læber. Han forstod godt folk lagde an på Anstor.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Søn Okt 06, 2013 6:37 pm

    ” Det gør ikke noget – jeg bryder mig bare ikke om den sammenligning, men når det er fra dig kan jeg jo heller ikke blive vred ” smilede han og nussede ham kort på kinden. ” Nej – det er jo også mine kriser. Det jo blot det forfærdelige ved at have så mange sko som mig. ” sagde han og rystede på hovedet ved synet af alle de sko han havde. De havde begge god smag, men der var ingen tvivl om at det var Anstor der havde meget tøj selvom Joshua alligevel måtte siges at have en del mere end gennemsnittet af befolkningen. ” Hmmm kan ikke lade være med at tease dig….meeeen det ville jeg ikke sige nej til år vi kommer hjem ” sagde han i en slesk tone og blinkede frækt til Joshua. ” Jaaa. Men du dufter jo også altid så dejligt så mine gaver er givet godt ud min skat ” smilede han og var meget glad ved tanken. ” Jo det er sødt du siger det – men vi ved godt at størstedelen af dem der ligger an på os ligger an på dig og ikke mig ” smilede han og havde intet imod det. Anstor fandt det kun sjovt.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Ons Okt 23, 2013 12:51 am

    "ved jeg godt du ikke gør. Du er heldigvis ikke så feminin at jeg ligeså godt kunne være med en pige når man ser bort fra det rent biologiske" sagde han med et glimt i øjet da han mente det på en god måde. Joshua var trods alt stadig til begge køn selvom han elskede sin mand højt. "ja jeg ved det" drillede han kærligt. Han selv havde også en del tøj, men Anstor havde lige en lille smule mere end ham. "ved jeg godt, men du frister sådan" sagde han med et glimt i øjet og bed sig let i læben. Anstor var virkelig fræk. Det måtte man give ham. Det var svært ikke at jumpe ham når han gjorde den slags. Han ville dog gerne vente til de kom tilbage. "ja jeg ved de " sagde han og nikkede let for sig selv. Desuden elskede han alle gaver fra Shane. Han rystede ganske let på hovedet af ham. "ej det tror jeg altså ikke skat. Det ligeså meget på dig" sagde han med et smil over sine læber og betragtede ham for at se om han var færdig så de kunne gå
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Ons Okt 23, 2013 7:41 pm

    " Hmmm jeg ved ikke, jeg synes ellers langt størstedelen af dem kigger på dig, ja de nærmeste stirrer vil jeg sige " sagde han og puffede lidt til ham. Joshua var en lækker fyr, og det kom derfor heller ikke bag på ham at Joshua var i høj kurs når de var ude, nogen steder. " hmm eller måske er det fordi jeg ikke ser dem der værdiger mig et blik, da jeg jo mest kigger på min skat " blinkede han og syntes selv det var en sød komplement. De kom uden for og Anstor lukkede og låste døren forsvarligt " Nå skal vi ud og køre eller skal vi gå " spurgte han og hen Joshua ind til ham og prøvede at nå rundt om ham. " Kan du ikke røbe bare lidt af det vi skal " sagde han og så op på ham med bedende øjne. " Du er så dejlig vd du godt det " sagde han og kyssede ham kærligt inden han besluttede om de skulle gå eller kører. " er spændt på hvad du har fundet på min skat " sagde.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Fre Nov 01, 2013 1:15 pm

    "jeg tror det fordi du har travlt med at se på mig og fordi du udstråler du kun er til fyrer så pigerne kigger på dig på en anden måde skat" sagde han med et varmt smil og mente det skam sødt. Det var bare et faktum at man udstråledd et eller andet når man var homo som andre kunne opfange. Det havde Joshua også set hos Shane. En form for vibe han sjældent tog fejl af. Jesse havde den også, men hos Jesse var den langt større da han var seriøst fashion homo med diva nykker som en anden pige og det hele. "køre" sagde han med et lille let nik og gik mod deres bil. De havde trods alt en uden chauffør da Joshua brugte den til at komme på arbejde i og derfor var den både drengerøv og familievenlig pga da børnene havde boet hjemme. Han nåede dog at gengælde hans kys og ryste på hovedet. "jeg er ikke spor dejlig" sagde han ganske roligt og fandt bilnøglerne frem inden han åbnede for Anstor og satte sig selv ind. Han begyndte at køre og efter lidt tid stoppede han op for at give Anstor bind for øjnene og hjælp ham ud af bilen. Han fulgte ham et stykke rundt om et hjørne efter han havde låst bilen ved at trykke på en knap. Han fjernede det først da de stod ved en lille hyggelig café der hed "Café Anstor". "jeg kom til at købe et sted" sagde han med en mild latter
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Lør Nov 02, 2013 1:44 pm

    ” Hmmm ja måske, men jeg har jo også aller mest lyst til bare at se på dig – du er det bedste jeg ved. ” sagde han og kiggede ned på sin smukke vielsesring. Den stod for ham som et symbol på det bedste der var sket ham ud over børnene. Den mindede ham om en fantastisk dag og en fantastisk mand. Anstor kiggede flere gange ned på sin ring i løbet af dagen, og han tog den også kun nødigt af når han skulle i seng eller i bad. ” Ja du har sikkert ret, men for mig må de kigge på mig som de vil – I don´t care. Jeg ved jo hvor jaloux du er – og det gør mig blød i knæene hver gang jeg konstaterer det ” smilede han. ” Okay, tager vi min eller din bil ?” spurgte han men kunne godt have sparet sig spørgsmålet, da Joshua bevidst gik hen til sin bil. ”Jo du er dejlig ” gentog han hviskede efter kysset og inden han satte sig ind i bil. Anstor blive endnu mere nysgerrig, da Joshua gav ham bind for øjnene. Hvad havde han nu fundet på. Da han tog bindet af for Anstors øjne, og Anstors øjne lige fik indstillet sig, slog han hænderne sammen og jublede glad ” Ejjjj skat ….hvor er det bare perfekt ..aaawwww ” smilede han op til begge ører og vente sig om og gav ham et kærligt og langt kys. ” Hvordan kom du på den idé ” sagde han og lagde sin arme om ham, og hold ham ind til sig.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Man Nov 11, 2013 4:25 pm

    "ved jeg godt du har fjolle" sagde han med et varmt smil over sine læber. Joshua var nu også glad for sin ring. At han havde valgt Anstor efter så mange års begær var virkelig det bedste han havde gjort udover at vælge at få børn selvom det i starten havde været Daviens idé og for at please ham. Joshua havde bare aldrig fortrudt det og slet ikke da han mødte lille Noah.


    //Svare videre senere. Arbejde
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Tirs Nov 12, 2013 12:22 am

    "ved jeg godt du har fjolle" sagde han med et varmt smil over sine læber. Joshua var nu også glad for sin ring. At han havde valgt Anstor efter så mange års begær var virkelig det bedste han havde gjort udover at vælge at få børn selvom det i starten havde været Daviens idé og for at please ham. Joshua havde bare aldrig fortrudt det og slet ikke da han mødte lille Noah. "jeg forstår ikke hvordan det kan gøre dig så blød i dine knæ jeg erså kajaloux som jeg er skat" sagde han med et ryst på hovedet da det virkelig var over Joshua's fatteevne. Han var godt klar over det gjorde ham nysgerrig når han gav ham bind for øjnene, men det var også lidt hans mening. "det var Noah og jeg der synes du skulle have noget. Så om du vil bruge det i forbindelse med al din velgørenhed er op til dig" smilede han kærligt mi lod ham kigge inden de gik indenfor
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Tirs Nov 12, 2013 12:26 pm

    Anstor tog som sagt meget nødigt sin ring, da han helst sådan siddende på sin finger som et vidnesbyrd om at han og Joshua var forenet sammen. " Jo ... det gør mig blød i knæene at se og konstatere at du stadigvæk efter alle disse år har en så stærk trang eller hvad skal man sige passion efter mig. Det er så skønt. Og så smiger det mig også lidt inde i mig, når jeg kan mærke at det kun er mig der tæller, selvom jeg i bund og grund sagtens er klar over det og faktisk ikke behøver nogen bekræftelse på det " smilede han og tog hans hånd efter at han havde omfavnet ham og kysset ham, netop som han havde vist ham restauranten. De gik sammen ind i restauranten og Anstor øjnede straks mulighederne " Hmmm nej jeg tror ikke jeg vil bruge den i forhold til fonden, nok snarere mit eget lille projekt " smilede han og var ovenud glad for sin gave. Derpå vente han sig om og kiggede på Joshua. Jeg har også en gave til dig." hviskede han blidt og nappede ham kort i øret og blinkede efterfølgende til ham.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Søn Nov 24, 2013 9:14 pm

    Joshua tog næsten heller ikke sin ring af. Han tog den som regel kun af når han ville tørre den ekstra godt når han havde været i bad og ellers kun når han skulle ting der svinede så som når han lavede mad eller andre ting i den der stil. Joshua elskede trods alt Anstor noget så skrækkeligt højt og han ville ikke være sammen med andre end ham. ”Det er altid godt med noget bekræftelse skat og selvfølgelig er jeg stadig vild med dig ufattelig mange år efter. Hvor mange gange skal jeg minde dig om jeg begærede dig siden Davien introducerede os for hinanden? Det er ikke for sjov jeg har drømt om at være sammen med dig virkelig længe og var tæt på at være Davien utro med dig” sagde han med et let glimt i øjet selvom han nu mente det. At han så den nat havde drømt om at have sex med Anstor i stedet for blot at mærke hans læber mod sine var så noget andet. En ting som Joshua havde nægtet at se som utroskab da han ikke havde ønsket at Anstor kom i klemme mellem sine to bedste venner. Han mærkede at Anstor tog hans hånd og sendte ham et varmt smil. ”Det gør du bare som du helt selv vil. Noah og jeg var enige om at du sikkert manglede noget at rive fat i når de ikke længere boede hjemme” sagde han med et smil over sine læber og mærkede nappet i øret. ”Og det er?” spurgte han og lagde hovedet ganske let på skrå.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Tirs Nov 26, 2013 1:50 am


    De var begge meget omhyggelige med deres vielsesringe og Anstor gik som regel også med den halskæde Joshua havde givet ham dagen hvor de skulle giftes, i morgengave. Nogle gange bar han den bare inden undertøjet og andre gange uden på tøjet så folk kunne se den. Anstor ville aldrig være sammen med andre end Joshua, men det var heller ikke fordi han så tilbage på din fortid med foragt. Charlie og Macey havde været udmærkede kærester, men der var altid gået noget galt i sidste ende. Macey var også Elviras far, og de så hinanden i ny og næ. Det var sværere da Elvira var lille og Anstor og Macey mødtes for at udveksle hende. Joshua havde aldrig følt sig sikker på Macey, og Anstor kom også nogle gange til at tænke på hvordan hans liv ville være blevet, hvis han var blevet med Macey, men det varede ikke længe før han slog tanken ud af hovedet, for han kunne umuligt være mere lykkelig end med den mand han elskede over alt i denne verden. Joshua ! ” Hmmm nej det er sandt nok, men jeg vidste det ikke må jeg ærlig indrømme. I hvert fald ikke lige i starten, men ja jeg faldt jo nok for dig med tiden, men du tilhørte min bedste ven og jeg ville aldrig tage min bedste vens mand….Men den aften i huset i Cannes, ja jeg var glad for jeg stoppede det. ” sagde han venligt men så alligevel ned i jorden. Han savnede Davien, men det vidste han selv og det vidste Joshua. De talte bare ikke om det, og Anstor afskyede ikke Joshua på nogen måde at det var ham der var årsagen til de ikke sås mere. Anstor var udmærket klar over konsekvenserne som følge af forholdet med Joshua. Men det var det hele værd. Han elskede ham meget højt. ”I er også så søde, min to drenge. Har du egentlig hørt fra ham, vi plejer jo at ringe sammen i løbet af ugen, men har ikke fået ringet og har ikke hørt fra ham heller” sagde han og tog hans hånd og nussede den lidt. ” Hmmm … ja det var noget jeg fik idéen til for nogen tid siden. Det var en af mine ansatte der fortalte mig det… Men jeg har lejet en hytte oppe i Norge, en lille bitte en. Langt ude i ødemarken. Den er er meget primitiv, vi skal selv pumpe vand og hugge brænde og den slags…men tænkte vi godt kunne bruge noget tid, helt afsondret bare dig og mig, uden alle de moderne ting vi til daglig omgiver os med, og nu hvor vinteren nærmer sig kan vi også få stået lidt på ski ” smilede han og kyssede ham kærligt på de bløde læber, og afventede Joshua reaktion.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Søn Dec 08, 2013 8:40 am

    "ved jeg godt skat. Jeg tror også jeg var ret så god til at gemme mit begær. Har jeg altid været" sagde han roligt og nikkede let for sig selv. Desuden var han sjældent god til at opdage selv at han faktisk kunne li en anden person. "også mig. Der var ingen grund til at smide mere utroskab i det døde forhold" sagde han roligt og rystede let på hovedet af det. Joshua havde trods alt været Davien utro talrige gange med både mænd og kvinder. Det var bestemt ikke nødvendigt at smide Daviens bedste ven oveni den tælling. Joshua vidste godt Anstor ikke hæng ham op for at miste Davien, men ikke desto mindre tog Joshua stadig sig selv i at have det skidt over det. Også ligeså meget over Noah og Cade måtte undvære en far på den konto da Davien virkelig bare var skredet.
    Joshua nikkede ganske let til om han havde hørt noget fra Noah. "ja han har det skam fint" sagde han med et smil. "ham og kæresten har bare haft travlt. Du er virkelig en hønemor Anstor" sagde han drillende, men stadig med et kærligt glimt i øjet.
    "jamen gerne skat. Jeg har trods alt dyrket ekstrem sport. Jeg ikke sådan lige til at skræmme på det punkt" sagde han med et glimt i øjet inden han gengældte hans kys blidt
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Fre Dec 13, 2013 12:17 am

    ” Hmmm jo og dog, - den aften i Cannes løb dit begær af med dig alligevel og mig for den sags skyld også, men jeg tror også at jeg ikke altid kunne se din hvad skal man sige….interesse i mig, fordi du udadtil havde det perfekte liv. En dejlig smuk mand, to sunde og raske børn, en god og voksende virksomhed. – og når du var ved mig talte vi om dit liv og det der skete og andre gange måtte jeg trøste dig når du kom og var ked af det – jeg tror alle de ting gjorde at jeg nok ikke opfangede dine signaler lige med det første ” smilede han og tænkte for en kort stund de mange år tilbage der nu var gået. ” hihi ja det siger du jo, men jeg plejer jo at ringe til ham og de andre i hvert fald en gang om uge, jeg vil jo gerne vide hvordan det går min små engle, om de har det godt og sådan. ” Hihi nej men vi skal jo leve på en helt anden måde end vi er vant til…meget mere primitivt og kun os to ” smilede han og flettede deres fingre sammen. ” Jeg tænkte bare vi kunne trænge til at komme lidt væk – bare os to, ligesom i dag ” hviskede han og nussede ham i nakken.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Tors Jan 09, 2014 9:42 am

    "hvis jeg havde det åh så perfekte liv skat så havde jeg slet ik kommet fordi jeg var trist. Vi var hinanden utro flere gange end man kan tælle på to hænder. Du drømmer ik om hvor meget jeg flygtede fra det hele på den måde. For slet ik at snakke om at selvom jeg drømte om børn skræmte den perfekte familie mig alligevel" sagde han med en skæv grimasse da det var sandt. "ved godt mine signaler var blandet og dog har der altid bare været noget over dig" sagde han og bed sig ganske let i læben da han jo godt vidste det selv. Det var bare fordi han aldrig havde kunne få sig selv til at indrømme før sent han var vild med Anstor. "Ved jeg godt du gerne vil og det er også helt fint skat, men de har det godt af hvad jeg ved af" sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede let for sig selv.
    "Som om jeg har noget mod den slags skat. Jeg kan overleve hvor som helst bare det er sammen med dig" sagde han med et kærligt smil over sine læber og nikkede let for sig selv. "Kan vi også skat" sagde han med et varmt smil.
    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Joshua Jackson Ons Jan 15, 2014 2:18 am

    //Nyt emne hvor de er på ferie så? skal nok lave fordi jeg er dum
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Anstor Tors Jan 23, 2014 11:26 pm

    Du må meget gerne lave et nyt emne Very Happy

    Sponsoreret inhold


    Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua) Empty Sv: Relaxing day in Paris (Anstor og Joshua)

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre Maj 17, 2024 8:47 am