Ourplace

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ourplace


2 deltagere

    I hope you will forgive me soon - Anstor

    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I hope you will forgive me soon - Anstor - Page 2 Empty Sv: I hope you will forgive me soon - Anstor

    Indlæg  Anstor Tirs Nov 11, 2014 4:15 pm

    ”Joshua kan vi ikke glemme det for en stund – det er ikke fordi jeg giver op eller ikke gider at diskutere med dig om det, men det har bare taget så mange af mine kræfter og jeg kan mærke jeg bare bliver mere og mere nedtrykt over det og jeg har heller ikke lyst til at jeg i hysteri kommer til at sige noget dumt til dig. ” sagde han og så ned i gulvet. Han sukkede dybt, så dybt at Joshua med tydelighed kunne høre det. ” Nej jeg tror ikke på du vil gøre det igen… for i såflad har du set mig for sidste gang”: svarede han kort for hovedet og gik hen og så ud over Paris´ tage. Der ude lå krælighedens by nr. 1. Han håbede inderligt på at Joshua havde fået sig en lektie af hvad han havde gjort og at han ikke kunne gøre Anstor såret og ked af det udend det fik nogle alvorlige konsekvenser. – Joshua var jo Anstors mand i tykt og tyndt og Anstor kunne ikke tænke sig at være sammen med nogle andre end den man han havde valgt at gifte sig med og – Joshua var den eneste mand i hans liv!
    Selvom Anstor stod med ryggen til Joshua kom han lidt til at grine, pludseligt, at Joshua fortalte om Jesse´s skjulte tendenser. ” Ej det mener du da ikke ” smilede han da han vente sig om og så gladelig på Joshua ” Ej det havde jeg slet ikke troet om den lille fyr. –Det lyder nu helt uvirkelig i mine øre , ej den lille fyr, de billeder kan jeg slet ikke have i mit hoved ” indrømmende han og så hurtige nogen billeder som han med det samme skød fra sig. ” Ja så kan jeg godt se du ikke er mand nok, hvis det er sådan det går for sig” smilede han og var meget mere end tilfreds med deres sexliv. Det var helt perfekt som det var. ” Hmm ja det kan jeg godt se, og især lige ham der går helt i pige-mode, når det kommer til bryllupper, vær du glad for du ikke var i rum med ham til vores bryullup, han var mere nervøs end mig, som jo faktisk var den som skulle giftes ” grinede han og det var rart at kunne grine sammen med Joshua igen. Det var en rar følelse som han havde savnet.

    Anstor kiggede sig grundigt efter i spejlet om make-uppen var tydelig, og ifølge ham var det ikke, men han vidste at Joshua havde et helt andet syn på ham. Han forsikrede sig om at han endnu havde sin vielsesring på og tog en frakke over armene inden han lukkes sig ud af suite. Han lagde nøglen i receptionen og nåede ud i samme øjeblik som Joshua nåede om at gadehjørne og han gik ham som sagt i måde. ” Det er jeg glad for – for jeg vil for alt i verden også have min mand tilbage ” hviskede han da Joshua tog ham i favnen. Det var så rart at være sammen med ham igen og han kom til læne sig så meget fremad så de faldt bagover og lade i det bløde græs i den lille oase han havde lavet i baggården. ” Jeg elsker dig fucking over alt i verden Joshua – du er min mand og jeg vil altid være din ” sukkede han og kyssede ham igen og igen. ” Make up… nej jeg har ikke noget make up” men straks efter hev Joshua ham ind til sig og selv om Anstor havde den tykke trøje på så prikkede det alligevel til hans ribben så det gav et lille sæt i ham, men han sagde ikke av. ” Det er ikke noget – det skal du ikke tænke på – det er helt iorden ” smilede han, selvom de jo begge vidste at Anstor ikke ville lade sig spise af med sådan en søforklaring. ” Okay før du siger noget, så har jeg sagt jeg ikke vil se Crave mere fordi jeg ved hvor meget det irriterer dig… men også fordi jeg er blevet lidt bange for ham – men det glemt nu , du eller jeg ser ham aldrig mere ” sagde han og flettede deres fingre sammen.



    Joshua Jackson
    Joshua Jackson


    Antal indlæg : 224
    Join date : 19/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Roskilde

    I hope you will forgive me soon - Anstor - Page 2 Empty Sv: I hope you will forgive me soon - Anstor

    Indlæg  Joshua Jackson Tirs Nov 18, 2014 5:29 pm

    ”Tror du jeg gider diskutere det? Jeg ved godt jeg har dummet mig og jeg forstår godt du vil straffe mig, men skat jeg kan ikke mere. Jeg savner dig så grænseløst jeg har ødelagt mig selv for at vise hvor højt jeg elsker dig” sagde han ganske roligt og skær en skæv grimasse. Han kunne heller ikke det her mere. Han ville for fanden bare gerne have Anstor igen og jo før, jo bedre. Joshua svarede slet ikke på det næste for faktum var at han ikke havde lyst til at kysse nogle andre end Anstor igen. Han elskede ham så højt og ville bare have ham igen og siden ord åbenbart ikke hjælp var der ingen grund til at sige noget til ham. Han havde forklaret Anstor det noget nær en million gange nu og han kunne ikke sige det en gang mere. Det var som om hans ord ikke trængte indtil Anstor så han så ingen grund til at sige en gang mere at han ikke ville såre ham med den her slags mere og bare ville have ham tilbage. Joshua elskede kun Anstor og havde gjort det længe.
    Han nikkede ganske let til det med Jesse og sendte Anstor et smil. ”Jo det mener jeg faktisk. Han har også et mærke på sin arm der fungere som mørkets herres tegn for at kunne komme i nem kontakt med Josiah pga. sin far” sagde han ganske roligt og da Joshua havde fået den historie af vide mange gange. Faktisk havde Jesse også en tatovering ned af sin ene side der stammede fra et gammelt ar hvor Josiah med en kniv havde skåret sit navn i Jesses hud som Jesse havde valgt at gøre mere permanent med en tatovering. Joshua grinte ganske let af Anstors kommentar og snak om Jesse. Det var ret så sjovt at høre på. ”Så skal du være glad for du ikke arbejder med ham og høre på det dagligt” sagde han med et grin selvom han nu havde vendet sig til hans ansatte var sådan der. Han rystede ganske let på hovedet til at han slet ikke var mand nok og det vidste han et sted også godt. Han havde bare heller intet imod det for det var ikke lige ham. Han var langt mere til den slags sex han havde med Anstor og der måtte da gerne være noget bestemthed og nogle negle, men blod var altså alt for meget. ”Ja han er nemlig. Også fordi det er hans tvilling der skal giftes så nu vil han ikke være bagefter mere” sagde han med et smil over sine læber og grinte en smule. ”Jeg tror gerne at Jesse har været sådan. Han er virkelig mere feminin end dig og Davien til sammen. Jeg tror virkelig gerne at han har været nervøs på dine vegne” sagde han med et smil da han lige kunne forestille sig det.
    ”Hvor du kær dejlige” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Han ville jo også gerne have Anstor igen for alt her i verden. Han havde bare ikke lyst til at sige det højt og jinxe noget som helst. Han nikkede ganske let til Anstors ord om han ingen make-up havde på. ”Det kan jeg jo se du har skat.” sagde han og kørte en finger over hans ansigt. Han holdte stadig Anstor tæt indtil sig og hævede det ene øjenbryn. ”Hør hvis du ville have snakket med ham så måtte du gerne det. Du var jo ligeglad med ham vi mødte i Norge” sagde han ganske roligt da han ikke ville være stopper for Anstor længere. Han var nød til at vise hvor meget han stolede på Anstor helt igennem i stedet for det andet pjat. ”Så hvad har han gjort præcis ved min mand?” spurgte han roligt og flettede deres fingre sammen da Anstor gjorde det.
    Anstor
    Anstor


    Antal indlæg : 240
    Join date : 28/05/11
    Age : 31
    Geografisk sted : Fyn

    I hope you will forgive me soon - Anstor - Page 2 Empty Sv: I hope you will forgive me soon - Anstor

    Indlæg  Anstor Tirs Nov 18, 2014 8:45 pm


    ” Fint – så er der jo ikke noget at diskutere ! – Jeg har for helvede også savnet dig sindssyg meget det burde du kunne regne ud og du kan da også selv se, at det er har taget på mig at være væk fra dig !!!” svarede han hårdt igen. Det var bare gået i hårdknude nu og de skældte hinanden ud. Det tyngede ham meget og kunne mærke at han blev helt ør i hovedet af alt den diskussion. Han elskede sin Joshua , så det var uvant for ham at de skulle være så meget uvenner som de var og han kunne ikke klare det meget længere. ” Joshua kan vi ikke bare lukke de lidt nu ” sagde han og tog sig til tindingerne og lukkede øjnene.
    Det lunede stemningen lidt op da de begyndte at tale om Jesse, da han slet ikke var klar over at Jesse havde sådanne tendenser. ” Hvorfor har han dog det mærke ” spurgte han nysgerrigt og gik hen til Joshua og satte sig ned ved siden af ham igen. ” hehe jeg tror nu godt jeg kunne arbejde med ham – men det ville være svært ikke at komme til at grine hvis han fortalte mig om den slags også fordi jeg nok ville blive ret så forlegen.” sagde han og havde allerede svært ved ikke at komme til at grine selvom Jesse ikke engang var ” Men siden han har betroet dig det – har du så også fortalt ham og dit sexliv ” spurgte han og fik med det samme røde kinder ” Ikke at det gør noget skal det lige siges - vi to har vist ikke noget at skjule ” smilede han og blev bare endnu rødere i hovedet. Han mærkede også han havde lyst til Joshua fysisk nu de kom til at tale om det emne. Han kiggede roligt over på sin mand.

    ” Du er selv dejlig på din egen måde – min lille macho bamse ” drikkede han og klappede ham drillende på maven ” Den er ikke en 8-pack mere eller hvad ” grinede han og vidste hvor forfængelig Joshua var det kom til hans krop. Anstor var med det samme afsløret i det øjeblik hvor Joshua kørte sin finger over Anstors ansigt. ” Hmm ja selvfølgelig kan du se det. ” sagde han og kiggede allerede væk, da han vidste at dette her var det værste en fyr nogensinde havde gjort mod ham. Han vidste på forhånd at han havde nærmest dømt Crave til at blive gennembanket hvis han sagde det til Joshua. Men nu var han afsløret og ville ikke prøve at komme uden om det med mange dårlige undskyldninger og bortforklaringer. ” Det ved jeg godt – men omvendt er du vigtigere for mig end Crave og jeg vil bare være sammen med dig det næste lange stykke tid ” sagde han, men da Joshua begyndte at spørge indstil hvad der var sket. Han begyndte at ryste voldsomt på hænderne. ” Okay – som du vil. ” Han rejste sig forsigtigt op og kunne mærke på sine ribben at de gjorde ondt. ” Jeg gik op til ham på hans værelse i går… og så sagde jeg det som det var og han reagerede med…. Med ” bævende begynde han at trække den tykke trøje af og pludselige stod han i bar overkrop og kiggede ned i jorden. Han kunne ikke møde Joshuas blik. Alle hans ribben i højre sig var tryggede og hans var totalt lilla og blå på den elle side, samt at der var et stort mærke på Anstor ryg, fra da Crave skubbede ham i gulvet. ” Det er ikke det eneste. ” sagde han stille og gik hen til en lille fontæne og foldende en lille skål i sine hænder og fyldte den med vand. Han smed vandet i hovedet og afslørede under makeuppen at han venstre kind var helt blå. ” Han blev meget vred da jeg sagde jeg ikke ville se på ham mere” sagde Anstor og faldt sammen på stedet. Han var helt fuld af skam og der kom nogle få klare tårer til syne på hans indsunkne kinder.




    Sponsoreret inhold


    I hope you will forgive me soon - Anstor - Page 2 Empty Sv: I hope you will forgive me soon - Anstor

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Søn Maj 19, 2024 6:56 am